quote:
ze zullen het ineens druk hebben op het werkquote:
ik was effe in wat andere topics aan et kiekenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef Muck het volgende:
Wokkie, mijn ego, wat doe je?
Van emotioneel incontinent naar rooie wangetjes in twee seconden
Vast.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zullen het ineens druk hebben op het werk
lekker rustig dagje dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[..]
Vast.
Mijn klusjes voor vandaag:
Naar de stad kan niet, want ik heb geen geld
Stofzuigen
Boodschappen doen
Bed afhalen
Naar de fysio
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
lekker rustig dagje dus
ik ga achterin de middag effekes naar mijn ouders
LUNSJTIJD.quote:
eerder gemakzucht als in ik heb geen zin om te kokenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef Muck het volgende:
helemaal vergetenquote:
ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vast.
Mijn klusjes voor vandaag:
Naar de stad kan niet, want ik heb geen geld
Stofzuigen
Boodschappen doen
Bed afhalen
Naar de fysio
Om 12 uur al??quote:
Nice. Ja, ik ga mn moeder ook nog bellen want mn vader is op vakantie, ze wilde nog gezellig uit eten ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
eerder gemakzucht als in ik heb geen zin om te koken
Zozo!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik
boodschappen doen
naar de bank geld storten
parket vloer in de garage gaan opstapelen
op de parking palen zetten en daar lampen op aansluiten
vanavond werken
dat zal ik zeker doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zozo!
Doe je voorzichtig met je rug enzo?
staat je goed die rode wangentjes, kleurt mooi bij je bolletjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef Muck het volgende:
Klopt, ik doel meer op t feit dat dat ook iets is wat je vormt en ik was een heel ander mens geweest als dat niet was gebeurd ws. En ik ben best tevreden over hoe ik nu benquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja.. Dat is een hele andere situatie.
[filosofisch]quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, ik doel meer op t feit dat dat ook iets is wat je vormt en ik was een heel ander mens geweest als dat niet was gebeurd ws. En ik ben best tevreden over hoe ik nu ben
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
zwaaitopic![]()
gaan we filosofisch doen?
he bah![]()
quote:
Het is tijd voor KOFFIEquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
* MaleDuck heeft weer genoeg gezwaaid voor nu...
Koffie, jaquote:
ja, lekker... ik kan wel een bakkie gebruiken... zit n beetje in mn afterlunch dippiequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal![]()
![]()
Hoe is het hier?
Ik kan inmiddels weer bij al m'n bestanden op de pcHelemaal zelf gefixt!
* Marijkezwolle is trots op zichzelf
Welkom terugquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef TJDoornbos het volgende:
En we hebben weer internet hier.................duurde wel lang zeg!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoi
![]()
En wat fijn van je bestanden...
Niet uitgebreid op het forumquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat voor afspraak? Iets waar je wat over kwijt wil etv?
Nu ontspanningquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet uitgebreid op het forumMaar was bij de psych, en we hadden een berg te bespreken en dat deed me toch meer dan ik dacht zeg maar
weet je ook eens hoe het isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Jaquote:
Het gaat wel aardig hoor, ik rommel lekker door. Met Koen gaat ook goed, gister 2e keer psz geweest en hij doet het hartstikke goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi! Hoe is het met jou meisje? En met Koen?
Ja, super fijn!Al m'n foto's, muziekjes en series weer terug
Nu snel alles kopiëren, nieuwe videokaart erin en alles opnieuw installeren
Woei
Nu ff lekker uitrusten dan maarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet uitgebreid op het forumMaar was bij de psych, en we hadden een berg te bespreken en dat deed me toch meer dan ik dacht zeg maar
Wokquote:
Wel aardig klinkt niet optimaal, maar doorrommelen is wel goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat wel aardig hoor, ik rommel lekker door. Met Koen gaat ook goed, gister 2e keer psz geweest en hij doet het hartstikke goed
[..]
Nu ff lekker uitrusten dan maar* LovelyLady geeft kopje koffie
Drukdrukdruk dusquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn een pc waar ik weer bij m'n spulletjes kan
![]()
Alleen Sofie is dus echt stront vervelend... Ik zat al een tijdje te denken om een speelmaatje voor d'r te regelen, maar ik ga het nu denk ik echt doenWant dit is niet normaal
Of het konijnquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, ik doel meer op t feit dat dat ook iets is wat je vormt en ik was een heel ander mens geweest als dat niet was gebeurd ws. En ik ben best tevreden over hoe ik nu ben
Ik zal wel moeten... morgen gaan de jongens naar mijn moederquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wel aardig klinkt niet optimaal, maar doorrommelen is wel goed![]()
En jeuj voor Koen![]()
JaDankjewel
Oehhhhhquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten... morgen gaan de jongens naar mijn moederen vrijdagavond gaan we met zijn tweetjes uit eten
![]()
En zaterdag volop aan de bak want dan gaan we eindelijk dat laminaat erin knallen en danmooie woonkamer hebben
Nice, lekker saampjes een weekendje genieten en werkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten... morgen gaan de jongens naar mijn moederen vrijdagavond gaan we met zijn tweetjes uit eten
![]()
En zaterdag volop aan de bak want dan gaan we eindelijk dat laminaat erin knallen en danmooie woonkamer hebben
klachten dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
volgende keer de kpn even bellenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef TJDoornbos het volgende:
aangezien het hier af en toe bij de konijnen af is is die keus wel beter jaquote:
oew lekker uit etenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ja, een kleine andere meidquote:
Klinkt goed, lekker een weekend met z'n tweetjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Enferquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
Marijk!Je hebt weer een werkende computer dus?
Dat is echt kut jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehhhhh
Ik wil ook een nieuw huis. Kuthuis waar we nu zitten vol met vocht godverdommeWe moeten elke keer een stukje van het parket in de gang afzagen bij de voordeur omdat het bol staat vanwege het vocht
Kutflat.
Jupquote:
dat staat nog wel ergens in je profielquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut outlook![]()
heb ik archveren gedaan ben ik al me zontacten kwijt en ook al mijn emails
quote:
s goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Internet
En je boeken zijn vandaag weggebracht hoorIk PM je zo nog even de verzendbevestiging
het zuigtquote:
We proberen het beetje bij beetje er wat van te maken....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehhhhh
Ik wil ook een nieuw huis. Kuthuis waar we nu zitten vol met vocht godverdommeWe moeten elke keer een stukje van het parket in de gang afzagen bij de voordeur omdat het bol staat vanwege het vocht
Kutflat.
kijk eens op deze locatie voor archieve.pst bestandquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut outlook![]()
Tof dat het nu wel kan, en dat jullie het samen doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We proberen het beetje bij beetje er wat van te maken....
Ik kwam hier in 2004 met niksen toen ging ik in 2006 scheiden en jah dan heb je al helemaal geen cent om het op te knappen.
Laatst dus de muren ontdaan van behang en de muren geschilderd
En dan nu het laminaat
Het wordt zooo mooi(vind ik)
dat dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof dat het nu wel kan, en dat jullie het samen doenFoto's van voor en na wanneer het af is?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tof dat het nu wel kan, en dat jullie het samen doenFoto's van voor en na wanneer het af is?
Tot nu toequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aangezien het hier af en toe bij de konijnen af is is die keus wel beter ja
Oh noooeeesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut outlook![]()
Ahquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een kleine andere meid
[..]
Klinkt goed, lekker een weekend met z'n tweetjesEn een mooie woonkamer
![]()
[..]
EnferNee, hij start nog steeds niet op, maar dat was het doel ook niet van deze exercitie
Ik kopieer nu alles wat belangrijk is naar een externe hdd en dan installeer ik alles opnieuw
[..]
Dat is echt kut jaHebben jullie nu al zicht op een ander huis?
[..]
Jup
Ja, zo is hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We proberen het beetje bij beetje er wat van te maken....
Ik kwam hier in 2004 met niksen toen ging ik in 2006 scheiden en jah dan heb je al helemaal geen cent om het op te knappen.
Laatst dus de muren ontdaan van behang en de muren geschilderd
En dan nu het laminaat
Het wordt zooo mooi(vind ik)
het schiet aardig op dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe
De rest komt nog dus
die eerste foto, is dat een deur naar de schuur in je woonkamer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe
De rest komt nog dus
Ziet er gezellig uit, en die muren zijn echt super strakquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe
De rest komt nog dus
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Oh noooeees
[..]
AhMaar iig is alles bewaard gebleven?
Ja, genoeg zicht, maar we willen eerst dit huis kwijt.. We hadden een geinteresseerde kijker maar die laat nu ineens niks meer van zich horen en geeft allemaal smoesjes.
[..]
Ja, zo is hetSuperleuk
Ja naar de bergingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die eerste foto, is dat een deur naar de schuur in je woonkamer?
thanksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk eens op deze locatie voor archieve.pst bestand
C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
Ja ja we zijn best wel goed bezig somsquote:
Dank jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ziet er gezellig uit, en die muren zijn echt super strak
randjes moet je doen met een penseelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja we zijn best wel goed bezig soms
[..]
Dank jeDe randjes moeten nog wel even bijgewerkt maar dat kan ik niet zo goed, en er moet ook weer wat aan de muur gehangen worden - Louis Royo schilderij
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe
De rest komt nog dus
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit, en die muren zijn echt super strak
[..]
JaMaar daar twijfelde ik niet aan
Ik kon er alleen niet meer bij
Maar nu dus wel weer
Lang leve mijn linux skills
![]()
En kut is dat met je huis verkopen... Ik hoor wel vaker dat het zo loopt... Of dat mensen onzin biedingen doen....
Dat snap ik maar daar ben ik niet goed in want niet handvastquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
randjes moet je doen met een penseel![]()
en het liefst met een stuk blik zoals een stucspatel o.i.d.
afplaktape kruipt je latex (vaak) onderdoor dus dat is niet zo een goed idee.
thnx !quote:
Zonde zegquote:Ja, idd. Die van ons was geïnteresseerd, maar moest zijn financien rond krijgen. Zogenaamd een intentieverklaring voor zijn vriendin zodat ze een hypotheek konden afsluiten. Gedoe met haar baas. Maar dat zei ie begin juli al en we hebben nu nog niks definitiefs gehoordDus onze makelaar zei ook al; laten we er maar vanuit gaan dat het niks wordt, dan kan het alleen maar meevallen. xD
Hier komen ook schilderijen aan de muur, alleen dan van FeMaleDuckquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
en er moet ook weer wat aan de muur gehangen worden - Louis Royo schilderij
Ik wil bij de kunstuitleen gaan kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dank jeDe randjes moeten nog wel even bijgewerkt maar dat kan ik niet zo goed, en er moet ook weer wat aan de muur gehangen worden - Louis Royo schilderij
louis royoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Er komt een mooie van mij in de slaapkamerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier komen ook schilderijen aan de muur, alleen dan van FeMaleDuck
Smaken verschillen gelukkigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil bij de kunstuitleen gaan kijken
Louis Royo is niets voor mij (net even bekeken met google)
Yup.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik maar daar ben ik niet goed in want niet handvast![]()
G]een grapjes maken nou he
[..]
thnx !
[..]
Zonde zeg
Die is cool jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er komt een mooie van mij in de slaapkamer![]()
[..]
Smaken verschillen gelukkig
Deze is nog bescheiden vond ik:
[ afbeelding ]
schilder je zelf ook? leuk!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er komt een mooie van mij in de slaapkamer![]()
[..]
Smaken verschillen gelukkig
Deze is nog bescheiden vond ik:
[ afbeelding ]
Neequote:
Is goed, ik ga er vanuit dat er toch niemand komt kijken en een hele taart voor ons 2en is toch teveelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
Appeltaart, ik denk dat ik ff een bakkie kom halen
Adres heb ik nogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef Enfermera het volgende:
Is goed, ik ga er vanuit dat er toch niemand komt kijken en een hele taart voor ons 2en is toch teveel![]()
![]()
Ah, ik bedoelde dat vrouwlief zelf schilderijen maakt, dus dacht dat jij dat ook bedoelde...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neemaar er komt een mooie foto van mij op canvas hahaha sorry ik en schilderen (ik ben allang al blij dat ik de muren en de kozijnen een beetje heb kunnen doen
)
quote:
daarom ook zo een ding gebruikenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik maar daar ben ik niet goed in want niet handvast![]()
![]()
quote:G]een grapjes maken nou he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |