het wordt zelfs steeds minder, maar misschien dat ik alleen dat maar zo zie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dat het nergens over gaat ben ik overigens wel met fufr eens. Hoewel dat nooit echt is geweest
dat krijg je al snel hè, als iedereen weg gaatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
het wordt zelfs steeds minder, maar misschien dat ik alleen dat maar zo zie.
kwaliteitspost R8quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:52 schreef r8ality het volgende:
Gewoon om te vervelen, hier een post.
kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat krijg je al snel hè, als iedereen weg gaat
wens ik je er veel succes mee.quote:
das duits.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef amaranta het volgende:
Ja, de vrouw van onze getuige (voor insiders) is zojuist bevallen!!
Eindelijk!
Ik had in ieder geval het geslacht al die tijd goed. En ik had goed gegokt dat het een echte Nederlandse naam zou zijn!!!! R o o s
he gatverquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
iets met midlifecrisis...
FUFR is volwassen geworden.
Dat lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
hij doet een poging, steun hem daar nou in/bij!quote:
dat zeker niet, meer iets met ogen die zijn opengegaan, ik weiger volwassen te worden, dat heb ik op mn 16e al voorspeld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
je bent de hele dag wappie?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:00 schreef febster het volgende:
Ja hoi, nog steeds auw enzo. Pilletjes glijden er wel lekker in
Hehehe, nee dan had ik ook geen pijnquote:
zolang je kunt fappen fokken valt het allemaal wel meequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:06 schreef febster het volgende:
[..]
Hehehe, nee dan had ik ook geen pijn. Ik ben het zieke soort wappie, zweten en soort van watten in mijn kopf
.
mwah, ze hangen een beetje op half zeven welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zijn jouw ogen nou ook al geopend?
ik heb geen mascara op dus die van mij zijn/lijken zeker niet geopend..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, ze hangen een beetje op half zeven wel
gelukkig is de week weer doormiddenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik heb geen mascara op dus die van mij zijn/lijken zeker niet geopend..
nog 2 dagen en dan heerlijk weekendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig is de week weer doormidden
Dat flikte amaranta ook. Reden: iedereen heeft vrij en de volgende dag ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef -moppie- het volgende:
volgende week zaterdag hebben we bruiloft van Colt z'n baas.
Waarom moeten mensen op zaterdag trouwen
Ik ga voor de vrijdag... nu moet ik heel de zaterdag rekening houden met een feest (van het werk) waar ik 's avonds naar toe moet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat flikte amaranta ook. Reden: iedereen heeft vrij en de volgende dag ook.
Ik zou het ook doen, op vrijdag of zaterdag
Als je alleen 's avonds gaat is het wel minder ja...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ga voor de vrijdag... nu moet ik heel de zaterdag rekening houden met een feest (van het werk) waar ik 's avonds naar toe moet.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ennnn... ze regelen een bus zodat we allemaal kunnen drinken!
Maar dan kan je dus ook niet naar huis wanneer je wiltquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ennnn... ze regelen een bus zodat we allemaal kunnen drinken!
Nee dat is waar, maar dan gooien we er gewoon wijn in en dan wordt het vanzelf gezelligquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar dan kan je dus ook niet naar huis wanneer je wilt
En ik maar denken dat het hierdoor kwamquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef febster het volgende:
Dan weet je ook waarom die zweetbandjes en sportbroekjes (oa) hip zijn geworden.
Different scene, different scenequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het hierdoor kwam.
Pas over een week weerquote:
Ik weet het, ben er ooit aan geopereerd en daarna ging het ontsteken.quote:
[Juup]quote:
Het fijne van fulltime werken is dat ik me daar pas zorgen over hoef te gaan maken als ik thuis kom en er geen briefje in de bus ligtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[Juup]
Waar blijft de bezorger, waar blijft de bezorger, waar blijft de bezorger...
[/Juup]
Ik las het ook net!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
Antonie Kamerling is vannacht overleden
Mijn Peter, wat doe je
levenlustigheid is een van zijn beste acteerprestaties geweest..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:56 schreef ArTiC het volgende:
schijnt dat ie flink depressief was...tijd terug was ie op 3fm en daar was hij toch behoorlijk levenslustig...dan is het toch hard gegaan.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[Juup]
Waar blijft de bezorger, waar blijft de bezorger, waar blijft de bezorger...
[/Juup]
gefeliciteerd nog ouwequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef FUFR het volgende:
De Kleine Blonde Dood wehehehe
( ja ik heb tijd over)
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)-terror/m1cz7vcfplj0
speciaal voor moppie
dankquote:
wtf?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)tschaft/m1fzorxfcw4t
Nog mooier
wat een lol.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef -moppie- het volgende:
FUFR is nu alweer van z'n nieuwe geloof gestapt! whehe
ik kan geen filmpjes kijken hierzo
je nieuwe kantoor?quote:
ik heb een grotere. wacht maar evenquote:
narcism ftwquote:
Bergen schuld, een huis dat niemand wilde kopen, getrouwd met de lillikste van de familie, inclusied geert en onno... je zou het bijna gaan snappen maar het is een egocentrische kutstreekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Inu het volgende:
Ik vond Antonie Kamerling en Isa Hoes altijd zo leuk samenEen leven dat perfect is op papier is dus blijkbaar niet altijd perfect...
Maar zelfmoord is sowieso een egocentrische actie.. Kutstreek wil ik het niet noemen, want vaak zien ze echt geen enkele uitweg meer, dus ze doen het niet om andere pijn te doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
Bergen schuld, een huis dat niemand wilde kopen, getrouwd met de lillikste van de familie, inclusied geert en onno... je zou het bijna gaan snappen maar het is een egocentrische kutstreek
Juup heeft vast nog wel een pilletje over want sjonge jonge zeg...quote:
wat jij wil, dan ga ik wel weer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Juup heeft vast nog wel een pilletje over want sjonge jonge zeg...
Het is niet verplicht om hier te komen!
gekkiequote:
Is BB niet thuis morgen? Die heeft toch ook om de week vrijdag vrij?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
07.10.2010: 1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
kak
Klopt, die is thuis. Maar ik wil 'm vandaagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Is BB niet thuis morgen? Die heeft toch ook om de week vrijdag vrij?
ik wil het, ik wil het, ik wil het!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, die is thuis. Maar ik wil 'm vandaag
Maar als BB hem nu morgen komt brengen in je lunsj pauzequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, die is thuis. Maar ik wil 'm vandaag
De postkamer lacht me volgens mij keihard uit als ik dat doequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef ArTiC het volgende:
Kan Eindhoven niet omgedoopt worden in Autihoven?
ik laat pakketjes altijd op kantoor bezorgen als ik die dag daar ben
Maandag?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik wil het, ik wil het, ik wil het!![]()
whehe, gaat niet lukken.![]()
maandag ophalen op t postkantoor!
Ik deed dat ook voor ik hier werkte. Maar bij deze WG rij je het terrein niet zomaar ff opquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef ArTiC het volgende:
Kan Eindhoven niet omgedoopt worden in Autihoven?
ik laat pakketjes altijd op kantoor bezorgen als ik die dag daar ben
Is BB morgen thuis dan, volgens mij was ie vorige week vrij.quote:
da's tegenwoordig ook op zaterdagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is BB morgen thuis dan, volgens mij was ie vorige week vrij.
Dus dan komen ze hem morgen nog een keer aanbieden, is er niemand en dan kun je hem vanaf de
eerstvolgende werkdag ophalen op t postkantoor!
Dat is nog niet zo lang dan..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's tegenwoordig ook op zaterdag
Maar bb is morgen wel thuis
bb doucht nooit...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo lang dan..
maar gelukkig dat BB er is.
Nu mag ie natuurlijk pas gaan douchen etc. wanneer de feun er is... straks heurt hij de bel niet!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:00 schreef -moppie- het volgende:
want vissen badderen altijd voor het slapen gaan
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:11 schreef bleiblei het volgende:
Het is ook op stratumseind, stratum is een stadsdeel namelijk. En het is inderdaad een straat met kroegen en niet met disco's en de doelgroep van die kroegen is 14 jarigen.
hoe oud ben je, van wat voor uitgaansgelegenheden hou je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef ReWout het volgende:
[..]_! Waar kun je dan beter naar toe in Eindhoven
?
Vindt je... pff moet zo nog gaan werken...quote:
jakkie, ik mag bijna naar huis!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vindt je... pff moet zo nog gaan werken...
Ik heb ook nog sluit en karaoke vanavond..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jakkie, ik mag bijna naar huis!
Of nou ja, nog 1,5 uur ofzo!
Ho ho hoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe oud ben je, van wat voor uitgaansgelegenheden hou je?
De topiccrew hier is veelal de uitgaansleeftijd een beetje gepasseerd, behalve fapster maar die gaat niet uit in Eindhoven en FUFR, maar die is diedjee!
mogen wij ook komen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb ook nog sluit en karaoke vanavond..
Ben benieuwd... heel veel ouderen op het park maar ook weer paar jongeren... en die zullen misschien nog wel liedje komen doen... we shall c...
Als gij zingen wil, kan dat wel.quote:
Nee dat niet.quote:
wat weet je dat allemaal goed, blue. Mag dat wel van je vriendin?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Vriendinnen die midweekje weg zijn.
Lopen niet te sloeren heur!valt heul mee!
ontkenningquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef febster het volgende:
[..]
Ho ho ho. Ik ben niet helemaal weg hoor
.
wel goeie pizza's daar. beetje dom personeel maar de pizza is ok.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Vriendinnen die midweekje weg zijn.
Lopen niet te sloeren heur!valt heul mee!
Ja hoor... doe toch niets...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat weet je dat allemaal goed, blue. Mag dat wel van je vriendin?
Pfff. Jij moet de 20e ook gewoon komen en natuurlijk het eerste weekend van februari.quote:
werk ze!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:39 schreef Blueman het volgende:
Oh!
Tijd om te vertrekken...
Tot vanavond wie ik zie... en anders tot volgende keer![]()
ja die eerste week van Feb hoeven we het niet eens over te hebben, zodra ik een kaartje kan kopen doe ik dat. De 20e zou ik puur voor modeselektor gaan, ik denk dat mijn vrienden dat niet zo trekken en mij dan de hele avond boos aankijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:38 schreef febster het volgende:
[..]
Pfff. Jij moet de 20e ook gewoon komen en natuurlijk het eerste weekend van februari.
quote:16:06 heb zelfmoord zelfmeegemaakt. zelfmoord is laf.
whehequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:09 schreef ArTiC het volgende:
Er zitten spoken in teh internets...
reactie @ 3fm.nl:
[..]
Ik zag ook een mooie twitpic voorbij komen... RIP Antonie Kamerling, met een plaatje van Arniequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:09 schreef ArTiC het volgende:
Er zitten spoken in teh internets...
reactie @ 3fm.nl:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag ook een mooie twitpic voorbij komen... RIP Antonie Kamerling, met een plaatje van Arnie
gisteren gezopen zeker?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga nu naar huis zeg... ik val om van de gaarheid
ik schrokquote:
Over een jaar of 5?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Proficiat!
Wanneer verwacht je hem/haar?
Olifanten hebben een draagtijd van 2 jaar...quote:
Oh ja, en heel veel rokenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Genoeg alcohol gebruiken, vertraagt de groei
Nee hoor, ik heb nog 3 afleveringen Grey's Anatomy staan en 3 aflevering How I Met Your Motherquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:45 schreef -moppie- het volgende:
nu moeten we wel heel de avond naar Antonie kijken!
Ik begin zo met stofzuigen, dweilen dan eten en dan ga ik maar was opvouwen ofzo!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nog 3 afleveringen Grey's Anatomy staan en 3 aflevering How I Met Your Mother
Ja, ik ben al 7 jaar zwangerquote:
Wij krijgen de Dyson van mn oudersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik begin zo met stofzuigen, dweilen dan eten en dan ga ik maar was opvouwen ofzo!
dat GA is best leuk, laatst een keer gezien. en ER ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nog 3 afleveringen Grey's Anatomy staan en 3 aflevering How I Met Your Mother
en niet stofdicht, die van mijn maat is aan stof overleden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik ben al 7 jaar zwanger
[..]
Wij krijgen de Dyson van mn oudersMn vader vond hem stom
is gewoon Animal Planet infoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Olifanten hebben een draagtijd van 2 jaar...
dit is geen verkapte belediging trouwens voordat we rellen krijgen
Snap ik. Ik ga met vrienden sowieso de 20e, en misschien de 27 met weer andere vrienden naar de gebroertjes, maar ik kan dan ook nog naar een technofeestje in DB, al is er dan ook nog die avond een feest in de Westergasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja die eerste week van Feb hoeven we het niet eens over te hebben, zodra ik een kaartje kan kopen doe ik dat. De 20e zou ik puur voor modeselektor gaan, ik denk dat mijn vrienden dat niet zo trekken en mij dan de hele avond boos aankijken.
Ik las het vanochtend en moest er niet aan denken, nu nog steeds niet eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:46 schreef FUFR het volgende:
de knoflook basilicum wodka...
alsof je puur knoflooksap naar binnen werkt..
Vanillie wodka is beter gelukt.
Volgend project: Banaan of chocola
nog even uitfoezelen hoe.
Underworld!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef febster het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ga met vrienden sowieso de 20e, en misschien de 27 met weer andere vrienden naar de gebroertjes, maar ik kan dan ook nog naar een technofeestje in DB, al is er dan ook nog die avond een feest in de Westergas. En ik wil/ga ook nog naar ADE samen met broerlief, beetje jammer dat ze alles zo opeens bij elkaar proppen
.
Maar wat is er zo speciaal aan die 19e trouwens?
echt, als je de dop er af draaitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:52 schreef febster het volgende:
[..]
Ik las het vanochtend en moest er niet aan denken, nu nog steeds niet eigenlijk*ril*.
dat vind ik overigens een kutplaat, te dancy, te oakenfold, te je ne sais kwatsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:10 schreef febster het volgende:
draai ik met enige regelmaat (met draaien bedoel, dan pak ik de LP en leg ik de erop)
Ik heb ze op RW08 gezien, en vond het wel tof, maar het is soms ook weer erg rustig. Het tempo moet wel beetje op 1 level liggen en dat was bij hullie niet helemaal vond ik
.
moest combi knof/basil zijn maar hoe vreemd ook de knof overheerst.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Knoflookwodka? Wat deed je denken?
that is a very crooked englishquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:21 schreef FrauFUFR het volgende:
cant cook
instructions, they didn't left them
het werkt!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:24 schreef FrauFUFR het volgende:
[..]
hey, geen een gezien sinds de creatie, geen een zeg ik je!
zet ies die engrish dee understandsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
that is a very crooked english
Dat vermoedden had ik al welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:16 schreef FrauFUFR het volgende:
[..]
dat vind ik overigens een kutplaat, te dancy, te oakenfold, te je ne sais kwats
Ik weet niet waarom ik reageer, maar ik kan het echt niet laten, maar WAAROM vind je het egocentrisme? Zit het niet in de aard van de mens om alleen aan zichzelf te denken. Eigenbelang voor op. Waarom mag je dan niet voor jezelf kiezen als je ongelukkig bent?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar zelfmoord is sowieso een egocentrische actie.. Kutstreek wil ik het niet noemen, want vaak zien ze echt geen enkele uitweg meer, dus ze doen het niet om andere pijn te doen
Ik bedoel niet perse dat egoisme hierin slecht is eigenlijk... het is een oplossing voor een persoonlijk probleem en veel mensen hebben er pijn van, maar de pijn van de persoon zelf houdt (ws eindelijk) op, dus vind ik het egoistisch ja... Ik vind het ook niet laf, want het is niet echt een beslissing die je makkelijk maakt lijkt me, vooral als je nog een familie om je heen hebt....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik reageer, maar ik kan het echt niet laten, maar WAAROM vind je het egocentrisme? Zit het niet in de aard van de mens om alleen aan zichzelf te denken. Eigenbelang voor op. Waarom mag je dan niet voor jezelf kiezen als je ongelukkig bent?
Is het niet egoïstisch om te verwachten dat iemand ongelukkig door blijft leven voor de familie. Wie is dan de egoïst? De persoon die voor zichzelf kiest. Of de persoon die vindt dat je je eigen 'on'geluk opzij moet zetten voor de ander?
En ja, het is enorm kut voor z'n kinderen. Maar het is zeker niet laf en al helemaal niet egocentrisch.
misschien betekenen ze op dat punt niet meer zo veel... Niet genoeg in ieder geval...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:58 schreef ArTiC het volgende:
Als je echt diep in die put zit ben je zo in jezelf gekeerd dat je totaal niet meer inziet wat bepaalde mensen voor je betekenen.
Wel met bal?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
De studenten zijn aan het tafeltennissen in de tuin. Zonder lamp
Lijkt mij een betere/fijnere bijwerking dan geilheidquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:35 schreef febster het volgende:
Kun je als bijwerking 'meligheid' hebben? God.
Dan ben ik zeker niet. Maar serieus, mensen ervaringen met pencilline pillen? Ik loop er vandaag als een halve dag door te zweven of ik lees/hoor iets en schiet dan in een lachbui die ergens op slaat. Peter Timoefeef die zei "ja u ziet hier geanimeerde regengebieden" en ik ging vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij een betere/fijnere bijwerking dan geilheid
Als je zware antibiotica hebt kun je daar wel wapperig van wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:45 schreef febster het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker niet. Maar serieus, mensen ervaringen met pencilline pillen? Ik loop er vandaag als een halve dag door te zweven of ik lees/hoor iets en schiet dan in een lachbui die ergens op slaat. Peter Timoefeef die zei "ja u ziet hier geanimeerde regengebieden" en ik ging vannaar
in 2 sec (ik vond het te logisch dat ze geanimeerd waren).
Balletjes.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker, de studenten hebben ballen!
1,5 gram per dag he. Dus nu 6 gram in 72 uur.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je zware antibiotica hebt kun je daar wel wapperig van worden
Ik wil graag mijn bal behouden, dus neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef Inu het volgende:
Nooit van penicilline, maar ik word idd stoned van codeine...
Heb je alcohol op?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn bal behouden, dus nee.
Maar met 1 bal ben je een echte bikkelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn bal behouden, dus nee.
Ik denk dat ik toch liever voor 2 ballen kiesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar met 1 bal ben je een echte bikkel
Egoïsme en 'positief' gaat niet echt in een zin samen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik bedoel niet perse dat egoisme hierin slecht is eigenlijk... het is een oplossing voor een persoonlijk probleem en veel mensen hebben er pijn van, maar de pijn van de persoon zelf houdt (ws eindelijk) op, dus vind ik het egoistisch ja... Ik vind het ook niet laf, want het is niet echt een beslissing die je makkelijk maakt lijkt me, vooral als je nog een familie om je heen hebt....
Oakenfold!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:16 schreef FrauFUFR het volgende:
[..]
dat vind ik overigens een kutplaat, te dancy, te oakenfold, te je ne sais kwats
Ik zeg ook nergens positief... maar het is iig erg dat hij dit als enige uitweg zag en ik wens iedereen om hem heen veel sterkte toequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Egoïsme en 'positief' gaat niet echt in een zin samen.
Dus je spreekt jezelf tegen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef amaranta het volgende:
Je zegt dat egoïsme niet perse slecht is
Anyway het stoort me, wanneer mensen dat soort uitspraken doen. Maar ik had er zelf niet over moeten beginnen.
Dat zeg ik toch. Dus daarom vind ik het niet egoistisch. Wat niet weg neemt dat ik het oprecht erg vind voor de nabestaanden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef bleiblei het volgende:
Om even toe te lichten... Waarom ben ik/jij op deze wereld?
In the end alleen maar voor jezelf.
En al die bullshit als voor mijn kind/mijn partner/mijn huisdier etc. slaat nergens op.
Dat kind/die partner en je huisdier zijn ter entertainment van jezelf.
Om jezelf goed te voelen en om jezelf een doel in je leven te geven.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef amaranta het volgende:
Je zegt dat egoïsme niet perse slecht is
Anyway het stoort me, wanneer mensen dat soort uitspraken doen. Maar ik had er zelf niet over moeten beginnen.
Tja, tis maar net hoe je het formuleert.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Dus daarom vind ik het niet egoistisch. Wat niet weg neemt dat ik het oprecht erg vind voor de nabestaanden.
En egoïsme is derhalve niet positief.
Eerst zegt ze dat ze het egoistisch vindt van hem, vervolgens zegt dat dat niet perse betekent dat dat slecht is, vervolgens zegt ze weer dat het egoistisch is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
Egoïsmemaar ik ben wel amaranta een beetje kwijt qua beredenering
Hoezo laf, defineer laf. Waarom laf? Wat is er dan laf.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef bleiblei het volgende:
En hierbij alvast excuses als mijn post hierboven als offensive wordt ervaren.
Dan hebben wij dus een andere interpretatie van egoïsme iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eerst zegt ze dat ze het egoistisch vindt van hem, vervolgens zegt dat dat niet perse betekent dat dat slecht is, vervolgens zegt ze weer dat het egoistisch is.
Als ik iemand een egoïst noem, dan bedoel ik in een zeer negTieve zin.
Ik zie egoïsme en 'goed' niet samen.
Ff een copy paste, al hoopte ik dat het uit mijn verhaal wel duidelijk was:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eerst zegt ze dat ze het egoistisch vindt van hem, vervolgens zegt dat dat niet perse betekent dat dat slecht is, vervolgens zegt ze weer dat het egoistisch is.
Als ik iemand een egoïst noem, dan bedoel ik in een zeer negTieve zin.
Ik zie egoïsme en 'goed' niet samen.
Ik zie de term technischquote:Egoïsme (uit het Latijn: 'ego' betekent 'ik'), ook wel ikzucht of zelfzucht genoemd, is een menselijke eigenschap. Er zijn twee soorten egoïsme.
Egoïsme in morele zin
Dit is egoïsme waarbij een persoon meer aan zijn eigen bevrediging denkt dan aan de bevrediging van anderen. Dit wordt algemeen als een negatieve eigenschap beschouwd.
Egoïsme in technische zin
Dit is het zorgen voor het eigen welzijn. Dit soort egoïsme heeft over het algemeen geen negatieve connotatie, omdat het een vanzelfsprekende zaak is dat organismen op hun eigen welzijn letten.
Het is laf om voor de makkelijke uitweg te kiezen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoezo laf, defineer laf. Waarom laf? Wat is er dan laf.
Mooi omschreven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Iemand die iets doet puur uit zelfbelang vind ik egoïstisch, hoe erg iemand ook in de knoop zit. Maar dat betekent niet dat ik het laf of zwak vind, want het is een hele heftige daad waar veel denkwerk en beslissingskracht voor nodig is.
Jij ging slapenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben het niet met je eens bb, ik vind het niet laf, maar ik begrijp je standpunt wel
Even kijken of ik je goed begrijpquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef bleiblei het volgende:
Oh, ik wil trouwens wel ff melden dat ikzelf nog een trapje laffer ben.
Ik heb namelijk ooit in mijn pubertijd in een gigantische kutperiode (feb weet wel welke periode) dmv. briefje bekend gemaakt dat ik het niet meer zag zitten, maar mistte het lef om ook echt actie te ondernemen. Voordeel is dat ik nog leef (of naja, in mijn ogen is dat een voordeel
) maar ja... Het getuigd nu niet bepaald van een fatsoenlijke backbone. Wel jammeren, maar niet durven
. Dus begrijp mij goed, ik plaats mij niet boven mensen die die beslissing nemen. Als je actie onderneemt ben je minder laf dan ik. Maar wel laf
.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAAROM is dat altijd zo'n probleem?
In de meeste gevallen welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:13 schreef febster het volgende:
[..]
Even kijken of ik je goed begrijp, stel je hebt een langdurige relatie, maar het gaat zo kut en je ziet allebei geen uitweg meer is het dan nog steeds laf om er mee te stoppen?
Waar was je dude!quote:
waar? wanneer? welke?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Inu het volgende:
Oh nee, er is een nieuwe Stargate serie... daar gaan mn vrije dagen...
ettertjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:29 schreef FUFR het volgende:
Amsterdam
Door een grote storing in het netwerk van TNT worden er vandaag geen pakketten bezorgd.
quote:
da kannie dat zijn er teveel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor storing zou dat trouwens moeten zijn? Alle busjes een lekke band door haat acties?
die was niet free, wallace gaat dood op die end.quote:
hij was mentally free, begrijp dat dan!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
die was niet free, wallace gaat dood op die end.
ik mis de blauwe bodypaintquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:39 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
hij leek ook niet op Mel gibson
jah maar daar hedde dan niks aan!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij was mentally free, begrijp dat dan!
was er toen uberhaupt al blauw?quote:
lelietjes van dalenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
was er toen uberhaupt al blauw?
bosbessensap welicht...
smurfen..
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
vergeet-mij-nietjes! die bedoelde ik!
zijn die blauw dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
vergeet-mij-nietjes! die bedoelde ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |