het wordt zelfs steeds minder, maar misschien dat ik alleen dat maar zo zie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dat het nergens over gaat ben ik overigens wel met fufr eens. Hoewel dat nooit echt is geweest
dat krijg je al snel hè, als iedereen weg gaatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
het wordt zelfs steeds minder, maar misschien dat ik alleen dat maar zo zie.
kwaliteitspost R8quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:52 schreef r8ality het volgende:
Gewoon om te vervelen, hier een post.
kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat krijg je al snel hè, als iedereen weg gaat
wens ik je er veel succes mee.quote:
das duits.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef amaranta het volgende:
Ja, de vrouw van onze getuige (voor insiders) is zojuist bevallen!!
Eindelijk!
Ik had in ieder geval het geslacht al die tijd goed. En ik had goed gegokt dat het een echte Nederlandse naam zou zijn!!!! R o o s
he gatverquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
iets met midlifecrisis...
FUFR is volwassen geworden.
Dat lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
hij doet een poging, steun hem daar nou in/bij!quote:
dat zeker niet, meer iets met ogen die zijn opengegaan, ik weiger volwassen te worden, dat heb ik op mn 16e al voorspeld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
je bent de hele dag wappie?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:00 schreef febster het volgende:
Ja hoi, nog steeds auw enzo. Pilletjes glijden er wel lekker in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |