quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:46 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik zou eventueeel dan toch alleen daarheen gaan voor de gratis pizza. Dus dan zou het wel liefdadigheid zijn
Maar ik bedenk me nu: Er moet een reden zijn dat ze die dingen gratis weggeven zou er iets niet goed mee zijn?
Waarom pleur je eigenlijk niet de directe link naar de coupon in de OP?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:17 schreef Razor21 het volgende:
Wat zit iedereen op dumpert mijn foto's toch af te zeiken. Weet vorig jaar nog wel die actie bij de AH met andere producten. Heel dumpert stond vol en iedereen vond het stoer
Ben jij ook die nerd die op Dumpert heeft gepost? Aan de zinsbouw te zien wel. Sukkel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:56 schreef Razor21 het volgende:
LOL net 2 dozen gehaald 3 per stuk in een doos.
[ afbeelding ]
Korting 4.35 terwijl ik toch dacht te zien dat het 2.99 euro was.
Zometeen nog 2 dozen halen bij een andere AH. Deze werd ik net nerveus veroorzaakte met mijn moeder een hele rij. Kassiere bellen bon was niet te scannen moest handmatig. En moeders had schijnbaar een verkeerde doos gepakt Margarita die kon niet.
Dus zo weer de salami halen in Almere liggen de schappen nog vol schijnbaar weet niemand ervan.
![]()
![]()
Coupon kun je hier printen
Moest even snel typen scherm werd een beetje vreemd in Dumpert dus vandaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:23 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ben jij ook die nerd die op Dumpert heeft gepost? Aan de zinsbouw te zien wel. Sukkel.
Maar je was het dus wel?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Moest even snel typen scherm werd een beetje vreemd in Dumpert dus vandaar.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:23 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ben jij ook die nerd die op Dumpert heeft gepost? Aan de zinsbouw te zien wel. Sukkel.
Die pizza's zijn gratis nog te duurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:26 schreef Relko het volgende:
Ranzige pizza's zijn dat volgens mij, ik eet wel tosti's.
ik las kartonnen versiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef Ludacriss het volgende:
Pizza's zijn prima te doen hoor. De tonijn versie in ieder gevalHeb er nog 7 liggen in de vriezer, altijd handig voor de komende tentamens!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1145701/9be71c01/hamsteren.html
Ik wist niet dat er maar één AH in Nederland was?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:45 schreef Blocko het volgende:
[..]
![]()
Is het nou vreemd dat ik dit gierig vindt? Geef andere mensen ook een kans om die pizza te halen
Haha vindtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:45 schreef Blocko het volgende:
[..]
![]()
Is het nou vreemd dat ik dit gierig vindt? Geef andere mensen ook een kans om die pizza te halen
Kansloze pauper ben je danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog mensen in Haarlem, die morgen middag pizza willen halen? Ik vorm graag een groep, zodat we met 12 man in de rij staan met pizza.
En die pizza's: Ze zijn te eten. Vooral de 4 kazen is gewoon lekker! Zie op dumpert zo veel karton opmerkingen staan... Nou, als korton lekkerder is, dan is er iets vreselijk mis met je.
Heb hier al 6 dozen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik vorm graag een groep, zodat we met 12 man in de rij staan met pizza.
Niemand is kansloos hier.quote:
Is goed, hoe laat haha?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog mensen in Haarlem, die morgen middag pizza willen halen? Ik vorm graag een groep, zodat we met 12 man in de rij staan met pizza.
En die pizza's: Ze zijn te eten. Vooral de 4 kazen is gewoon lekker! Zie op dumpert zo veel karton opmerkingen staan... Nou, als korton lekkerder is, dan is er iets vreselijk mis met je.
Heb hier al 6 dozen.
welke AH? hoelaat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Heb hier al 6 dozen.
Het was de vraag hoelang het ging duren dat mensen gingen hamsteren.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Het was de vraag hoelang het ging duren dat mensen gingen hamsteren.
Het is ook de bedoeling dat je de pizza weggooit en de doos opeet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |