ik ben bekend met dat proces en dat is zelfs na een poging met medicijnenen (en dus duidelijk geen "dreigen") enorm moeilijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij niet gedwongen is opgenomen als hij dat zo beslist heeft
hele fabriek verplaatst?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welke fabriek![]()
gelukkig is het paradijs nog steeds bereikbaar
Wauw.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben bekend met dat proces en dat is zelfs na een poging met medicijnenen (en dus duidelijk geen "dreigen") enorm moeilijk.
Mijn moeder hebben we 2 weken kunnen "vasthouden" in het ziekenhuis, maar daarvoor zijn we zelfs naar de rechter moeten stappen
Als je volwassen bent doen ze niets dat je zelf niet wilt
ik denk dat als je het niet zelf meegemaakt hebt je er geen voorstelling van kan maken hoe iemand tot zo een daad komt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, idd.. Heb net het boek van Mike Boddé uit, 'Pil'. Hij is ook jarenlang depressief geweest, echt ook tot op het punt dat hij het helemaal zat werd enzo. Toen kwam hij een pil tegen die supergoed voor hem werkte, die gebruikt hij nu nog. Maar het is wel interessant om te lezen hoe zo iemand de wereld ervaart, ik kan zeker begrijpen dat je daar op een gegeven moment zó moe van wordt en gewoon niet meer verder wilt...
LLquote:
friemelquote:
enferquote:
wokkiequote:
je moet een echt gevaar voor jezelf of je omgeving vormenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wauw.Ja, precies, voordat ze je gedwongen opnemen moet er heel wat gebeurd zijn etc.
ik was er niet bij hoorquote:
whehehehequote:
Hoe ist vandaag met gf?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
[..]
friemel
long time not seen![]()
[..]
enfer![]()
[..]
wokkie
nog wel gezonde
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
[..]
friemel
long time not seen![]()
[..]
enfer![]()
[..]
wokkie
nog wel gezonde
laters friemelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:56 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga weer aan het werk, geen zin , moet naar een klant
Laterssssssss
de fabriek was toch afgebrokenquote:
Wellicht zaterdag , maar das nog niet zekerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
[..]
friemel
long time not seen![]()
[..]
nog steeds spierpijn bij me ribben en in me rugquote:
dan kan jij er ook wel in met je halve fabriekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch sta je in het lijstje bij klacht, met je rug
dit dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik was er niet bij hoor
en heb een geheugen als een zeef
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de fabriek was toch afgebroken
nog steeds kutquote:
ik heb er geen last (meer) van, geen klachten dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan jij er ook wel in met je halve fabriek
kusje dropquote:
lager, lager, lagerquote:
Ik heb er wel begrip voor. Heb zelf een periode gehad waarin ik echt geen zin meer had van een jaartje ofzo, gelukkig is dat klaar en over en ik had er nooit echt een einde aan gemaakt denk ik, maar ik heb er toen vaak genoeg over nagedacht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk dat als je het niet zelf meegemaakt hebt je er geen voorstelling van kan maken hoe iemand tot zo een daad komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |