Drukdrukdruk dusquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn een pc waar ik weer bij m'n spulletjes kan
![]()
Alleen Sofie is dus echt stront vervelend... Ik zat al een tijdje te denken om een speelmaatje voor d'r te regelen, maar ik ga het nu denk ik echt doenWant dit is niet normaal
Of het konijnquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, ik doel meer op t feit dat dat ook iets is wat je vormt en ik was een heel ander mens geweest als dat niet was gebeurd ws. En ik ben best tevreden over hoe ik nu ben
Ik zal wel moeten... morgen gaan de jongens naar mijn moederquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wel aardig klinkt niet optimaal, maar doorrommelen is wel goed![]()
En jeuj voor Koen![]()
JaDankjewel
Oehhhhhquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten... morgen gaan de jongens naar mijn moederen vrijdagavond gaan we met zijn tweetjes uit eten
![]()
En zaterdag volop aan de bak want dan gaan we eindelijk dat laminaat erin knallen en danmooie woonkamer hebben
Nice, lekker saampjes een weekendje genieten en werkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten... morgen gaan de jongens naar mijn moederen vrijdagavond gaan we met zijn tweetjes uit eten
![]()
En zaterdag volop aan de bak want dan gaan we eindelijk dat laminaat erin knallen en danmooie woonkamer hebben
klachten dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet uitgebreid op het forumMaar was bij de psych, en we hadden een berg te bespreken en dat deed me toch meer dan ik dacht zeg maar
volgende keer de kpn even bellenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef TJDoornbos het volgende:
En we hebben weer internet hier.................duurde wel lang zeg!
aangezien het hier af en toe bij de konijnen af is is die keus wel beter jaquote:
oew lekker uit etenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ja, een kleine andere meidquote:
Klinkt goed, lekker een weekend met z'n tweetjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Enferquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
Marijk!Je hebt weer een werkende computer dus?
Dat is echt kut jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehhhhh
Ik wil ook een nieuw huis. Kuthuis waar we nu zitten vol met vocht godverdommeWe moeten elke keer een stukje van het parket in de gang afzagen bij de voordeur omdat het bol staat vanwege het vocht
Kutflat.
Jupquote:
dat staat nog wel ergens in je profielquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut outlook![]()
heb ik archveren gedaan ben ik al me zontacten kwijt en ook al mijn emails
quote:
s goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Internet
En je boeken zijn vandaag weggebracht hoorIk PM je zo nog even de verzendbevestiging
het zuigtquote:
We proberen het beetje bij beetje er wat van te maken....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehhhhh
Ik wil ook een nieuw huis. Kuthuis waar we nu zitten vol met vocht godverdommeWe moeten elke keer een stukje van het parket in de gang afzagen bij de voordeur omdat het bol staat vanwege het vocht
Kutflat.
kijk eens op deze locatie voor archieve.pst bestandquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut outlook![]()
heb ik archveren gedaan ben ik al me zontacten kwijt en ook al mijn emails
Tof dat het nu wel kan, en dat jullie het samen doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We proberen het beetje bij beetje er wat van te maken....
Ik kwam hier in 2004 met niksen toen ging ik in 2006 scheiden en jah dan heb je al helemaal geen cent om het op te knappen.
Laatst dus de muren ontdaan van behang en de muren geschilderd
En dan nu het laminaat
Het wordt zooo mooi(vind ik)
dat dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof dat het nu wel kan, en dat jullie het samen doenFoto's van voor en na wanneer het af is?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tof dat het nu wel kan, en dat jullie het samen doenFoto's van voor en na wanneer het af is?
Tot nu toequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |