Bergen schuld, een huis dat niemand wilde kopen, getrouwd met de lillikste van de familie, inclusied geert en onno... je zou het bijna gaan snappen maar het is een egocentrische kutstreekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Inu het volgende:
Ik vond Antonie Kamerling en Isa Hoes altijd zo leuk samenEen leven dat perfect is op papier is dus blijkbaar niet altijd perfect...
Maar zelfmoord is sowieso een egocentrische actie.. Kutstreek wil ik het niet noemen, want vaak zien ze echt geen enkele uitweg meer, dus ze doen het niet om andere pijn te doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
Bergen schuld, een huis dat niemand wilde kopen, getrouwd met de lillikste van de familie, inclusied geert en onno... je zou het bijna gaan snappen maar het is een egocentrische kutstreek
Juup heeft vast nog wel een pilletje over want sjonge jonge zeg...quote:
wat jij wil, dan ga ik wel weer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Juup heeft vast nog wel een pilletje over want sjonge jonge zeg...
Het is niet verplicht om hier te komen!
gekkiequote:
Is BB niet thuis morgen? Die heeft toch ook om de week vrijdag vrij?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
07.10.2010: 1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
kak
Klopt, die is thuis. Maar ik wil 'm vandaagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Is BB niet thuis morgen? Die heeft toch ook om de week vrijdag vrij?
ik wil het, ik wil het, ik wil het!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, die is thuis. Maar ik wil 'm vandaag
Maar als BB hem nu morgen komt brengen in je lunsj pauzequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, die is thuis. Maar ik wil 'm vandaag
De postkamer lacht me volgens mij keihard uit als ik dat doequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef ArTiC het volgende:
Kan Eindhoven niet omgedoopt worden in Autihoven?
ik laat pakketjes altijd op kantoor bezorgen als ik die dag daar ben
Maandag?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik wil het, ik wil het, ik wil het!![]()
whehe, gaat niet lukken.![]()
maandag ophalen op t postkantoor!
Ik deed dat ook voor ik hier werkte. Maar bij deze WG rij je het terrein niet zomaar ff opquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef ArTiC het volgende:
Kan Eindhoven niet omgedoopt worden in Autihoven?
ik laat pakketjes altijd op kantoor bezorgen als ik die dag daar ben
Is BB morgen thuis dan, volgens mij was ie vorige week vrij.quote:
da's tegenwoordig ook op zaterdagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is BB morgen thuis dan, volgens mij was ie vorige week vrij.
Dus dan komen ze hem morgen nog een keer aanbieden, is er niemand en dan kun je hem vanaf de
eerstvolgende werkdag ophalen op t postkantoor!
Dat is nog niet zo lang dan..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's tegenwoordig ook op zaterdag
Maar bb is morgen wel thuis
bb doucht nooit...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo lang dan..
maar gelukkig dat BB er is.
Nu mag ie natuurlijk pas gaan douchen etc. wanneer de feun er is... straks heurt hij de bel niet!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:00 schreef -moppie- het volgende:
want vissen badderen altijd voor het slapen gaan
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:11 schreef bleiblei het volgende:
Het is ook op stratumseind, stratum is een stadsdeel namelijk. En het is inderdaad een straat met kroegen en niet met disco's en de doelgroep van die kroegen is 14 jarigen.
hoe oud ben je, van wat voor uitgaansgelegenheden hou je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef ReWout het volgende:
[..]_! Waar kun je dan beter naar toe in Eindhoven
?
Vindt je... pff moet zo nog gaan werken...quote:
jakkie, ik mag bijna naar huis!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vindt je... pff moet zo nog gaan werken...
Ik heb ook nog sluit en karaoke vanavond..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jakkie, ik mag bijna naar huis!
Of nou ja, nog 1,5 uur ofzo!
Ho ho hoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe oud ben je, van wat voor uitgaansgelegenheden hou je?
De topiccrew hier is veelal de uitgaansleeftijd een beetje gepasseerd, behalve fapster maar die gaat niet uit in Eindhoven en FUFR, maar die is diedjee!
mogen wij ook komen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb ook nog sluit en karaoke vanavond..
Ben benieuwd... heel veel ouderen op het park maar ook weer paar jongeren... en die zullen misschien nog wel liedje komen doen... we shall c...
Als gij zingen wil, kan dat wel.quote:
Nee dat niet.quote:
wat weet je dat allemaal goed, blue. Mag dat wel van je vriendin?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Vriendinnen die midweekje weg zijn.
Lopen niet te sloeren heur!valt heul mee!
ontkenningquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef febster het volgende:
[..]
Ho ho ho. Ik ben niet helemaal weg hoor
.
wel goeie pizza's daar. beetje dom personeel maar de pizza is ok.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Vriendinnen die midweekje weg zijn.
Lopen niet te sloeren heur!valt heul mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |