Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Waarvan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog steeds spierpijn bij me ribben en in me rug
dit bedoel ik echt niet persoonlijk of erg grof maar het feit dat je er logisch over na kon denken en de beslissing kon nemen om het niet te doen, geeft naar mij aan dat je dus niet echt dood wilde maar alleen maar hulp nodig hadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er wel begrip voor. Heb zelf een periode gehad waarin ik echt geen zin meer had van een jaartje ofzo, gelukkig is dat klaar en over en ik had er nooit echt een einde aan gemaakt denk ik, maar ik heb er toen vaak genoeg over nagedacht.
Alleen is het anders als het om een bekende gaat, zeker een ouder of partner. Ik denk dat ik er de rest van mn leven moeite mee zou hebben. Je was niet genoeg om te blijven leven, je hebt niet genoeg je best gedaan om m tegen te houden, je was niet belangrijk genoeg...
ja hoor, boerderijdrop?quote:
Hoe is het met je knie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarvan?
(Ik ook btw, nog van dat sjouwen met die boomstam)
En dat is een reden om tequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog steeds spierpijn bij me ribben en in me rug
ben al bezigquote:
want?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En dat is een reden om te?
Waarvan heb je spierpijn, sporten?
Ah, 1999, een kutjaar voor mij...
dus klachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarvan?
gf, de wiki masterquote:
Ik werd gepest op de middelbare school en lag er een tijdje uit omdat ik enorme last van mn rug had.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
want?
Grappig op 3fm draaien ze nu: it's 1999, dat liedje weet je wel...
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dit bedoel ik echt niet persoonlijk of erg grof maar het feit dat je er logisch over na kon denken en de beslissing kon nemen om het niet te doen, geeft naar mij aan dat je dus niet echt dood wilde maar alleen maar hulp nodig had
[..]
ja hoor, boerderijdrop?
oeh leuk, have funquote:
ik kan nu weer een opmerking maken over die fabriekquote:
ah 3 kopjes dus ....quote:
ik op de basisschool en middelbaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik werd gepest op de middelbare school en lag er een tijdje uit omdat ik enorme last van mn rug had.
Nee, 2 kopjes en één extra grote mokquote:
heb ik ook eens een volle zakquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh leuk, have fun
[..]
ik kan nu weer een opmerking maken over die fabriek
vooruit danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, 2 kopjes en één extra grote mok![]()
quote:
heye babequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:06 schreef Ladylike het volgende:
hey gier
ik ga nog 2 kopjes koffie zetten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarvan?
zondag een parketvloer uit het appartement gesloopt, maandag de bomen op de parking opgesnoeid en de takken 40 meter verderop het bos ingetrokken, dinsdag de parking en het pad er naartoe recht getrokken en een gleuf gemaakt voor de grondkabel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En dat is een reden om te?
Waarvan heb je spierpijn, sporten?
Ah, 1999, een kutjaar voor mij...
quote:
jij niet alleenquote:
tot morgen LLquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
ik ga mn aandacht aan het thuisfront besteden![]()
Dat bedoel ik. Ik wilde hiermee alleen maar zeggen dat ik er wel begrip voor op kan brengen als mensen dat doen. Niet dat ik het zelf serieus wilde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dit bedoel ik echt niet persoonlijk of erg grof maar het feit dat je er logisch over na kon denken en de beslissing kon nemen om het niet te doen, geeft naar mij aan dat je dus niet echt dood wilde maar alleen maar hulp nodig had
Blauw, maar niet echt pijn meerquote:
Oeh en vrouw die aan het kijken was?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
zondag een parketvloer uit het appartement gesloopt, maandag de bomen op de parking opgesnoeid en de takken 40 meter verderop het bos ingetrokken, dinsdag de parking en het pad er naartoe recht getrokken en een gleuf gemaakt voor de grondkabel.
ja ga eens stofzuigen, dweilen, wassen, en poetsenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
ik ga mn aandacht aan het thuisfront besteden![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oeh en vrouw die aan het kijken was?Mannen die fysieke arbeid doen
![]()
aan het mee werken bedoel jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oeh en vrouw die aan het kijken was?Mannen die fysieke arbeid doen
![]()
het was idd wel mij weekendquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom moet ik altijd zoveel klussen in het weekend
Ook, maar ze keek vast ook naar jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aan het mee werken bedoel je
ow, laten we dat inderdaad maar snel vergeten...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik werd gepest op de middelbare school en lag er een tijdje uit omdat ik enorme last van mn rug had.
4-9, want hij stond al bij de mensen zonder klachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MPG, klaagt over zijn kleur dus klacht
5-9
dank voor de correctiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, laten we dat inderdaad maar snel vergeten...
[..]
4-9, want hij stond al bij de mensen zonder klachten
ik vind fysiek werk ook wel leuk zolang mijn lichaam er geen last van heeft/krijgtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook, maar ze keek vast ook naar je
Ik vind fysiek werk wel lekker, maar ik vind het ook leuk om te kijken hoe een man zwaar werk doet.Lekkerder eigenlijk
tja, heb geen klachten dus ben scherp...quote:
Hoe komt dat dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook klagen, want ik heb last van mn lies. Maar dat komt dan weer door iets waar ik niets te klagen over heb
Spierpijn vind ik nooit zo heel erg, heb je tenminste t gevoel datje iets hebt gedaan, maar ik houd niet van dingen verrekken ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vind fysiek werk ook wel leuk zolang mijn lichaam er geen last van heeft/krijgt
* wel.o.k leest de tekst 2 keerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook klagen, want ik heb last van mn lies. Maar dat komt dan weer door iets waar ik niets te klagen over heb
Maar die deed geen pijn meer, die is alleen nog blauwquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k leest de tekst 2 keer
jij vunz
maar door je knie stond je al bij klacht
ik vindt het best wel lekker om te zweten tijdens het klussen, goed voor je conditie en lekker bezigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vind fysiek werk ook wel leuk zolang mijn lichaam er geen last van heeft/krijgt
Stom.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik op de basisschool en middelbaar
Oh.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
zondag een parketvloer uit het appartement gesloopt, maandag de bomen op de parking opgesnoeid en de takken 40 meter verderop het bos ingetrokken, dinsdag de parking en het pad er naartoe recht getrokken en een gleuf gemaakt voor de grondkabel.
Nee, niet vergeten. Als ik niet gepest was, was ik niet de persoon die ik nu wasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, laten we dat inderdaad maar snel vergeten...
[..]
4-9, want hij stond al bij de mensen zonder klachten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stom.
[..]
Oh.Dat verklaart ja
[..]
Nee, niet vergeten. Als ik niet gepest was, was ik niet de persoon die ik nu wasWel vergeven, niet vergeten.
tsja wat doe je er aan hequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
iddquote:
dat is mijn tekstquote:[..]
Nee, niet vergeten. Als ik niet gepest was, was ik niet de persoon die ik nu wasWel vergeven, niet vergeten.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er dingen die je niet KAN vergeven?
Ik vind de reden ook altijd heel belangrijk, als ik het kan begrijpen, kan ik er makkelijker mee leven, anders heb ik er veel meer moeite mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoor
als iemand je man vermoord zonder reden b.v.
nou alquote:
Whut?quote:
Therapie, omhoog krabbelen, vergeven, niet vergeten.quote:
Ook die van mijquote:
over alles eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook die van mij
Waarvoor zeg jij het? Ook over pesten?
ik denk het wel maar ik heb wel geleerd om niet meer met zoveel haat rond te sjouwen als dat ik vroeger deedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er dingen die je niet KAN vergeven?
vergeten doe ik nooit en vergeven mwah misschien wel maar ik kom die mensen toch nooit meer tegenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef Enfermera het volgende:
Therapie, omhoog krabbelen, vergeven, niet vergeten.
[..]
Ik heb t nooit gedaan en het past niet bij mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik denk het wel maar ik heb wel geleerd om niet meer met zoveel haat rond te sjouwen als dat ik vroeger deed
ik wel heb een lange periode gehad dat ik echt een hekel had aan mensenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t nooit gedaan en het past niet bij meVoelt niet goed
Mja, dinsdag gesprek
Ben benieuwd of ik een beetje een klik heb met die vrouwquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wel heb een lange periode gehad dat ik echt een hekel had aan mensen
op den duur word je er niet gelukkiger op dus ik begon te veranderen
dinsdag gesprek ja?
succes ermee
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
vergeten doe ik nooit en vergeven mwah misschien wel maar ik kom die mensen toch nooit meer tegen
dat zie je dan wel met die van mij klikte het in een keer en ze heeft me door de jaren heen enorm geholepenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik een beetje een klik heb met die vrouw
mja okee een beetje okee dat was te doen maar wat ik allemaal over me heen heb gehad dat nooit meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, het is misschien cliché, maar voor mij heeft het wel enorm geholpen. Ik zou nu ook niet meer willen dat het niet gebeurd was. Heel gek misschien.
lekkerquote:
Wel een beetje vreemd ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, het is misschien cliché, maar voor mij heeft het wel enorm geholpen. Ik zou nu ook niet meer willen dat het niet gebeurd was. Heel gek misschien.
Das waar en mooi voor jouquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zie je dan wel met die van mij klikte het in een keer en ze heeft me door de jaren heen enorm geholepen
en terecht ik heb mensen gehad sommige kende ik van kinds af aan en je word gewoon keihard genaaid of ze laten je vallen alsof je niks bentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das waar en mooi voor jouSommige dingen zijn gewoon moeilijk om mee om te gaan en dan moet je iemand wel vertrouwen. Daar heb ik alleen sowieso moeite mee, vertrouw maar heel weinig mensen...
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja okee een beetje okee dat was te doen maar wat ik allemaal over me heen heb gehad dat nooit meer
Ja.. Dat is een hele andere situatie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd ja.
Ik ben mijn beste vriend kwijtgeraakt door iets wat hij gedaan heeft en ondanks dat ik het hem heb vergeven en er verder helemaal niet meer mee zit, had ik wel gewild dat het niet gebeurd was, dan was ik hem niet kwijtgeraakt en waren we misschien nog vrienden geweest. Kan me ook niet voorstellen dat ik daar anders over zou denken.
lekkerquote:
quote:
Ik ben niet zo goed in het interpreteren van smileys ;quote:
anders valt hij niet midden in de dagquote:
dat is zijn tekst in zijn sigquote:
dus..quote:
koekjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera zet een pot voor iedereen en pakt wat koekjes![]()
Lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
meestal kies ik voor het andere... maar doe nu maar een koekjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
waarom heb ik nu dat liedje in mijn hoofd van " ben je geyl of wil je een koekje"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
meestal kies ik voor het andere... maar doe nu maar een koekje
Dirty Mindsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom heb ik nu dat liedje in mijn hoofd van " ben je geyl of wil je een koekje"
Aaahh, I gets itquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
anders valt hij niet midden in de dag![]()
[..]
dat is zijn tekst in zijn sig![]()
[..]
dus..
[..]
koekjes
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom heb ik nu dat liedje in mijn hoofd van " ben je geyl of wil je een koekje"
jij ook alquote:
Altijdquote:
Wat liiiiiiiiefquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
Er lag een leuke kaart op de mat waar iedereen van de muziekvereniging iets op heeft geschreven
*slik*
face itquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
Er lag een leuke kaart op de mat waar iedereen van de muziekvereniging iets op heeft geschreven
*slik*
Das lief jah!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
*slik*
yep de harde waarheidquote:
idem hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook al zo voorspelbaar...quote:
hoort bij de jobquote:
quote:
ze zullen het ineens druk hebben op het werkquote:
ik was effe in wat andere topics aan et kiekenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef Muck het volgende:
Wokkie, mijn ego, wat doe je?
Van emotioneel incontinent naar rooie wangetjes in twee seconden
Vast.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zullen het ineens druk hebben op het werk
lekker rustig dagje dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[..]
Vast.
Mijn klusjes voor vandaag:
Naar de stad kan niet, want ik heb geen geld
Stofzuigen
Boodschappen doen
Bed afhalen
Naar de fysio
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
lekker rustig dagje dus
ik ga achterin de middag effekes naar mijn ouders
LUNSJTIJD.quote:
eerder gemakzucht als in ik heb geen zin om te kokenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef Muck het volgende:
helemaal vergetenquote:
ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vast.
Mijn klusjes voor vandaag:
Naar de stad kan niet, want ik heb geen geld
Stofzuigen
Boodschappen doen
Bed afhalen
Naar de fysio
Om 12 uur al??quote:
Nice. Ja, ik ga mn moeder ook nog bellen want mn vader is op vakantie, ze wilde nog gezellig uit eten ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
eerder gemakzucht als in ik heb geen zin om te koken
Zozo!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik
boodschappen doen
naar de bank geld storten
parket vloer in de garage gaan opstapelen
op de parking palen zetten en daar lampen op aansluiten
vanavond werken
dat zal ik zeker doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zozo!
Doe je voorzichtig met je rug enzo?
staat je goed die rode wangentjes, kleurt mooi bij je bolletjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef Muck het volgende:
Klopt, ik doel meer op t feit dat dat ook iets is wat je vormt en ik was een heel ander mens geweest als dat niet was gebeurd ws. En ik ben best tevreden over hoe ik nu benquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja.. Dat is een hele andere situatie.
[filosofisch]quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, ik doel meer op t feit dat dat ook iets is wat je vormt en ik was een heel ander mens geweest als dat niet was gebeurd ws. En ik ben best tevreden over hoe ik nu ben
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
zwaaitopic![]()
gaan we filosofisch doen?
he bah![]()
quote:
Het is tijd voor KOFFIEquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
* MaleDuck heeft weer genoeg gezwaaid voor nu...
Koffie, jaquote:
ja, lekker... ik kan wel een bakkie gebruiken... zit n beetje in mn afterlunch dippiequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal![]()
![]()
Hoe is het hier?
Ik kan inmiddels weer bij al m'n bestanden op de pcHelemaal zelf gefixt!
* Marijkezwolle is trots op zichzelf
Welkom terugquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef TJDoornbos het volgende:
En we hebben weer internet hier.................duurde wel lang zeg!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoi
![]()
En wat fijn van je bestanden...
Niet uitgebreid op het forumquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat voor afspraak? Iets waar je wat over kwijt wil etv?
Nu ontspanningquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet uitgebreid op het forumMaar was bij de psych, en we hadden een berg te bespreken en dat deed me toch meer dan ik dacht zeg maar
weet je ook eens hoe het isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Jaquote:
Het gaat wel aardig hoor, ik rommel lekker door. Met Koen gaat ook goed, gister 2e keer psz geweest en hij doet het hartstikke goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi! Hoe is het met jou meisje? En met Koen?
Ja, super fijn!Al m'n foto's, muziekjes en series weer terug
Nu snel alles kopiëren, nieuwe videokaart erin en alles opnieuw installeren
Woei
Nu ff lekker uitrusten dan maarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet uitgebreid op het forumMaar was bij de psych, en we hadden een berg te bespreken en dat deed me toch meer dan ik dacht zeg maar
Wokquote:
Wel aardig klinkt niet optimaal, maar doorrommelen is wel goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat wel aardig hoor, ik rommel lekker door. Met Koen gaat ook goed, gister 2e keer psz geweest en hij doet het hartstikke goed
[..]
Nu ff lekker uitrusten dan maar* LovelyLady geeft kopje koffie
Drukdrukdruk dusquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn een pc waar ik weer bij m'n spulletjes kan
![]()
Alleen Sofie is dus echt stront vervelend... Ik zat al een tijdje te denken om een speelmaatje voor d'r te regelen, maar ik ga het nu denk ik echt doenWant dit is niet normaal
Of het konijnquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, ik doel meer op t feit dat dat ook iets is wat je vormt en ik was een heel ander mens geweest als dat niet was gebeurd ws. En ik ben best tevreden over hoe ik nu ben
Ik zal wel moeten... morgen gaan de jongens naar mijn moederquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wel aardig klinkt niet optimaal, maar doorrommelen is wel goed![]()
En jeuj voor Koen![]()
JaDankjewel
Oehhhhhquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten... morgen gaan de jongens naar mijn moederen vrijdagavond gaan we met zijn tweetjes uit eten
![]()
En zaterdag volop aan de bak want dan gaan we eindelijk dat laminaat erin knallen en danmooie woonkamer hebben
Nice, lekker saampjes een weekendje genieten en werkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten... morgen gaan de jongens naar mijn moederen vrijdagavond gaan we met zijn tweetjes uit eten
![]()
En zaterdag volop aan de bak want dan gaan we eindelijk dat laminaat erin knallen en danmooie woonkamer hebben
klachten dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
volgende keer de kpn even bellenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef TJDoornbos het volgende:
aangezien het hier af en toe bij de konijnen af is is die keus wel beter jaquote:
oew lekker uit etenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ja, een kleine andere meidquote:
Klinkt goed, lekker een weekend met z'n tweetjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Enferquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
Marijk!Je hebt weer een werkende computer dus?
Dat is echt kut jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehhhhh
Ik wil ook een nieuw huis. Kuthuis waar we nu zitten vol met vocht godverdommeWe moeten elke keer een stukje van het parket in de gang afzagen bij de voordeur omdat het bol staat vanwege het vocht
Kutflat.
Jupquote:
dat staat nog wel ergens in je profielquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut outlook![]()
heb ik archveren gedaan ben ik al me zontacten kwijt en ook al mijn emails
quote:
s goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Internet
En je boeken zijn vandaag weggebracht hoorIk PM je zo nog even de verzendbevestiging
het zuigtquote:
We proberen het beetje bij beetje er wat van te maken....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehhhhh
Ik wil ook een nieuw huis. Kuthuis waar we nu zitten vol met vocht godverdommeWe moeten elke keer een stukje van het parket in de gang afzagen bij de voordeur omdat het bol staat vanwege het vocht
Kutflat.
kijk eens op deze locatie voor archieve.pst bestandquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut outlook![]()
Tof dat het nu wel kan, en dat jullie het samen doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We proberen het beetje bij beetje er wat van te maken....
Ik kwam hier in 2004 met niksen toen ging ik in 2006 scheiden en jah dan heb je al helemaal geen cent om het op te knappen.
Laatst dus de muren ontdaan van behang en de muren geschilderd
En dan nu het laminaat
Het wordt zooo mooi(vind ik)
dat dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof dat het nu wel kan, en dat jullie het samen doenFoto's van voor en na wanneer het af is?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tof dat het nu wel kan, en dat jullie het samen doenFoto's van voor en na wanneer het af is?
Tot nu toequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aangezien het hier af en toe bij de konijnen af is is die keus wel beter ja
Oh noooeeesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut outlook![]()
Ahquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een kleine andere meid
[..]
Klinkt goed, lekker een weekend met z'n tweetjesEn een mooie woonkamer
![]()
[..]
EnferNee, hij start nog steeds niet op, maar dat was het doel ook niet van deze exercitie
Ik kopieer nu alles wat belangrijk is naar een externe hdd en dan installeer ik alles opnieuw
[..]
Dat is echt kut jaHebben jullie nu al zicht op een ander huis?
[..]
Jup
Ja, zo is hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We proberen het beetje bij beetje er wat van te maken....
Ik kwam hier in 2004 met niksen toen ging ik in 2006 scheiden en jah dan heb je al helemaal geen cent om het op te knappen.
Laatst dus de muren ontdaan van behang en de muren geschilderd
En dan nu het laminaat
Het wordt zooo mooi(vind ik)
het schiet aardig op dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe
De rest komt nog dus
die eerste foto, is dat een deur naar de schuur in je woonkamer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe
De rest komt nog dus
Ziet er gezellig uit, en die muren zijn echt super strakquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe
De rest komt nog dus
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Oh noooeees
[..]
AhMaar iig is alles bewaard gebleven?
Ja, genoeg zicht, maar we willen eerst dit huis kwijt.. We hadden een geinteresseerde kijker maar die laat nu ineens niks meer van zich horen en geeft allemaal smoesjes.
[..]
Ja, zo is hetSuperleuk
Ja naar de bergingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die eerste foto, is dat een deur naar de schuur in je woonkamer?
thanksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk eens op deze locatie voor archieve.pst bestand
C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
Ja ja we zijn best wel goed bezig somsquote:
Dank jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ziet er gezellig uit, en die muren zijn echt super strak
randjes moet je doen met een penseelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja we zijn best wel goed bezig soms
[..]
Dank jeDe randjes moeten nog wel even bijgewerkt maar dat kan ik niet zo goed, en er moet ook weer wat aan de muur gehangen worden - Louis Royo schilderij
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe
De rest komt nog dus
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit, en die muren zijn echt super strak
[..]
JaMaar daar twijfelde ik niet aan
Ik kon er alleen niet meer bij
Maar nu dus wel weer
Lang leve mijn linux skills
![]()
En kut is dat met je huis verkopen... Ik hoor wel vaker dat het zo loopt... Of dat mensen onzin biedingen doen....
Dat snap ik maar daar ben ik niet goed in want niet handvastquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
randjes moet je doen met een penseel![]()
en het liefst met een stuk blik zoals een stucspatel o.i.d.
afplaktape kruipt je latex (vaak) onderdoor dus dat is niet zo een goed idee.
thnx !quote:
Zonde zegquote:Ja, idd. Die van ons was geïnteresseerd, maar moest zijn financien rond krijgen. Zogenaamd een intentieverklaring voor zijn vriendin zodat ze een hypotheek konden afsluiten. Gedoe met haar baas. Maar dat zei ie begin juli al en we hebben nu nog niks definitiefs gehoordDus onze makelaar zei ook al; laten we er maar vanuit gaan dat het niks wordt, dan kan het alleen maar meevallen. xD
Hier komen ook schilderijen aan de muur, alleen dan van FeMaleDuckquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
en er moet ook weer wat aan de muur gehangen worden - Louis Royo schilderij
Ik wil bij de kunstuitleen gaan kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dank jeDe randjes moeten nog wel even bijgewerkt maar dat kan ik niet zo goed, en er moet ook weer wat aan de muur gehangen worden - Louis Royo schilderij
louis royoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Er komt een mooie van mij in de slaapkamerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier komen ook schilderijen aan de muur, alleen dan van FeMaleDuck
Smaken verschillen gelukkigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil bij de kunstuitleen gaan kijken
Louis Royo is niets voor mij (net even bekeken met google)
Yup.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik maar daar ben ik niet goed in want niet handvast![]()
G]een grapjes maken nou he
[..]
thnx !
[..]
Zonde zeg
Die is cool jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er komt een mooie van mij in de slaapkamer![]()
[..]
Smaken verschillen gelukkig
Deze is nog bescheiden vond ik:
[ afbeelding ]
schilder je zelf ook? leuk!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Neequote:
Is goed, ik ga er vanuit dat er toch niemand komt kijken en een hele taart voor ons 2en is toch teveelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
Appeltaart, ik denk dat ik ff een bakkie kom halen
Adres heb ik nogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef Enfermera het volgende:
Is goed, ik ga er vanuit dat er toch niemand komt kijken en een hele taart voor ons 2en is toch teveel![]()
![]()
Ah, ik bedoelde dat vrouwlief zelf schilderijen maakt, dus dacht dat jij dat ook bedoelde...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neemaar er komt een mooie foto van mij op canvas hahaha sorry ik en schilderen (ik ben allang al blij dat ik de muren en de kozijnen een beetje heb kunnen doen
)
quote:
daarom ook zo een ding gebruikenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik maar daar ben ik niet goed in want niet handvast![]()
![]()
quote:G]een grapjes maken nou he
Komt wel goed skatjuhquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom ook zo een ding gebruiken
[ afbeelding ]
heb je geen vaste hand nodig
[..]
in combinatie met die schilder....
* wel.o.k bijt op tong
Ja ik mistte al iemand.... maar ik was even vergeten wiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo het gaat wel hard hier ineens zeg
Ik heb lunch van 12.30 tot 13.45quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Om 12 uur al??
Ik lunch meestal pas tegen 1en.
[..]
Nice. Ja, ik ga mn moeder ook nog bellen want mn vader is op vakantie, ze wilde nog gezellig uit eten ofzo
Whaaaaooh Jij bent gooooooooeeedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal![]()
![]()
Hoe is het hier?
Ik kan inmiddels weer bij al m'n bestanden op de pcHelemaal zelf gefixt!
* Marijkezwolle is trots op zichzelf
* MPG geeft Marijke een bakkie en neemt er zelf ook een. Zwelf gezet, dus extra sterkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koffie, jaIk ben kapot... En super slecht geslapen en een energievretende afspraak gehad vanochtend... En de kat sloopt alles vandaag
Iemand ook een bakkie?
Je weet mn mail/pm/msn/telefoon te vinden he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kolere das lekker langquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb lunch van 12.30 tot 13.45. Meestal ben ik dan om 13.00 wel door mijn voorraad voer heen
.
Goed idee wel, ook ff koffie zettenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
* MPG geeft Marijke een bakkie en neemt er zelf ook een. Zwelf gezet, dus extra sterk.
En? Wordt het een jongetje of een meisje?quote:
xDquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet ook weer kinderen uit bed gaan halen en zo
Het is net zo lekker rustig
Ja, leuk als we met een clubje zijn om te kaarten, maar alleen of met 2 is het veel te langquote:
Of misschien wel een tweelingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En? Wordt het een jongetje of een meisje?
True.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, leuk als we met een clubje zijn om te kaarten, maar alleen of met 2 is het veel te lang. Gevolg is ook dat je pas laat naar huis kan
.
flesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo het gaat wel hard hier ineens zeg
mijn contactpersonen heb ik weer terug in outloookquote:
alle tweequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En? Wordt het een jongetje of een meisje?
denk hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben ik de enige die een beetje van slag is van de dood van Kamerling?
quote:
Neehoor, ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
zonde maar goed hij heeft er zelf voor gekozenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Tering je hebt ene maand zonder gezeten of zo toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn contactpersonen heb ik weer terug in outloook![]()
Dat lijkt wel een siesta... kan je lekker een tukkie doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, leuk als we met een clubje zijn om te kaarten, maar alleen of met 2 is het veel te lang. Gevolg is ook dat je pas laat naar huis kan
.
relativeren kun je lerenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Nou, ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
wat ben je ook behulpzaam... en in dit geval te langzaamquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja fuck zeg, zit ik net een mega lange handleiding te pm-en
sorryquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
WOKKIEEEEEE!!!!!!quote:
hele club leegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering je hebt ene maand zonder gezeten of zo toch?
Die vind ik wel erg mooi jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het is dat ik het hele weekend al vol heb, anders was ik ook meegekomenquote:
Lief en lief en liefquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb lunch van 12.30 tot 13.45. Meestal ben ik dan om 13.00 wel door mijn voorraad voer heen
.
[..]
Whaaaaooh Jij bent gooooooooeeed![]()
.
All hail to the Master Penguin.
[..]
* MPG geeft Marijke een bakkie en neemt er zelf ook een. Zwelf gezet, dus extra sterk.
En dan vandaag lekker op tijd slapen...
Owja, "SOFIE, doe eens niet alles slopen! Doe eens gewoon braaf normaal spelen ja. "
[..]
Je weet mn mail/pm/msn/telefoon te vinden he?
Nee, ik raak altijd van slag van dit soort berichtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
succes!quote:
ik miste ineens al mijn emailcontacten en ik moest er 1 dringend een mail sturenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering je hebt ene maand zonder gezeten of zo toch?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn contactpersonen heb ik weer terug in outloook![]()
[..]
alle twee
\Jij bent te liefquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
flesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WOKKIEEEEEE!!!!!!
OUWE ZUIPMAAT VAN ME!!:D:D:D
WHOE WHOE WHOE
laters enferquote:
Succes!quote:
half naakt op een tafel liggen en je laten betasten door een manquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
flesvol ben je top, leeg ben je gebruikt
dirty mindquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
half naakt op een tafel liggen en je laten betasten door een man
Als het een leuke man is, dan zijn er ergere dingen in het levenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
half naakt op een tafel liggen en je laten betasten door een man
daar zuip je ook al meequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WOKKIEEEEEE!!!!!!
OUWE ZUIPMAAT VAN ME!!:D:D:D
WHOE WHOE WHOE
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
half naakt op een tafel liggen en je laten betasten door een manvrouw
quote:
Nou, dat ik me niet halfnaakt door een man zou laten betatsenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het een leuke man is, dan zijn er ergere dingen in het leven
ja dat klopt, ben maar even gestopt met werken om het bij te houdenquote:
de enige wat? met een dirty mind?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
ben blij dat ik niet de enige ben.
ikquote:
snel naar 2000 spammenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat klopt, ben maar even gestopt met werken om het bij te houden
Er is hoop voor iedereen... dat is het mooiequote:
jij begint ook een parenclubquote:
dat hoop ik dan maarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er is hoop voor iedereen... dat is het mooie
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij begint ook een parenclub
mja bijna 2000quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat klopt, ben maar even gestopt met werken om het bij te houden
ik doe de hele dag iets met paren hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij begint ook een parenclub
en 2000 snel vol spammenquote:
en dan maar hopen dat ze niet alleen komtquote:
dat moet lukkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en 2000 snel vol spammen
kijken of we die in de stats in top 5 snelst gevulde topics kunnen krijgen, daar staat topic 1000 ook...
jij speelt de hele dag memory?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe de hele dag iets met paren hier![]()
alleen ben ik bang dat we met te weinig zijn daarvoor...quote:
hoezo? we zijn samen dan toch een paar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat ze niet alleen komt
Waarom niet, das meestal gratis, als ik een vent meeneem, moet ik betalenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat ze niet alleen komt
die van slag is door dood van Kamerling.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
de enige wat? met een dirty mind?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom niet, das meestal gratis, als ik een vent meeneem, moet ik betalen
duidelijk... jb komt alleeen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoezo? we zijn samen dan toch een paar?
quote:
Getwiste paren, zeker ook nogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe de hele dag iets met paren hier![]()
ow... ja dat zei je ervoor ja... was alweer bij de dirty mind van wokquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die van slag is door dood van Kamerling.
dat spel ken ik niet... is dat leuk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
public en private key´s voor beveiligde verbindingen
nou is het mijn schuld weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... ja dat zei je ervoor ja... was alweer bij de dirty mind van wok
ik heb hier ook nog een extra paar schoenen onder het bureau staan...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, die heb ik ook nog onder het bureau liggen
soms wel soms niet, hangt af van de spelersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat spel ken ik niet... is dat leuk?
nietes... ik spreek toch duidelijk in de ik vorm niet met het woord door wok...quote:
zijn die ook getwistquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog een extra paar schoenen onder het bureau staan...
met hoeveel speel je dat dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms wel soms niet, hangt af van de spelers
wel opschieten anders mis je topic 2000quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat naar schooltot laters schatjes
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat naar schooltot laters schatjes
o ja, dan is het goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nietes... ik spreek toch duidelijk in de ik vorm niet met het woord door wok...
nee, het zijn veiligheidsschoenen...quote:
ja, ja, ik ben heel schuldbewust, van mezelf...quote:
die heb ik in de kofferbak van de autoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, het zijn veiligheidsschoenen...
is het ook leuk om te kijken of is het leuker om te spelen?quote:
ik ben altijd heel schuldbewust voor anderequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ja, ik ben heel schuldbewust, van mezelf...
ik heb ook nog een helm liggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heb ik in de kofferbak van de auto
ssh is niet leuk om te kijken, ftps is leukerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is het ook leuk om te kijken of is het leuker om te spelen?
sociaal ben jijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben altijd heel schuldbewust voor andere
geen klanten van mij stelenquote:
jaja... afkortingen wat moet ik daar nou weer mee...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ssh is niet leuk om te kijken, ftps is leuker
duidlijk welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Redden we topic 2000 met 5 minuten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |