ik begin te denken dat ik 1 van de weinige ben zonder klachten hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wokje![]()
Joah, gaat wel!Lekker dagje vrij gelukkig. Vanmiddag fysio, hij zei vorige keer dat als het goed ging dat ik dan niet hoefde te komen en dat ik die les dan voor iets anders kon gebruiken (ivm verzekering enzo), maar ik heb alles toch al opgemaakt want ik heb al veel te veel fysio gehad
Dus ik ga gewoon maar lekker, zit alles weer los. Qua geld boeit het toch niet meer xD
Hoe ist met jou?
Nee hoor, deze eend is ook nog klachtenvrijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik begin te denken dat ik 1 van de weinige ben zonder klachten hier![]()
gaat goed dus
Echt hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik begin te denken dat ik 1 van de weinige ben zonder klachten hier![]()
gaat goed dus
Je krijgt zoveel energie dat je gaat rennen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:13 schreef Ladylike het volgende:
koffie werkt TE goed
* LLrent naar de wc
klacht vrij : wok, duckquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, deze eend is ook nog klachtenvrij
klacht vrij : wok, duck, L_Lquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klacht vrij : wok, duck
klacht: enfermera, LovelyLady, Muck, GoldFinger, Bengel, Dr_Flash....
dus toch een minderheid
Ik hoop voor je dat het niet ver is....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:13 schreef Ladylike het volgende:
koffie werkt TE goed
* LLrent naar de wc
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je krijgt zoveel energie dat je gaat rennen?
ik heb ook geen klachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, deze eend is ook nog klachtenvrij
Ik ben het gewend om onderdeel van de minderheid te zijn, dat bevalt me welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus toch een minderheid
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus toch een minderheid
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
klacht vrij : wok, duck, L_L
quote:
Niet te veel meer hoor, anders zijn we geen minderheid meerquote:
jij komt uit Limbo-land..........halloquote:
zeg dat wel...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
WTF: http://www.nu.nl/algemeen(...)rling-overleden.html
quote:
klachtvrij:5quote:
die worden gezapt bij jou.quote:
ik zag het netquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
het werkt op mn darmenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je krijgt zoveel energie dat je gaat rennen?
zoals ik begrijp een storing in haar hart, krijgt binnenkort zoiets (maar dan extern, deze is te implanteren)quote:
de grote blonde is ook dood?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
telegraaf bericht daar wel overquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Het schijnt dat hij zelfmoord gepleegd heeft maar ik lees dat alleen maar op twitter niet in nieuwsberichten
Ja, ik zag het net!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij komt uit Limbo-land..........hallo
btw op de camping waar wij vroeger heen gingen komen nu huizen te staan. Jammer van de prijs.
Maar ik heb een hekel aan gelijkspel...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
klachtvrij:5
klacht: 6
klachtvrij in opkomst![]()
[..]
die worden gezapt bij jou.
jongens waar zetten we hem?
Blijkbaar ja.. Ik vraag me dan af, was ie depressief ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
een mens kan ongemerkt enorm lijden
als de roddel waar is, vind ik het NOG spijtiger...
dan heeft hij klachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar ik heb een hekel aan gelijkspel...
quote:
Ja, ik ken het gevoel...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat raar altijd als mensen dood gaan met wie je "opgegroeid" bent...
Weet niet hoe ik het gevoel anders moet omschrijven
blijkbaar, mensen trekken dan een mooi masker aanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Blijkbaar ja.. Ik vraag me dan af, was ie depressief ofzo?
ja he..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mensen die heel dichtbij me staan zijn er eigenlijk niet overleden, de ouders van mn ex, mn opa en oma aan een kant, een meisje dat bij me in de klas had gezeten... Dat waren alle begrafenissen die ik heb gehad en dat waren geen mensen die me heel na aan het hart stonden. Ik had wel verdriet, maar niet zó.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]we staan weer achter
[..]
Ja, ik ken het gevoel...
het zijn er toch aardig wat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mensen die heel dichtbij me staan zijn er eigenlijk niet overleden, de ouders van mn ex, mn opa en oma aan een kant, een meisje dat bij me in de klas had gezeten... Dat waren alle begrafenissen die ik heb gehad en dat waren geen mensen die me heel na aan het hart stonden. Ik had wel verdriet, maar niet zó.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb opt werk geen internet meer.....hoe ironisch
ook overledenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb opt werk geen internet meer.....hoe ironisch
dat kan ik ook van jou (jullie) zeggenquote:
quote:
Ja idd...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blijkbaar, mensen trekken dan een mooi masker aan
[..]
ja he..
quote:
In de meeste gevallen zul je depressies niet makkelijk herkennen als je niet enorm dicht bij de persoon staat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blijkbaar, mensen trekken dan een mooi masker aan
[..]
ja he..
Lees de URL eens.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over de verdere omstandigheden rond de dood van Kamerling is niks bekend. dat staat er....
klopt helemaal, helaasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In de meeste gevallen zul je depressies niet makkelijk herkennen als je niet enorm dicht bij de persoon staat.![]()
Even voor de sfeer:
Oh nu staat het wel op nu.nlquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over de verdere omstandigheden rond de dood van Kamerling is niks bekend. dat staat er....
ik weet hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan ik ook van jou (jullie) zeggen
volgende week zaterdag heb ik verlof dus als je dan komt, zie ik je nog nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik weet het![]()
Al 6x gezegd dat we gingen, steeds weer komt er iets tussen![]()
Nu hopen we weer op zaterdag, maar daar dreigt alweer een kink in de kabel te komen![]()
Dus wachtten we maar af
Vind ik niet, als ik om me heen luister...quote:
We proberen déze zaterdag.......quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgende week zaterdag heb ik verlof dus als je dan komt, zie ik je nog niet
dat is precies mijn gedachte..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind ik niet, als ik om me heen luister...
Wel zelfmoord dus, lijkt me zo erg als kind. Je bent niet de moeite waard om voor te blijven leven (das natuurlijk niet zo, maar kan me heel goed voorstellend at t zo voelt of gaat voelen)
proberen...daar komen kindjes vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
We proberen déze zaterdag.......
Ja idd, voor die kinderen.. bahquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind ik niet, als ik om me heen luister...
Wel zelfmoord dus, lijkt me zo erg als kind. Je bent niet de moeite waard om voor te blijven leven (das natuurlijk niet zo, maar kan me heel goed voorstellend at t zo voelt of gaat voelen)
http://www.nu.nl/algemeen(...)rling-overleden.htmlquote:''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde.
Doe datquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga even wat doen
ik heb geen zin in verdrietige dingen
elleuquote:
ik probeer het maar er komen geen kindjes meer vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
proberen...daar komen kindjes van
dat is omdat de snelweg van de fabriek naar het paradijs bij jou opgebroken isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik probeer het maar er komen geen kindjes meer van
Bizar, hij beslist en doet meteenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
tis dus echt zelfmoord...
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)rling-overleden.html
ik denk dat hij al een tijdje beslist had maar de knoop niet deed doorhakkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bizar, hij beslist en doet meteen
Ik heb al moeite met de opmerking van mn moeder dat ze met haar nieuwe vriend nog dr hele leven verder moest en dat ik zo t huis uit zou zijn. Dat voelt al als een afwijzing. Zelfmoord voelt als een nog veel grotere afwijzing lijkt me.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd, voor die kinderen.. bahIk snap het gevoel dat je niet meer wilt leven ook wel goed, heb dat ook wel eens gehad (laaaang geleden), maar als je al kinderen hebt en zij moeten opgroeien met het idee dat je vader niet meer wilde leven... Bah, das echt zwaar.
![]()
Vriendin van mn moeder had dat ook, haar moeder had ook zelfmoord gepleegd.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik denk dat hij al een tijdje beslist had maar de knoop niet deed doorhakken
en nou hoop ik dat ie zich niet opgehangen heeft![]()
overigens: rare TT nu....
Ws al heel lang over nagedacht en niet meer terug willen kunnen krabbelen ofzo? Niet teveel nadenken over wat en wie je achterlaat en hoeveel pijn je die mensen doet..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bizar, hij beslist en doet meteen
Ik snap niet waarom hij niet gedwongen is opgenomen als hij dat zo beslist heeftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik denk dat hij al een tijdje beslist had maar de knoop niet deed doorhakken
en nou hoop ik dat ie zich niet opgehangen heeft![]()
overigens: rare TT nu....
Ja, idd.. Heb net het boek van Mike Boddé uit, 'Pil'. Hij is ook jarenlang depressief geweest, echt ook tot op het punt dat hij het helemaal zat werd enzo. Toen kwam hij een pil tegen die supergoed voor hem werkte, die gebruikt hij nu nog. Maar het is wel interessant om te lezen hoe zo iemand de wereld ervaart, ik kan zeker begrijpen dat je daar op een gegeven moment zó moe van wordt en gewoon niet meer verder wilt...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met de opmerking van mn moeder dat ze met haar nieuwe vriend nog dr hele leven verder moest en dat ik zo t huis uit zou zijn. Dat voelt al als een afwijzing. Zelfmoord voelt als een nog veel grotere afwijzing lijkt me.
Je kan mensen wel duidelijk maken dat het echt niet aan hen ligt, maar dat lijkt me erg moeilijk, zeker als je mensen hebt die dingen snel op zichzelf betrekken (zoals ik)
welke fabriekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is omdat de snelweg van de fabriek naar het paradijs bij jou opgebroken is
Zoiets gaat niet zo makkelijk in Nederland.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij niet gedwongen is opgenomen als hij dat zo beslist heeft
ik ben bekend met dat proces en dat is zelfs na een poging met medicijnenen (en dus duidelijk geen "dreigen") enorm moeilijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij niet gedwongen is opgenomen als hij dat zo beslist heeft
hele fabriek verplaatst?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welke fabriek![]()
gelukkig is het paradijs nog steeds bereikbaar
Wauw.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben bekend met dat proces en dat is zelfs na een poging met medicijnenen (en dus duidelijk geen "dreigen") enorm moeilijk.
Mijn moeder hebben we 2 weken kunnen "vasthouden" in het ziekenhuis, maar daarvoor zijn we zelfs naar de rechter moeten stappen
Als je volwassen bent doen ze niets dat je zelf niet wilt
ik denk dat als je het niet zelf meegemaakt hebt je er geen voorstelling van kan maken hoe iemand tot zo een daad komt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, idd.. Heb net het boek van Mike Boddé uit, 'Pil'. Hij is ook jarenlang depressief geweest, echt ook tot op het punt dat hij het helemaal zat werd enzo. Toen kwam hij een pil tegen die supergoed voor hem werkte, die gebruikt hij nu nog. Maar het is wel interessant om te lezen hoe zo iemand de wereld ervaart, ik kan zeker begrijpen dat je daar op een gegeven moment zó moe van wordt en gewoon niet meer verder wilt...
LLquote:
friemelquote:
enferquote:
wokkiequote:
je moet een echt gevaar voor jezelf of je omgeving vormenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wauw.Ja, precies, voordat ze je gedwongen opnemen moet er heel wat gebeurd zijn etc.
ik was er niet bij hoorquote:
whehehehequote:
Hoe ist vandaag met gf?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
[..]
friemel
long time not seen![]()
[..]
enfer![]()
[..]
wokkie
nog wel gezonde
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
[..]
friemel
long time not seen![]()
[..]
enfer![]()
[..]
wokkie
nog wel gezonde
laters friemelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:56 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga weer aan het werk, geen zin , moet naar een klant
Laterssssssss
de fabriek was toch afgebrokenquote:
Wellicht zaterdag , maar das nog niet zekerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
[..]
friemel
long time not seen![]()
[..]
nog steeds spierpijn bij me ribben en in me rugquote:
dan kan jij er ook wel in met je halve fabriekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch sta je in het lijstje bij klacht, met je rug
dit dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik was er niet bij hoor
en heb een geheugen als een zeef
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de fabriek was toch afgebroken
nog steeds kutquote:
ik heb er geen last (meer) van, geen klachten dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan jij er ook wel in met je halve fabriek
kusje dropquote:
lager, lager, lagerquote:
Ik heb er wel begrip voor. Heb zelf een periode gehad waarin ik echt geen zin meer had van een jaartje ofzo, gelukkig is dat klaar en over en ik had er nooit echt een einde aan gemaakt denk ik, maar ik heb er toen vaak genoeg over nagedacht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk dat als je het niet zelf meegemaakt hebt je er geen voorstelling van kan maken hoe iemand tot zo een daad komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |