Nee denk het niet bij de AH lagen de schappen nog vol in Almere.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef Bart het volgende:
Zijn er dan nog mensen die dit niet weten?
Oh nee ik had wel alleen pizza gehaald. Miep stond wel te kijken toen ze zag dat ik 0 euro moest betalenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef Razor21 het volgende:
Ik ben alleen niet zo'n held die enkel met de coupon en pizza naar de kassa gaat. Ik koop er maar een pak melk bij
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh nee ik had wel alleen pizza gehaald. Miep stond wel te kijken toen ze zag dat ik 0 euro moest betalen.
0 euro kun je niet betalenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh nee ik had wel alleen pizza gehaald. Miep stond wel te kijken toen ze zag dat ik 0 euro moest betalen.
In sommige. Je moet van tevoren even in de doos kijken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:02 schreef Bulletdodger het volgende:
maar in 1 doos zitten dus 3 pizza's?
Maar ze zei wel: "Dat wordt dan 0 euro... Euh... Nou, dat is mooi!". Dat beaamde ik uiteraard.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
0 euro kun je niet betalenmaar dat ga ik ook maar eens halen dan
Ja TS heeft zelfs GeenStijl erin laten trappen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Apekoek het volgende:
Hehehe TS heeft de coupon zelf gephotoshopt, zie je in 1 keer allemaal puisterige pubers in de rij staan vol verwachting met hun euroshopper sjit en bon.
Eh nee hoor hier stond er ook iemand in de rij die de pizza's kwam halen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Apekoek het volgende:
Hehehe TS heeft de coupon zelf gephotoshopt, zie je in 1 keer allemaal puisterige pubers in de rij staan vol verwachting met hun euroshopper sjit en bon.
Ja hoor check de foto's en de bon pizza 4.35 euro kortingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Apekoek het volgende:
En een printer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Eh nee hoor hier stond er ook iemand in de rij die de pizza's kwam halen.
alleen werkte het ook eventjes niet goedOverigens kun je dus continue pizza's blijven halen als je maar een bonnetje hebt.
Als je het bonnetje/kaartje hebt neem ik ook aan dat je een printer hebt anders ben je nooit aan die dingen gekomenquote:
Voor een gratis pizza is ie goed te eten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef Bulletdodger het volgende:
zijn die dingen trouwens wel te vreten? Of haalt iedereen het "omdat het gratis is" ?
Prima te eten en zeker omdat het gratis is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor een gratis pizza is ie goed te eten.
Precies. Je moet het allemaal relatief zien. Je moet er geen vijf euro voor neertellen, dan heb je veel betere pizza's. Maar in deze prijsklasse is het top notch.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Prima te eten en zeker omdat het gratis is.
Ik bedoel meer figure of speech, zou wel lachen zijn om zelf van die bonnen te photoshoppen, en dan blijken ze niet te werkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja TS heeft zelfs GeenStijl erin laten trappen.
Ja leuk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik bedoel meer figure of speech, zou wel lachen zijn om zelf van die bonnen te photoshoppen, en dan blijken ze niet te werken!!!!!ROFL!!!11!!one!!!eins!!11
Bedankt voor het idee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik bedoel meer figure of speech, zou wel lachen zijn om zelf van die bonnen te photoshoppen, en dan blijken ze niet te werken!!!!!ROFL!!!11!!one!!!eins!!11
Eh... Op de voorkant van de doos staat toch echt aangegeven hoeveel pizza's erin zitten...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
In sommige. Je moet van tevoren even in de doos kijken.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Op de voorkant van de doos staat toch echt aangegeven hoeveel pizza's erin zitten...
Het is niet zo dat in de ene doos Pizza met salami 3 pizza's zitten en in de andere maar 2...
*hapquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Op de voorkant van de doos staat toch echt aangegeven hoeveel pizza's erin zitten...
Het is niet zo dat in de ene doos Pizza met salami 3 pizza's zitten en in de andere maar 2...
Mee eens. Krijg dan toch een bepaald gevoel van schaamte want dan kom je overduidelijk voor de gratis shit. Dat is toch een beetje lame IMOquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef Razor21 het volgende:
Ik ben alleen niet zo'n held die enkel met de coupon en pizza naar de kassa gaat. Ik koop er maar een pak melk bij
De Appie is blij met van die lieve klantenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:35 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Mee eens. Krijg dan toch een bepaald gevoel van schaamte want dan kom je overduidelijk voor de gratis shit. Dat is toch een beetje lame IMO
Dat is precies de bedoeling natuurlijk. Ze geven die smerige troep gratis weg omdat er toch geen marge opzit en jij koopt een pak melk van een euro. Ze doen het echt niet uit liefdadigheid hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:35 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Mee eens. Krijg dan toch een bepaald gevoel van schaamte want dan kom je overduidelijk voor de gratis shit. Dat is toch een beetje lame IMO
Ik kan ook gratis kijken naar dure pizza's hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef FredvZ het volgende:
Dat mensen er serieus trots op kunnen zijn om pizza's van het goedkoopste merk gratis te kijken
Ik zou eventueeel dan toch alleen daarheen gaan voor de gratis pizza. Dus dan zou het wel liefdadigheid zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is precies de bedoeling natuurlijk. Ze geven die smerige troep gratis weg omdat er toch geen marge opzit en jij koopt een pak melk van een euro. Ze doen het echt niet uit liefdadigheid hoor.
Maar dan liggen ze niet in je eigen vriezerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan ook gratis kijken naar dure pizza's hoor.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maar dan liggen ze niet in je eigen vriezer![]()
Dat is niet gratisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel hoor.
http://albertheijn.yourzi(...)cellent_Genieten.pdf
De tweede is gratis.quote:
Dat zeg ik toch net! Ze verdienen er geen fuck aan en dat beetje verlies wordt ruim gecompenseerd door al die mensen die nog wel even dat doosje Pringles meenemen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:46 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik zou eventueeel dan toch alleen daarheen gaan voor de gratis pizza. Dus dan zou het wel liefdadigheid zijn
Maar ik bedenk me nu: Er moet een reden zijn dat ze die dingen gratis weggeven zou er iets niet goed mee zijn?
En ik zeg dat ik dat dus niet zou doen, en eventueeel alleen voor die gratis pizza heen zou gaan. Wat een ander doet moet hij/zij zelf weten, ik zeg alleen maar dat de AH niets op mij verdiend.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:56 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net! Ze verdienen er geen fuck aan en dat beetje verlies wordt ruim gecompenseerd door al die mensen die nog wel even dat doosje Pringles meenemen.
Dat zie je toch moest wachtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:09 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Heb je een foto gemaakt waarop de pizza op de band ligt bij de AH?
[ afbeelding ]
Nee, jij denkt dat de AH schimmelpizza's weggeeftquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:08 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
En ik zeg dat ik dat dus niet zou doen, en eventueeel alleen voor die gratis pizza heen zou gaan. Wat een ander doet moet hij/zij zelf weten, ik zeg alleen maar dat de AH niets op mij verdiend.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:46 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik zou eventueeel dan toch alleen daarheen gaan voor de gratis pizza. Dus dan zou het wel liefdadigheid zijn
Maar ik bedenk me nu: Er moet een reden zijn dat ze die dingen gratis weggeven zou er iets niet goed mee zijn?
Waarom pleur je eigenlijk niet de directe link naar de coupon in de OP?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:17 schreef Razor21 het volgende:
Wat zit iedereen op dumpert mijn foto's toch af te zeiken. Weet vorig jaar nog wel die actie bij de AH met andere producten. Heel dumpert stond vol en iedereen vond het stoer
Ben jij ook die nerd die op Dumpert heeft gepost? Aan de zinsbouw te zien wel. Sukkel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:56 schreef Razor21 het volgende:
LOL net 2 dozen gehaald 3 per stuk in een doos.
[ afbeelding ]
Korting 4.35 terwijl ik toch dacht te zien dat het 2.99 euro was.
Zometeen nog 2 dozen halen bij een andere AH. Deze werd ik net nerveus veroorzaakte met mijn moeder een hele rij. Kassiere bellen bon was niet te scannen moest handmatig. En moeders had schijnbaar een verkeerde doos gepakt Margarita die kon niet.
Dus zo weer de salami halen in Almere liggen de schappen nog vol schijnbaar weet niemand ervan.
![]()
![]()
Coupon kun je hier printen
Moest even snel typen scherm werd een beetje vreemd in Dumpert dus vandaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:23 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ben jij ook die nerd die op Dumpert heeft gepost? Aan de zinsbouw te zien wel. Sukkel.
Maar je was het dus wel?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Moest even snel typen scherm werd een beetje vreemd in Dumpert dus vandaar.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:23 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ben jij ook die nerd die op Dumpert heeft gepost? Aan de zinsbouw te zien wel. Sukkel.
Die pizza's zijn gratis nog te duurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:26 schreef Relko het volgende:
Ranzige pizza's zijn dat volgens mij, ik eet wel tosti's.
ik las kartonnen versiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef Ludacriss het volgende:
Pizza's zijn prima te doen hoor. De tonijn versie in ieder gevalHeb er nog 7 liggen in de vriezer, altijd handig voor de komende tentamens!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1145701/9be71c01/hamsteren.html
Ik wist niet dat er maar één AH in Nederland was?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:45 schreef Blocko het volgende:
[..]
![]()
Is het nou vreemd dat ik dit gierig vindt? Geef andere mensen ook een kans om die pizza te halen
Haha vindtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:45 schreef Blocko het volgende:
[..]
![]()
Is het nou vreemd dat ik dit gierig vindt? Geef andere mensen ook een kans om die pizza te halen
Kansloze pauper ben je danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog mensen in Haarlem, die morgen middag pizza willen halen? Ik vorm graag een groep, zodat we met 12 man in de rij staan met pizza.
En die pizza's: Ze zijn te eten. Vooral de 4 kazen is gewoon lekker! Zie op dumpert zo veel karton opmerkingen staan... Nou, als korton lekkerder is, dan is er iets vreselijk mis met je.
Heb hier al 6 dozen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik vorm graag een groep, zodat we met 12 man in de rij staan met pizza.
Niemand is kansloos hier.quote:
Is goed, hoe laat haha?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog mensen in Haarlem, die morgen middag pizza willen halen? Ik vorm graag een groep, zodat we met 12 man in de rij staan met pizza.
En die pizza's: Ze zijn te eten. Vooral de 4 kazen is gewoon lekker! Zie op dumpert zo veel karton opmerkingen staan... Nou, als korton lekkerder is, dan is er iets vreselijk mis met je.
Heb hier al 6 dozen.
welke AH? hoelaat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Heb hier al 6 dozen.
Het was de vraag hoelang het ging duren dat mensen gingen hamsteren.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Het was de vraag hoelang het ging duren dat mensen gingen hamsteren.
Het is ook de bedoeling dat je de pizza weggooit en de doos opeet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |