het wordt zelfs steeds minder, maar misschien dat ik alleen dat maar zo zie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dat het nergens over gaat ben ik overigens wel met fufr eens. Hoewel dat nooit echt is geweest
dat krijg je al snel hè, als iedereen weg gaatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
het wordt zelfs steeds minder, maar misschien dat ik alleen dat maar zo zie.
kwaliteitspost R8quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:52 schreef r8ality het volgende:
Gewoon om te vervelen, hier een post.
kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat krijg je al snel hè, als iedereen weg gaat
wens ik je er veel succes mee.quote:
das duits.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef amaranta het volgende:
Ja, de vrouw van onze getuige (voor insiders) is zojuist bevallen!!
Eindelijk!
Ik had in ieder geval het geslacht al die tijd goed. En ik had goed gegokt dat het een echte Nederlandse naam zou zijn!!!! R o o s
he gatverquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
iets met midlifecrisis...
FUFR is volwassen geworden.
Dat lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
hij doet een poging, steun hem daar nou in/bij!quote:
dat zeker niet, meer iets met ogen die zijn opengegaan, ik weiger volwassen te worden, dat heb ik op mn 16e al voorspeld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
je bent de hele dag wappie?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:00 schreef febster het volgende:
Ja hoi, nog steeds auw enzo. Pilletjes glijden er wel lekker in
Hehehe, nee dan had ik ook geen pijnquote:
zolang je kunt fappen fokken valt het allemaal wel meequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:06 schreef febster het volgende:
[..]
Hehehe, nee dan had ik ook geen pijn. Ik ben het zieke soort wappie, zweten en soort van watten in mijn kopf
.
mwah, ze hangen een beetje op half zeven welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zijn jouw ogen nou ook al geopend?
ik heb geen mascara op dus die van mij zijn/lijken zeker niet geopend..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, ze hangen een beetje op half zeven wel
gelukkig is de week weer doormiddenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik heb geen mascara op dus die van mij zijn/lijken zeker niet geopend..
nog 2 dagen en dan heerlijk weekendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig is de week weer doormidden
Dat flikte amaranta ook. Reden: iedereen heeft vrij en de volgende dag ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef -moppie- het volgende:
volgende week zaterdag hebben we bruiloft van Colt z'n baas.
Waarom moeten mensen op zaterdag trouwen
Ik ga voor de vrijdag... nu moet ik heel de zaterdag rekening houden met een feest (van het werk) waar ik 's avonds naar toe moet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat flikte amaranta ook. Reden: iedereen heeft vrij en de volgende dag ook.
Ik zou het ook doen, op vrijdag of zaterdag
Als je alleen 's avonds gaat is het wel minder ja...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ga voor de vrijdag... nu moet ik heel de zaterdag rekening houden met een feest (van het werk) waar ik 's avonds naar toe moet.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ennnn... ze regelen een bus zodat we allemaal kunnen drinken!
Maar dan kan je dus ook niet naar huis wanneer je wiltquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ennnn... ze regelen een bus zodat we allemaal kunnen drinken!
Nee dat is waar, maar dan gooien we er gewoon wijn in en dan wordt het vanzelf gezelligquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar dan kan je dus ook niet naar huis wanneer je wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |