Komt wel goed skatjuhquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom ook zo een ding gebruiken
[ afbeelding ]
heb je geen vaste hand nodig
[..]
in combinatie met die schilder....
* wel.o.k bijt op tong
Ja ik mistte al iemand.... maar ik was even vergeten wiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo het gaat wel hard hier ineens zeg
Ik heb lunch van 12.30 tot 13.45quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Om 12 uur al??
Ik lunch meestal pas tegen 1en.
[..]
Nice. Ja, ik ga mn moeder ook nog bellen want mn vader is op vakantie, ze wilde nog gezellig uit eten ofzo
Whaaaaooh Jij bent gooooooooeeedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal![]()
![]()
Hoe is het hier?
Ik kan inmiddels weer bij al m'n bestanden op de pcHelemaal zelf gefixt!
* Marijkezwolle is trots op zichzelf
* MPG geeft Marijke een bakkie en neemt er zelf ook een. Zwelf gezet, dus extra sterkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koffie, jaIk ben kapot... En super slecht geslapen en een energievretende afspraak gehad vanochtend... En de kat sloopt alles vandaag
Iemand ook een bakkie?
Je weet mn mail/pm/msn/telefoon te vinden he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet uitgebreid op het forumMaar was bij de psych, en we hadden een berg te bespreken en dat deed me toch meer dan ik dacht zeg maar
Kolere das lekker langquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb lunch van 12.30 tot 13.45. Meestal ben ik dan om 13.00 wel door mijn voorraad voer heen
.
Goed idee wel, ook ff koffie zettenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
* MPG geeft Marijke een bakkie en neemt er zelf ook een. Zwelf gezet, dus extra sterk.
En? Wordt het een jongetje of een meisje?quote:
xDquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet ook weer kinderen uit bed gaan halen en zo
Het is net zo lekker rustig
Ja, leuk als we met een clubje zijn om te kaarten, maar alleen of met 2 is het veel te langquote:
Of misschien wel een tweelingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En? Wordt het een jongetje of een meisje?
True.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, leuk als we met een clubje zijn om te kaarten, maar alleen of met 2 is het veel te lang. Gevolg is ook dat je pas laat naar huis kan
.
flesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo het gaat wel hard hier ineens zeg
mijn contactpersonen heb ik weer terug in outloookquote:
alle tweequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En? Wordt het een jongetje of een meisje?
denk hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben ik de enige die een beetje van slag is van de dood van Kamerling?
quote:
Neehoor, ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
zonde maar goed hij heeft er zelf voor gekozenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Tering je hebt ene maand zonder gezeten of zo toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn contactpersonen heb ik weer terug in outloook![]()
Dat lijkt wel een siesta... kan je lekker een tukkie doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, leuk als we met een clubje zijn om te kaarten, maar alleen of met 2 is het veel te lang. Gevolg is ook dat je pas laat naar huis kan
.
relativeren kun je lerenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Nou, ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
wat ben je ook behulpzaam... en in dit geval te langzaamquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja fuck zeg, zit ik net een mega lange handleiding te pm-en
sorryquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
WOKKIEEEEEE!!!!!!quote:
hele club leegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering je hebt ene maand zonder gezeten of zo toch?
Die vind ik wel erg mooi jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er komt een mooie van mij in de slaapkamer![]()
[..]
Smaken verschillen gelukkig
Deze is nog bescheiden vond ik:
[ afbeelding ]
Het is dat ik het hele weekend al vol heb, anders was ik ook meegekomenquote:
Lief en lief en liefquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb lunch van 12.30 tot 13.45. Meestal ben ik dan om 13.00 wel door mijn voorraad voer heen
.
[..]
Whaaaaooh Jij bent gooooooooeeed![]()
.
All hail to the Master Penguin.
[..]
* MPG geeft Marijke een bakkie en neemt er zelf ook een. Zwelf gezet, dus extra sterk.
En dan vandaag lekker op tijd slapen...
Owja, "SOFIE, doe eens niet alles slopen! Doe eens gewoon braaf normaal spelen ja. "
[..]
Je weet mn mail/pm/msn/telefoon te vinden he?
Nee, ik raak altijd van slag van dit soort berichtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
succes!quote:
ik miste ineens al mijn emailcontacten en ik moest er 1 dringend een mail sturenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering je hebt ene maand zonder gezeten of zo toch?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn contactpersonen heb ik weer terug in outloook![]()
[..]
alle twee
\Jij bent te liefquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
flesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WOKKIEEEEEE!!!!!!
OUWE ZUIPMAAT VAN ME!!:D:D:D
WHOE WHOE WHOE
laters enferquote:
Succes!quote:
half naakt op een tafel liggen en je laten betasten door een manquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
flesvol ben je top, leeg ben je gebruikt
dirty mindquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
half naakt op een tafel liggen en je laten betasten door een man
Als het een leuke man is, dan zijn er ergere dingen in het levenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
half naakt op een tafel liggen en je laten betasten door een man
daar zuip je ook al meequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WOKKIEEEEEE!!!!!!
OUWE ZUIPMAAT VAN ME!!:D:D:D
WHOE WHOE WHOE
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
half naakt op een tafel liggen en je laten betasten door een manvrouw
quote:
Nou, dat ik me niet halfnaakt door een man zou laten betatsenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het een leuke man is, dan zijn er ergere dingen in het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |