bb doucht nooit...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo lang dan..
maar gelukkig dat BB er is.
Nu mag ie natuurlijk pas gaan douchen etc. wanneer de feun er is... straks heurt hij de bel niet!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:00 schreef -moppie- het volgende:
want vissen badderen altijd voor het slapen gaan
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:11 schreef bleiblei het volgende:
Het is ook op stratumseind, stratum is een stadsdeel namelijk. En het is inderdaad een straat met kroegen en niet met disco's en de doelgroep van die kroegen is 14 jarigen.
hoe oud ben je, van wat voor uitgaansgelegenheden hou je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef ReWout het volgende:
[..]_! Waar kun je dan beter naar toe in Eindhoven
?
Vindt je... pff moet zo nog gaan werken...quote:
jakkie, ik mag bijna naar huis!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vindt je... pff moet zo nog gaan werken...
Ik heb ook nog sluit en karaoke vanavond..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jakkie, ik mag bijna naar huis!
Of nou ja, nog 1,5 uur ofzo!
Ho ho hoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe oud ben je, van wat voor uitgaansgelegenheden hou je?
De topiccrew hier is veelal de uitgaansleeftijd een beetje gepasseerd, behalve fapster maar die gaat niet uit in Eindhoven en FUFR, maar die is diedjee!
mogen wij ook komen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb ook nog sluit en karaoke vanavond..
Ben benieuwd... heel veel ouderen op het park maar ook weer paar jongeren... en die zullen misschien nog wel liedje komen doen... we shall c...
Als gij zingen wil, kan dat wel.quote:
Nee dat niet.quote:
wat weet je dat allemaal goed, blue. Mag dat wel van je vriendin?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Vriendinnen die midweekje weg zijn.
Lopen niet te sloeren heur!valt heul mee!
ontkenningquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef febster het volgende:
[..]
Ho ho ho. Ik ben niet helemaal weg hoor
.
wel goeie pizza's daar. beetje dom personeel maar de pizza is ok.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Vriendinnen die midweekje weg zijn.
Lopen niet te sloeren heur!valt heul mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |