Ja hoor... doe toch niets...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat weet je dat allemaal goed, blue. Mag dat wel van je vriendin?
Pfff. Jij moet de 20e ook gewoon komen en natuurlijk het eerste weekend van februari.quote:
werk ze!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:39 schreef Blueman het volgende:
Oh!
Tijd om te vertrekken...
Tot vanavond wie ik zie... en anders tot volgende keer![]()
ja die eerste week van Feb hoeven we het niet eens over te hebben, zodra ik een kaartje kan kopen doe ik dat. De 20e zou ik puur voor modeselektor gaan, ik denk dat mijn vrienden dat niet zo trekken en mij dan de hele avond boos aankijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:38 schreef febster het volgende:
[..]
Pfff. Jij moet de 20e ook gewoon komen en natuurlijk het eerste weekend van februari.
quote:16:06 heb zelfmoord zelfmeegemaakt. zelfmoord is laf.
whehequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:09 schreef ArTiC het volgende:
Er zitten spoken in teh internets...
reactie @ 3fm.nl:
[..]
Ik zag ook een mooie twitpic voorbij komen... RIP Antonie Kamerling, met een plaatje van Arniequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:09 schreef ArTiC het volgende:
Er zitten spoken in teh internets...
reactie @ 3fm.nl:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag ook een mooie twitpic voorbij komen... RIP Antonie Kamerling, met een plaatje van Arnie
gisteren gezopen zeker?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga nu naar huis zeg... ik val om van de gaarheid
ik schrokquote:
Over een jaar of 5?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Proficiat!
Wanneer verwacht je hem/haar?
Olifanten hebben een draagtijd van 2 jaar...quote:
Oh ja, en heel veel rokenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Genoeg alcohol gebruiken, vertraagt de groei
Nee hoor, ik heb nog 3 afleveringen Grey's Anatomy staan en 3 aflevering How I Met Your Motherquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:45 schreef -moppie- het volgende:
nu moeten we wel heel de avond naar Antonie kijken!
Ik begin zo met stofzuigen, dweilen dan eten en dan ga ik maar was opvouwen ofzo!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nog 3 afleveringen Grey's Anatomy staan en 3 aflevering How I Met Your Mother
Ja, ik ben al 7 jaar zwangerquote:
Wij krijgen de Dyson van mn oudersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik begin zo met stofzuigen, dweilen dan eten en dan ga ik maar was opvouwen ofzo!
dat GA is best leuk, laatst een keer gezien. en ER ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nog 3 afleveringen Grey's Anatomy staan en 3 aflevering How I Met Your Mother
en niet stofdicht, die van mijn maat is aan stof overleden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik ben al 7 jaar zwanger
[..]
Wij krijgen de Dyson van mn oudersMn vader vond hem stom
is gewoon Animal Planet infoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Olifanten hebben een draagtijd van 2 jaar...
dit is geen verkapte belediging trouwens voordat we rellen krijgen
Snap ik. Ik ga met vrienden sowieso de 20e, en misschien de 27 met weer andere vrienden naar de gebroertjes, maar ik kan dan ook nog naar een technofeestje in DB, al is er dan ook nog die avond een feest in de Westergasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja die eerste week van Feb hoeven we het niet eens over te hebben, zodra ik een kaartje kan kopen doe ik dat. De 20e zou ik puur voor modeselektor gaan, ik denk dat mijn vrienden dat niet zo trekken en mij dan de hele avond boos aankijken.
Ik las het vanochtend en moest er niet aan denken, nu nog steeds niet eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:46 schreef FUFR het volgende:
de knoflook basilicum wodka...
alsof je puur knoflooksap naar binnen werkt..
Vanillie wodka is beter gelukt.
Volgend project: Banaan of chocola
nog even uitfoezelen hoe.
Underworld!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef febster het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ga met vrienden sowieso de 20e, en misschien de 27 met weer andere vrienden naar de gebroertjes, maar ik kan dan ook nog naar een technofeestje in DB, al is er dan ook nog die avond een feest in de Westergas. En ik wil/ga ook nog naar ADE samen met broerlief, beetje jammer dat ze alles zo opeens bij elkaar proppen
.
Maar wat is er zo speciaal aan die 19e trouwens?
echt, als je de dop er af draaitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:52 schreef febster het volgende:
[..]
Ik las het vanochtend en moest er niet aan denken, nu nog steeds niet eigenlijk*ril*.
dat vind ik overigens een kutplaat, te dancy, te oakenfold, te je ne sais kwatsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:10 schreef febster het volgende:
draai ik met enige regelmaat (met draaien bedoel, dan pak ik de LP en leg ik de erop)
Ik heb ze op RW08 gezien, en vond het wel tof, maar het is soms ook weer erg rustig. Het tempo moet wel beetje op 1 level liggen en dat was bij hullie niet helemaal vond ik
.
moest combi knof/basil zijn maar hoe vreemd ook de knof overheerst.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Knoflookwodka? Wat deed je denken?
that is a very crooked englishquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:21 schreef FrauFUFR het volgende:
cant cook
instructions, they didn't left them
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |