Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Waarvan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog steeds spierpijn bij me ribben en in me rug
dit bedoel ik echt niet persoonlijk of erg grof maar het feit dat je er logisch over na kon denken en de beslissing kon nemen om het niet te doen, geeft naar mij aan dat je dus niet echt dood wilde maar alleen maar hulp nodig hadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er wel begrip voor. Heb zelf een periode gehad waarin ik echt geen zin meer had van een jaartje ofzo, gelukkig is dat klaar en over en ik had er nooit echt een einde aan gemaakt denk ik, maar ik heb er toen vaak genoeg over nagedacht.
Alleen is het anders als het om een bekende gaat, zeker een ouder of partner. Ik denk dat ik er de rest van mn leven moeite mee zou hebben. Je was niet genoeg om te blijven leven, je hebt niet genoeg je best gedaan om m tegen te houden, je was niet belangrijk genoeg...
ja hoor, boerderijdrop?quote:
Hoe is het met je knie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarvan?
(Ik ook btw, nog van dat sjouwen met die boomstam)
En dat is een reden om tequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog steeds spierpijn bij me ribben en in me rug
ben al bezigquote:
want?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En dat is een reden om te?
Waarvan heb je spierpijn, sporten?
Ah, 1999, een kutjaar voor mij...
dus klachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarvan?
gf, de wiki masterquote:
Ik werd gepest op de middelbare school en lag er een tijdje uit omdat ik enorme last van mn rug had.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
want?
Grappig op 3fm draaien ze nu: it's 1999, dat liedje weet je wel...
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dit bedoel ik echt niet persoonlijk of erg grof maar het feit dat je er logisch over na kon denken en de beslissing kon nemen om het niet te doen, geeft naar mij aan dat je dus niet echt dood wilde maar alleen maar hulp nodig had
[..]
ja hoor, boerderijdrop?
oeh leuk, have funquote:
ik kan nu weer een opmerking maken over die fabriekquote:
ah 3 kopjes dus ....quote:
ik op de basisschool en middelbaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik werd gepest op de middelbare school en lag er een tijdje uit omdat ik enorme last van mn rug had.
Nee, 2 kopjes en één extra grote mokquote:
heb ik ook eens een volle zakquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh leuk, have fun
[..]
ik kan nu weer een opmerking maken over die fabriek
vooruit danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, 2 kopjes en één extra grote mok![]()
quote:
heye babequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:06 schreef Ladylike het volgende:
hey gier
ik ga nog 2 kopjes koffie zetten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarvan?
zondag een parketvloer uit het appartement gesloopt, maandag de bomen op de parking opgesnoeid en de takken 40 meter verderop het bos ingetrokken, dinsdag de parking en het pad er naartoe recht getrokken en een gleuf gemaakt voor de grondkabel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En dat is een reden om te?
Waarvan heb je spierpijn, sporten?
Ah, 1999, een kutjaar voor mij...
quote:
jij niet alleenquote:
tot morgen LLquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
ik ga mn aandacht aan het thuisfront besteden![]()
Dat bedoel ik. Ik wilde hiermee alleen maar zeggen dat ik er wel begrip voor op kan brengen als mensen dat doen. Niet dat ik het zelf serieus wilde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dit bedoel ik echt niet persoonlijk of erg grof maar het feit dat je er logisch over na kon denken en de beslissing kon nemen om het niet te doen, geeft naar mij aan dat je dus niet echt dood wilde maar alleen maar hulp nodig had
Blauw, maar niet echt pijn meerquote:
Oeh en vrouw die aan het kijken was?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
zondag een parketvloer uit het appartement gesloopt, maandag de bomen op de parking opgesnoeid en de takken 40 meter verderop het bos ingetrokken, dinsdag de parking en het pad er naartoe recht getrokken en een gleuf gemaakt voor de grondkabel.
ja ga eens stofzuigen, dweilen, wassen, en poetsenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
ik ga mn aandacht aan het thuisfront besteden![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oeh en vrouw die aan het kijken was?Mannen die fysieke arbeid doen
![]()
aan het mee werken bedoel jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oeh en vrouw die aan het kijken was?Mannen die fysieke arbeid doen
![]()
het was idd wel mij weekendquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom moet ik altijd zoveel klussen in het weekend
Ook, maar ze keek vast ook naar jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aan het mee werken bedoel je
ow, laten we dat inderdaad maar snel vergeten...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik werd gepest op de middelbare school en lag er een tijdje uit omdat ik enorme last van mn rug had.
4-9, want hij stond al bij de mensen zonder klachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MPG, klaagt over zijn kleur dus klacht
5-9
dank voor de correctiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, laten we dat inderdaad maar snel vergeten...
[..]
4-9, want hij stond al bij de mensen zonder klachten
ik vind fysiek werk ook wel leuk zolang mijn lichaam er geen last van heeft/krijgtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook, maar ze keek vast ook naar je
Ik vind fysiek werk wel lekker, maar ik vind het ook leuk om te kijken hoe een man zwaar werk doet.Lekkerder eigenlijk
tja, heb geen klachten dus ben scherp...quote:
Hoe komt dat dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook klagen, want ik heb last van mn lies. Maar dat komt dan weer door iets waar ik niets te klagen over heb
Spierpijn vind ik nooit zo heel erg, heb je tenminste t gevoel datje iets hebt gedaan, maar ik houd niet van dingen verrekken ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vind fysiek werk ook wel leuk zolang mijn lichaam er geen last van heeft/krijgt
* wel.o.k leest de tekst 2 keerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook klagen, want ik heb last van mn lies. Maar dat komt dan weer door iets waar ik niets te klagen over heb
Maar die deed geen pijn meer, die is alleen nog blauwquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k leest de tekst 2 keer
jij vunz
maar door je knie stond je al bij klacht
ik vindt het best wel lekker om te zweten tijdens het klussen, goed voor je conditie en lekker bezigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vind fysiek werk ook wel leuk zolang mijn lichaam er geen last van heeft/krijgt
Stom.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik op de basisschool en middelbaar
Oh.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
zondag een parketvloer uit het appartement gesloopt, maandag de bomen op de parking opgesnoeid en de takken 40 meter verderop het bos ingetrokken, dinsdag de parking en het pad er naartoe recht getrokken en een gleuf gemaakt voor de grondkabel.
Nee, niet vergeten. Als ik niet gepest was, was ik niet de persoon die ik nu wasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, laten we dat inderdaad maar snel vergeten...
[..]
4-9, want hij stond al bij de mensen zonder klachten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stom.
[..]
Oh.Dat verklaart ja
[..]
Nee, niet vergeten. Als ik niet gepest was, was ik niet de persoon die ik nu wasWel vergeven, niet vergeten.
tsja wat doe je er aan hequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
iddquote:
dat is mijn tekstquote:[..]
Nee, niet vergeten. Als ik niet gepest was, was ik niet de persoon die ik nu wasWel vergeven, niet vergeten.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er dingen die je niet KAN vergeven?
Ik vind de reden ook altijd heel belangrijk, als ik het kan begrijpen, kan ik er makkelijker mee leven, anders heb ik er veel meer moeite mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoor
als iemand je man vermoord zonder reden b.v.
nou alquote:
Whut?quote:
Therapie, omhoog krabbelen, vergeven, niet vergeten.quote:
Ook die van mijquote:
over alles eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook die van mij
Waarvoor zeg jij het? Ook over pesten?
ik denk het wel maar ik heb wel geleerd om niet meer met zoveel haat rond te sjouwen als dat ik vroeger deedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er dingen die je niet KAN vergeven?
vergeten doe ik nooit en vergeven mwah misschien wel maar ik kom die mensen toch nooit meer tegenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef Enfermera het volgende:
Therapie, omhoog krabbelen, vergeven, niet vergeten.
[..]
Ik heb t nooit gedaan en het past niet bij mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik denk het wel maar ik heb wel geleerd om niet meer met zoveel haat rond te sjouwen als dat ik vroeger deed
ik wel heb een lange periode gehad dat ik echt een hekel had aan mensenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t nooit gedaan en het past niet bij meVoelt niet goed
Mja, dinsdag gesprek
Ben benieuwd of ik een beetje een klik heb met die vrouwquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wel heb een lange periode gehad dat ik echt een hekel had aan mensen
op den duur word je er niet gelukkiger op dus ik begon te veranderen
dinsdag gesprek ja?
succes ermee
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
vergeten doe ik nooit en vergeven mwah misschien wel maar ik kom die mensen toch nooit meer tegen
dat zie je dan wel met die van mij klikte het in een keer en ze heeft me door de jaren heen enorm geholepenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik een beetje een klik heb met die vrouw
mja okee een beetje okee dat was te doen maar wat ik allemaal over me heen heb gehad dat nooit meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, het is misschien cliché, maar voor mij heeft het wel enorm geholpen. Ik zou nu ook niet meer willen dat het niet gebeurd was. Heel gek misschien.
lekkerquote:
Wel een beetje vreemd ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, het is misschien cliché, maar voor mij heeft het wel enorm geholpen. Ik zou nu ook niet meer willen dat het niet gebeurd was. Heel gek misschien.
Das waar en mooi voor jouquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zie je dan wel met die van mij klikte het in een keer en ze heeft me door de jaren heen enorm geholepen
en terecht ik heb mensen gehad sommige kende ik van kinds af aan en je word gewoon keihard genaaid of ze laten je vallen alsof je niks bentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das waar en mooi voor jouSommige dingen zijn gewoon moeilijk om mee om te gaan en dan moet je iemand wel vertrouwen. Daar heb ik alleen sowieso moeite mee, vertrouw maar heel weinig mensen...
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja okee een beetje okee dat was te doen maar wat ik allemaal over me heen heb gehad dat nooit meer
Ja.. Dat is een hele andere situatie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd ja.
Ik ben mijn beste vriend kwijtgeraakt door iets wat hij gedaan heeft en ondanks dat ik het hem heb vergeven en er verder helemaal niet meer mee zit, had ik wel gewild dat het niet gebeurd was, dan was ik hem niet kwijtgeraakt en waren we misschien nog vrienden geweest. Kan me ook niet voorstellen dat ik daar anders over zou denken.
lekkerquote:
quote:
Ik ben niet zo goed in het interpreteren van smileys ;quote:
anders valt hij niet midden in de dagquote:
dat is zijn tekst in zijn sigquote:
dus..quote:
koekjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera zet een pot voor iedereen en pakt wat koekjes![]()
Lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
meestal kies ik voor het andere... maar doe nu maar een koekjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
waarom heb ik nu dat liedje in mijn hoofd van " ben je geyl of wil je een koekje"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
meestal kies ik voor het andere... maar doe nu maar een koekje
Dirty Mindsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom heb ik nu dat liedje in mijn hoofd van " ben je geyl of wil je een koekje"
Aaahh, I gets itquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
anders valt hij niet midden in de dag![]()
[..]
dat is zijn tekst in zijn sig![]()
[..]
dus..
[..]
koekjes
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom heb ik nu dat liedje in mijn hoofd van " ben je geyl of wil je een koekje"
jij ook alquote:
Altijdquote:
Wat liiiiiiiiefquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
Er lag een leuke kaart op de mat waar iedereen van de muziekvereniging iets op heeft geschreven
*slik*
face itquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
Er lag een leuke kaart op de mat waar iedereen van de muziekvereniging iets op heeft geschreven
*slik*
Das lief jah!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
*slik*
yep de harde waarheidquote:
idem hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook al zo voorspelbaar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |