het werkt!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:24 schreef FrauFUFR het volgende:
[..]
hey, geen een gezien sinds de creatie, geen een zeg ik je!
zet ies die engrish dee understandsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
that is a very crooked english
Dat vermoedden had ik al welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:16 schreef FrauFUFR het volgende:
[..]
dat vind ik overigens een kutplaat, te dancy, te oakenfold, te je ne sais kwats
Ik weet niet waarom ik reageer, maar ik kan het echt niet laten, maar WAAROM vind je het egocentrisme? Zit het niet in de aard van de mens om alleen aan zichzelf te denken. Eigenbelang voor op. Waarom mag je dan niet voor jezelf kiezen als je ongelukkig bent?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar zelfmoord is sowieso een egocentrische actie.. Kutstreek wil ik het niet noemen, want vaak zien ze echt geen enkele uitweg meer, dus ze doen het niet om andere pijn te doen
Ik bedoel niet perse dat egoisme hierin slecht is eigenlijk... het is een oplossing voor een persoonlijk probleem en veel mensen hebben er pijn van, maar de pijn van de persoon zelf houdt (ws eindelijk) op, dus vind ik het egoistisch ja... Ik vind het ook niet laf, want het is niet echt een beslissing die je makkelijk maakt lijkt me, vooral als je nog een familie om je heen hebt....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik reageer, maar ik kan het echt niet laten, maar WAAROM vind je het egocentrisme? Zit het niet in de aard van de mens om alleen aan zichzelf te denken. Eigenbelang voor op. Waarom mag je dan niet voor jezelf kiezen als je ongelukkig bent?
Is het niet egoïstisch om te verwachten dat iemand ongelukkig door blijft leven voor de familie. Wie is dan de egoïst? De persoon die voor zichzelf kiest. Of de persoon die vindt dat je je eigen 'on'geluk opzij moet zetten voor de ander?
En ja, het is enorm kut voor z'n kinderen. Maar het is zeker niet laf en al helemaal niet egocentrisch.
misschien betekenen ze op dat punt niet meer zo veel... Niet genoeg in ieder geval...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:58 schreef ArTiC het volgende:
Als je echt diep in die put zit ben je zo in jezelf gekeerd dat je totaal niet meer inziet wat bepaalde mensen voor je betekenen.
Wel met bal?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
De studenten zijn aan het tafeltennissen in de tuin. Zonder lamp
Lijkt mij een betere/fijnere bijwerking dan geilheidquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:35 schreef febster het volgende:
Kun je als bijwerking 'meligheid' hebben? God.
Dan ben ik zeker niet. Maar serieus, mensen ervaringen met pencilline pillen? Ik loop er vandaag als een halve dag door te zweven of ik lees/hoor iets en schiet dan in een lachbui die ergens op slaat. Peter Timoefeef die zei "ja u ziet hier geanimeerde regengebieden" en ik ging vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij een betere/fijnere bijwerking dan geilheid
Als je zware antibiotica hebt kun je daar wel wapperig van wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:45 schreef febster het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker niet. Maar serieus, mensen ervaringen met pencilline pillen? Ik loop er vandaag als een halve dag door te zweven of ik lees/hoor iets en schiet dan in een lachbui die ergens op slaat. Peter Timoefeef die zei "ja u ziet hier geanimeerde regengebieden" en ik ging vannaar
in 2 sec (ik vond het te logisch dat ze geanimeerd waren).
Balletjes.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker, de studenten hebben ballen!
1,5 gram per dag he. Dus nu 6 gram in 72 uur.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je zware antibiotica hebt kun je daar wel wapperig van worden
Ik wil graag mijn bal behouden, dus neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef Inu het volgende:
Nooit van penicilline, maar ik word idd stoned van codeine...
Heb je alcohol op?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn bal behouden, dus nee.
Maar met 1 bal ben je een echte bikkelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn bal behouden, dus nee.
Ik denk dat ik toch liever voor 2 ballen kiesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar met 1 bal ben je een echte bikkel
Egoïsme en 'positief' gaat niet echt in een zin samen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik bedoel niet perse dat egoisme hierin slecht is eigenlijk... het is een oplossing voor een persoonlijk probleem en veel mensen hebben er pijn van, maar de pijn van de persoon zelf houdt (ws eindelijk) op, dus vind ik het egoistisch ja... Ik vind het ook niet laf, want het is niet echt een beslissing die je makkelijk maakt lijkt me, vooral als je nog een familie om je heen hebt....
Oakenfold!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:16 schreef FrauFUFR het volgende:
[..]
dat vind ik overigens een kutplaat, te dancy, te oakenfold, te je ne sais kwats
Ik zeg ook nergens positief... maar het is iig erg dat hij dit als enige uitweg zag en ik wens iedereen om hem heen veel sterkte toequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Egoïsme en 'positief' gaat niet echt in een zin samen.
Dus je spreekt jezelf tegen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef amaranta het volgende:
Je zegt dat egoïsme niet perse slecht is
Anyway het stoort me, wanneer mensen dat soort uitspraken doen. Maar ik had er zelf niet over moeten beginnen.
Dat zeg ik toch. Dus daarom vind ik het niet egoistisch. Wat niet weg neemt dat ik het oprecht erg vind voor de nabestaanden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef bleiblei het volgende:
Om even toe te lichten... Waarom ben ik/jij op deze wereld?
In the end alleen maar voor jezelf.
En al die bullshit als voor mijn kind/mijn partner/mijn huisdier etc. slaat nergens op.
Dat kind/die partner en je huisdier zijn ter entertainment van jezelf.
Om jezelf goed te voelen en om jezelf een doel in je leven te geven.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef amaranta het volgende:
Je zegt dat egoïsme niet perse slecht is
Anyway het stoort me, wanneer mensen dat soort uitspraken doen. Maar ik had er zelf niet over moeten beginnen.
Tja, tis maar net hoe je het formuleert.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Dus daarom vind ik het niet egoistisch. Wat niet weg neemt dat ik het oprecht erg vind voor de nabestaanden.
En egoïsme is derhalve niet positief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |