marijkequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee toch?
En hoi gf
jij komt ook overalquote:
Ik had nooit verwacht dat ik voor een zwarte kater zou vallen, heb ik nooit iets mee gehad, maar Lenny had zo'n mooi koppiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, en dan word je verliefd en dan wil je altijd die
Vanwaar is 2005 een zwart jaar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het zwarte jaar 2005 overslaan!
2004 dat was pas een klote jaarquote:
Ik had dat met Mirre, ik kwam binnen in de quarantaine in het asiel (om er schoon te maken) en ze deed: mrrrr?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik voor een zwarte kater zou vallen, heb ik nooit iets mee gehad, maar Lenny had zo'n mooi koppieen het is ook een schat, heel sociaal . Was ie al bij de cattery, iedereen die binnenkwam vroeg of ie nog beschikbaar was omdat ie gelijk aandacht wilde
Trusten Ferbjequote:
Ja, maar, Mirre is ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had dat met Mirre, ik kwam binnen in de quarantaine in het asiel (om er schoon te maken) en ze deed: mrrrr?
Dus. Die moest mee
Leuk he, als dieren je zo ineens grijpenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had dat met Mirre, ik kwam binnen in de quarantaine in het asiel (om er schoon te maken) en ze deed: mrrrr?
Dus. Die moest mee
Ik moest Sofie om d'r pyama-streepjes-staart op de fotoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk he, als dieren je zo ineens grijpen
Nu zondag? wat is er dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heeft er iemand zin om zondag langs te komen oid toevallig?
Ik heb zondag zelf al bezoek... Maar de 17e zou wel kunnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heeft er iemand zin om zondag langs te komen oid toevallig?
quote:
Wat kunnen ze dat goed he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuk he, als dieren je zo ineens grijpen
quote:
Erg hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk verhaal
Ja, heb 3 uur geslapen uiteindelijk
[..]
Oh wauw, ja, nu snap ik het wel jaEn mooie tekening inderdaad
Niks, gewoon zomaarquote:
Oe, zal eens kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zondag zelf al bezoek... Maar de 17e zou wel kunnen![]()
Ja, soms wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat kunnen ze dat goed he?
Deed ie zelfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]Dat heb je mooi uitgekient!
[..]
Erg heNja. Het is me wel gelukt
Zoheedat had je wel ff nodig dan!
Ik heb tot nu toe deze zondag als de volgende niks op de planning staan, dus waarom niet gewoon wanneer de meeste kunnenquote:
O,ik had t niet over een meet ofzo, gewoon bezoekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe deze zondag als de volgende niks op de planning staan, dus waarom niet gewoon wanneer de meeste kunnen
Dat vind ik een puik planquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het zwarte jaar 2005 overslaan!
En waar is daar dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O,ik had t niet over een meet ofzo, gewoon bezoek![]()
is ook leuk btw
Ja, was ook een grapjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deed ie zelfHij hoefde helemaal nog niet
![]()
En HOE zeg, mevrouw de getrouwde mevrouw
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga weg van de laptop, ga bankhangen en relaxen
Janies, laten we even pmen over een afspraak
Trusten alvast lieverds
Trusten alvast, en bankhang-ze!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
Slaap lekker straks lieverdjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
Fijne avond Marijkequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
Maffe Chinezenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, was ook een grapjeVet
In China zijn ontzettend veel keizersnedes gedaan op die dag omdat het cijfer 8 geluk brengt
Hoezo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2004 dat was pas een klote jaar
Weet ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, was ook een grapjeVet
In China zijn ontzettend veel keizersnedes gedaan op die dag omdat het cijfer 8 geluk brengt
Bankhang ze en slaap lekker straksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
Het had ook net zo goed de 9e kunnen zijn toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Toen ik in paniek de verloskundige belde omdat ik lekte zei de assistente: wat een geweldige dag om te bevallen!!!!
Scheelde niet veelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
Het had ook net zo goed de 9e kunnen zijn toch?
Lelystadquote:
Slaap lekker en okquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
* LovelyLady schudt handquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
Omdat het heel kut eindigde. Maar daar ga ik hier verder niet op in.
Jaaaaa!quote:
Vind je het ook goed dat ik een keer op bezoek kom zodra ik een auto heb?quote:
Yupquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijne avond Marijke![]()
[..]
Maffe Chinezen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Toen ik in paniek de verloskundige belde omdat ik lekte zei de assistente: wat een geweldige dag om te bevallen!!!!
Das wel lang jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het ook goed dat ik een keer op bezoek kom zodra ik een auto heb?
bijna 4 uur met het ov is mij toch iets te veel van het goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |