Precies. Je moet het allemaal relatief zien. Je moet er geen vijf euro voor neertellen, dan heb je veel betere pizza's. Maar in deze prijsklasse is het top notch.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Prima te eten en zeker omdat het gratis is.
Ik bedoel meer figure of speech, zou wel lachen zijn om zelf van die bonnen te photoshoppen, en dan blijken ze niet te werkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja TS heeft zelfs GeenStijl erin laten trappen.
Ja leuk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik bedoel meer figure of speech, zou wel lachen zijn om zelf van die bonnen te photoshoppen, en dan blijken ze niet te werken!!!!!ROFL!!!11!!one!!!eins!!11
Bedankt voor het idee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik bedoel meer figure of speech, zou wel lachen zijn om zelf van die bonnen te photoshoppen, en dan blijken ze niet te werken!!!!!ROFL!!!11!!one!!!eins!!11
Eh... Op de voorkant van de doos staat toch echt aangegeven hoeveel pizza's erin zitten...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
In sommige. Je moet van tevoren even in de doos kijken.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Op de voorkant van de doos staat toch echt aangegeven hoeveel pizza's erin zitten...
Het is niet zo dat in de ene doos Pizza met salami 3 pizza's zitten en in de andere maar 2...
*hapquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Op de voorkant van de doos staat toch echt aangegeven hoeveel pizza's erin zitten...
Het is niet zo dat in de ene doos Pizza met salami 3 pizza's zitten en in de andere maar 2...
Mee eens. Krijg dan toch een bepaald gevoel van schaamte want dan kom je overduidelijk voor de gratis shit. Dat is toch een beetje lame IMOquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef Razor21 het volgende:
Ik ben alleen niet zo'n held die enkel met de coupon en pizza naar de kassa gaat. Ik koop er maar een pak melk bij
De Appie is blij met van die lieve klantenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:35 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Mee eens. Krijg dan toch een bepaald gevoel van schaamte want dan kom je overduidelijk voor de gratis shit. Dat is toch een beetje lame IMO
Dat is precies de bedoeling natuurlijk. Ze geven die smerige troep gratis weg omdat er toch geen marge opzit en jij koopt een pak melk van een euro. Ze doen het echt niet uit liefdadigheid hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:35 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Mee eens. Krijg dan toch een bepaald gevoel van schaamte want dan kom je overduidelijk voor de gratis shit. Dat is toch een beetje lame IMO
Ik kan ook gratis kijken naar dure pizza's hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef FredvZ het volgende:
Dat mensen er serieus trots op kunnen zijn om pizza's van het goedkoopste merk gratis te kijken
Ik zou eventueeel dan toch alleen daarheen gaan voor de gratis pizza. Dus dan zou het wel liefdadigheid zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is precies de bedoeling natuurlijk. Ze geven die smerige troep gratis weg omdat er toch geen marge opzit en jij koopt een pak melk van een euro. Ze doen het echt niet uit liefdadigheid hoor.
Maar dan liggen ze niet in je eigen vriezerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan ook gratis kijken naar dure pizza's hoor.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maar dan liggen ze niet in je eigen vriezer![]()
Dat is niet gratisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel hoor.
http://albertheijn.yourzi(...)cellent_Genieten.pdf
De tweede is gratis.quote:
Dat zeg ik toch net! Ze verdienen er geen fuck aan en dat beetje verlies wordt ruim gecompenseerd door al die mensen die nog wel even dat doosje Pringles meenemen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:46 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik zou eventueeel dan toch alleen daarheen gaan voor de gratis pizza. Dus dan zou het wel liefdadigheid zijn
Maar ik bedenk me nu: Er moet een reden zijn dat ze die dingen gratis weggeven zou er iets niet goed mee zijn?
En ik zeg dat ik dat dus niet zou doen, en eventueeel alleen voor die gratis pizza heen zou gaan. Wat een ander doet moet hij/zij zelf weten, ik zeg alleen maar dat de AH niets op mij verdiend.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:56 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net! Ze verdienen er geen fuck aan en dat beetje verlies wordt ruim gecompenseerd door al die mensen die nog wel even dat doosje Pringles meenemen.
Dat zie je toch moest wachtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:09 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Heb je een foto gemaakt waarop de pizza op de band ligt bij de AH?
[ afbeelding ]
Nee, jij denkt dat de AH schimmelpizza's weggeeftquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:08 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
En ik zeg dat ik dat dus niet zou doen, en eventueeel alleen voor die gratis pizza heen zou gaan. Wat een ander doet moet hij/zij zelf weten, ik zeg alleen maar dat de AH niets op mij verdiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |