quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
we zijn geen stelletje![]()
wel spammers
en in deze reeks hebben we meer met paren... zeker als gf hier ronddoolt
mogguh trouwens
bij rummikub heb je toch triotjes nodig?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja GF heeft een hoop paartjes. Met hem lijkt het me niet leuk rummicuppen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dukkie, dat had ik van jou niet verwacht dat je nu al over sex begint
Goedemorgen lovely! goed geslapen? Al zin in je etentje vanavond en het klussen morgen?quote:
Mogguh Duckquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goedemorgen lovely! goed geslapen? Al zin in je etentje vanavond en het klussen morgen?
wie begint er nou over paren en triootjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bij rummikub heb je toch triotjes nodig?![]()
[..]Dirty mind...
Als jij niks had gezegd, had die hond nu nog geslapen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu is het gemiddelde helemaal weg![]()
Heb ik er zo mn best voor gedaan
Mooizo! succes met het harde werken morgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Duck![]()
Ja kort geslapen, raar gedroomdmaar goed ik heb wel zin in vanavond...
![]()
En morgen op zich ook wel, als het af is
En wie heeft daar nou weer rare gedachten bij???quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wie begint er nou over paren en triootjes
Als jij mij gewoon had geloofd, dan hadden we nu nog op nummer 3 gestaan...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jij niks had gezegd, had die hond nu nog geslapen!
Goedemorgenquote:
Ik had een hele goede reden om eraan te twijfelen: topic #1.000... Want nadat dat topic al even dicht was, zijn er door GC-mods wat posts weggehaald, zodat ook anderen er in konden posten. Dus daar gebeurde min of meer hetzelfde, en dat topic staat nu bovenaan... dus die 10 a 15 minuten waar ik eerder over sprak kloppen wel hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
Als jij mij gewoon had geloofd, dan hadden we nu nog op nummer 3 gestaan...
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Duck![]()
Ja kort geslapen, raar gedroomdmaar goed ik heb wel zin in vanavond...
![]()
En morgen op zich ook wel, als het af is
Je had ook gewoon kunnen kijken bij de stats, het tijdverschil tussen de eerste en laatste post kunnen delen op het aantal posts dat er stonden, dan krijg je vanzelf het gemiddelde. Dus wok en ik vonden eigenlijk dat je die laatste post nu wel weg mag halenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had een hele goede reden om eraan te twijfelen: topic #1.000... Want nadat dat topic al even dicht was, zijn er door GC-mods wat posts weggehaald, zodat ook anderen er in konden posten. Dus daar gebeurde min of meer hetzelfde, en dat topic staat nu bovenaan... dus die 10 a 15 minuten waar ik eerder over sprak kloppen wel hoor.
eenquote:
opgelostquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
eenpinguin... dat wordt dekking zoeken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |