Nee denk het niet bij de AH lagen de schappen nog vol in Almere.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef Bart het volgende:
Zijn er dan nog mensen die dit niet weten?
Oh nee ik had wel alleen pizza gehaald. Miep stond wel te kijken toen ze zag dat ik 0 euro moest betalenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef Razor21 het volgende:
Ik ben alleen niet zo'n held die enkel met de coupon en pizza naar de kassa gaat. Ik koop er maar een pak melk bij
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh nee ik had wel alleen pizza gehaald. Miep stond wel te kijken toen ze zag dat ik 0 euro moest betalen.
0 euro kun je niet betalenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh nee ik had wel alleen pizza gehaald. Miep stond wel te kijken toen ze zag dat ik 0 euro moest betalen.
In sommige. Je moet van tevoren even in de doos kijken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:02 schreef Bulletdodger het volgende:
maar in 1 doos zitten dus 3 pizza's?
Maar ze zei wel: "Dat wordt dan 0 euro... Euh... Nou, dat is mooi!". Dat beaamde ik uiteraard.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
0 euro kun je niet betalenmaar dat ga ik ook maar eens halen dan
Ja TS heeft zelfs GeenStijl erin laten trappen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Apekoek het volgende:
Hehehe TS heeft de coupon zelf gephotoshopt, zie je in 1 keer allemaal puisterige pubers in de rij staan vol verwachting met hun euroshopper sjit en bon.
Eh nee hoor hier stond er ook iemand in de rij die de pizza's kwam halen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Apekoek het volgende:
Hehehe TS heeft de coupon zelf gephotoshopt, zie je in 1 keer allemaal puisterige pubers in de rij staan vol verwachting met hun euroshopper sjit en bon.
Ja hoor check de foto's en de bon pizza 4.35 euro kortingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Apekoek het volgende:
En een printer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Eh nee hoor hier stond er ook iemand in de rij die de pizza's kwam halen.
alleen werkte het ook eventjes niet goedOverigens kun je dus continue pizza's blijven halen als je maar een bonnetje hebt.
Als je het bonnetje/kaartje hebt neem ik ook aan dat je een printer hebt anders ben je nooit aan die dingen gekomenquote:
Voor een gratis pizza is ie goed te eten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef Bulletdodger het volgende:
zijn die dingen trouwens wel te vreten? Of haalt iedereen het "omdat het gratis is" ?
Prima te eten en zeker omdat het gratis is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor een gratis pizza is ie goed te eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |