Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Liever jij dan ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ff lekker oh oh cherso kijken
ik ga het ook eens opzoeken./ SBS 6 zker?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
RTL 5quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga het ook eens opzoeken./ SBS 6 zker?
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig net weer langs.
Liebchenquote:
Sterktequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
2002 is het jaar dat mn jongste werd geboren, 2001 mn oudstequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:
2002!Het jaar dat ik mn lief leerde kennen
Euh wie is Lenny?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny weegt 2,6 kilo, nu nog minimaal 2 erbij
Ahwwquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2002 is het jaar dat mn jongste werd geboren, 2001 mn oudste
Liebchenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
[..]
Liebchen.
[..]
Sterkte.
Sopze!quote:
Woah! Worden die katten altijd zo groot?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny weegt 2,6 kilo, nu nog minimaal 2 erbij
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je avatar houdt niet voor niets zijn neus dicht, natuurlijk!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:
2002!Het jaar dat ik mn lief leerde kennen
De katquote:
Een goed jaar dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2002 is het jaar dat mn jongste werd geboren, 2001 mn oudste
quote:
Ahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De kat
Het is een exotic shorthair en die mogen tot 6,5 kilo wegen oid? (Ik weet t niet precies)
[ afbeelding ]
quote:
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie gaan weer veels te snel
Ik stel voor dat we het zwarte jaar 2005 overslaan!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
2004 is mijn topic en 2007 en 2008
2008quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
2004 is mijn topic en 2007 en 2008
Marijk!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
[..]
Sopze!
[..]
Woah! Worden die katten altijd zo groot?
[..]
[..]
![]()
Mn eerste woog 8 kilo, die was iets te zwaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah! Worden die katten altijd zo groot?
2008 was ook een goed jaar, weg bij ex in t begin en Ado ontmoet aan t eindquote:
Hai Enfer!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!Was leuk
![]()
Hoe ist met je?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn eerste woog 8 kilo, die was iets te zwaar![]()
We hadden een poes die veeeel te licht was en dus aan moest komen (dat ras en dan 1,2 kiloze moest rond de vier zitten) dus altijd voer hebben staan en daar at hij dus ook van
Uhhuhquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Enfer!![]()
Dat geloof ik zo ja![]()
Mwah, even wat minder, maar na wat uurtjes slaap vanmiddag gaat het wel weer iets beter
Thijsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Jaar dat mn man en ik getrouwd zijn
Ze zien er ook niet zp heel groot uit, maar ze zijn heel compact en fors en zien er altijd wat dikkig uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sofie is iets van 3,5 en meer moet ze ook niet worden, ze is nu precies goed
maar dat dat ras zo groot is, dat wist ik niet
Mooie tekening van de vachtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zien er ook niet zp heel groot uit, maar ze zijn heel compact en fors en zien er altijd wat dikkig uit
[ afbeelding ]
Hier kun je goed de bouw zien
Ik moet toch weten war iedereen over praat hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dan ook niet kijk
Maar wil je er wel over mee praten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet toch weten war iedereen over praat he
ZO was mijn vorige katerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooie tekening van de vacht
Hmhm, en dan word je verliefd en dan wil je altijd diequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
ZO was mijn vorige katerJack, wilde er nu niet weer een met die kleur, was een beetje bang dat ik zou willen dat ie Jack was. Maar vind ze wel erg mooi, volgende keer weer ws. Ze hebbengewoon zo'n lief karakter
Dat niet, maar in de TAL SC moet je welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wil je er wel over mee praten?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
UhhuhWe waren op Lowlands, ik wist dat hij bezet was, (toevallig heette ze ook Merel
) maar heb toch met 'm gezoend en daarna koos ie voor mij
![]()
![]()
Ohhh das niet leuk
FijnLekker dutje kan idd goed helpen soms ja!
Giertje
Oh wauw, ja, nu snap ik het wel jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zien er ook niet zp heel groot uit, maar ze zijn heel compact en fors en zien er altijd wat dikkig uit
[ afbeelding ]
Hier kun je goed de bouw zien
maar daar kom ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat niet, maar in de TAL SC moet je wel
marijkequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee toch?
En hoi gf
jij komt ook overalquote:
Ik had nooit verwacht dat ik voor een zwarte kater zou vallen, heb ik nooit iets mee gehad, maar Lenny had zo'n mooi koppiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, en dan word je verliefd en dan wil je altijd die
Vanwaar is 2005 een zwart jaar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het zwarte jaar 2005 overslaan!
2004 dat was pas een klote jaarquote:
Ik had dat met Mirre, ik kwam binnen in de quarantaine in het asiel (om er schoon te maken) en ze deed: mrrrr?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik voor een zwarte kater zou vallen, heb ik nooit iets mee gehad, maar Lenny had zo'n mooi koppieen het is ook een schat, heel sociaal . Was ie al bij de cattery, iedereen die binnenkwam vroeg of ie nog beschikbaar was omdat ie gelijk aandacht wilde
Trusten Ferbjequote:
Ja, maar, Mirre is ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had dat met Mirre, ik kwam binnen in de quarantaine in het asiel (om er schoon te maken) en ze deed: mrrrr?
Dus. Die moest mee
Leuk he, als dieren je zo ineens grijpenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had dat met Mirre, ik kwam binnen in de quarantaine in het asiel (om er schoon te maken) en ze deed: mrrrr?
Dus. Die moest mee
Ik moest Sofie om d'r pyama-streepjes-staart op de fotoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk he, als dieren je zo ineens grijpen
Nu zondag? wat is er dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heeft er iemand zin om zondag langs te komen oid toevallig?
Ik heb zondag zelf al bezoek... Maar de 17e zou wel kunnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heeft er iemand zin om zondag langs te komen oid toevallig?
quote:
Wat kunnen ze dat goed he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuk he, als dieren je zo ineens grijpen
quote:
Erg hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk verhaal
Ja, heb 3 uur geslapen uiteindelijk
[..]
Oh wauw, ja, nu snap ik het wel jaEn mooie tekening inderdaad
Niks, gewoon zomaarquote:
Oe, zal eens kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zondag zelf al bezoek... Maar de 17e zou wel kunnen![]()
Ja, soms wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat kunnen ze dat goed he?
Deed ie zelfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]Dat heb je mooi uitgekient!
[..]
Erg heNja. Het is me wel gelukt
Zoheedat had je wel ff nodig dan!
Ik heb tot nu toe deze zondag als de volgende niks op de planning staan, dus waarom niet gewoon wanneer de meeste kunnenquote:
O,ik had t niet over een meet ofzo, gewoon bezoekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe deze zondag als de volgende niks op de planning staan, dus waarom niet gewoon wanneer de meeste kunnen
Dat vind ik een puik planquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het zwarte jaar 2005 overslaan!
En waar is daar dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O,ik had t niet over een meet ofzo, gewoon bezoek![]()
is ook leuk btw
Ja, was ook een grapjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deed ie zelfHij hoefde helemaal nog niet
![]()
En HOE zeg, mevrouw de getrouwde mevrouw
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga weg van de laptop, ga bankhangen en relaxen
Janies, laten we even pmen over een afspraak
Trusten alvast lieverds
Trusten alvast, en bankhang-ze!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
Slaap lekker straks lieverdjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
Fijne avond Marijkequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
Maffe Chinezenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, was ook een grapjeVet
In China zijn ontzettend veel keizersnedes gedaan op die dag omdat het cijfer 8 geluk brengt
Hoezo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2004 dat was pas een klote jaar
Weet ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, was ook een grapjeVet
In China zijn ontzettend veel keizersnedes gedaan op die dag omdat het cijfer 8 geluk brengt
Bankhang ze en slaap lekker straksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
Het had ook net zo goed de 9e kunnen zijn toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Toen ik in paniek de verloskundige belde omdat ik lekte zei de assistente: wat een geweldige dag om te bevallen!!!!
Scheelde niet veelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
Het had ook net zo goed de 9e kunnen zijn toch?
Lelystadquote:
Slaap lekker en okquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
* LovelyLady schudt handquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
Omdat het heel kut eindigde. Maar daar ga ik hier verder niet op in.
Jaaaaa!quote:
Vind je het ook goed dat ik een keer op bezoek kom zodra ik een auto heb?quote:
Yupquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijne avond Marijke![]()
[..]
Maffe Chinezen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Toen ik in paniek de verloskundige belde omdat ik lekte zei de assistente: wat een geweldige dag om te bevallen!!!!
Das wel lang jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het ook goed dat ik een keer op bezoek kom zodra ik een auto heb?
bijna 4 uur met het ov is mij toch iets te veel van het goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |