ik vond t een geniale woordspeling maar de heren kunnen er niet om lachenquote:
Alles kan grappig zijn als je er vanaf de juiste hoek naar kijkt ....quote:
ik stel hogere eisen aan m'n kapselquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Is er geen handige buurvrouw met een tondeuse?.
zoals het hoortquote:
ah dus kijken mag, bijten niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
Alles kan grappig zijn als je er vanaf de juiste hoek naar kijkt ....
En dan, met de tandjes op elkaar geklemd, zo in 1 zwiep/ruk beweging je hoofd schuin naar achter gooiend, onderwijl nog steeds klemmendquote:
En waarom eigenlijk?quote:
goeie vraag! ga ik even over nadenken....quote:
Dude, that's gay.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik stel hogere eisen aan m'n kapsel
een keer naar links en rechts werkt ook goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan, met de tandjes op elkaar geklemd, zo in 1 zwiep/ruk beweging je hoofd schuin naar achter gooiend, onderwijl nog steeds klemmend
Je mag het proberenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:25 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ah dus kijken mag, bijten niet?
Omdat hij er zelf tegen aan moet kijken!quote:
*kijkt*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koude handen, warme liefde
ik mis je...
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:29 schreef McQueentje het volgende:
[..]
*kijkt*Is het al grappig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
oeh bahquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mama gaat niet blij met me zijn![]()
Ik had 1 wasmand nog niet leeggeruimt, heeft dat kreng er net in zitten pissen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bij mij is dat een teken dat ik te slordig ben met de kattenbak, want katten doen dat écht niet zomaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja.. Dus al die was gaat opgevouwen terug naar maquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dan heb je niet de juiste hoek gevonden
Tja, dat is inderdaad geen pretjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Dus al die was gaat opgevouwen terug naar ma
ik heb dat nog niet gehad, gewoon op tijd nieuwe korrels in die bak gooienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij mij is dat een teken dat ik te slordig ben met de kattenbak, want katten doen dat écht niet zomaar.
ik heb m gisteravond nog verschoondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij mij is dat een teken dat ik te slordig ben met de kattenbak, want katten doen dat écht niet zomaar.
Oe goeie! Dank. Moet nog was ophangenquote:
Ja precies.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:33 schreef dawg het volgende:
ik heb dat nog niet gehad, gewoon op tijd nieuwe korrels in die bak gooien
Succes als je weer gaat werkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb m gisteravond nog verschoond
Varken heeft de neiging als ze vind dat ze niet genoeg aandacht krijgt..
das fucked dan. hopen dat ze niet in je hele huis gaat pissen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb m gisteravond nog verschoond
Varken heeft de neiging als ze vind dat ze niet genoeg aandacht krijgt..
nee.. Ik heb er de ruimte niet voor.. En ma wilde het voor me blijven doen, geen probleemquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:34 schreef Yuki het volgende:
Joe
En ik vind je haar nu helemaal niet slecht zitten hoorDie kapper wacht maar ff
krullenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
je bent een schat, maar ik vind het buitengewoon frustrerend als het gaat krullen, dus het moet er af.
als ik weg ben doet ze niks, maar als ik dr even buitensluit (door mn laptop aan te zetten of nu blijkbaar de badkamerdeur dicht te doen is het raakquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
[..]
Succes als je weer gaat werken
Ik heb geen kattenbak. Kattenluikjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb dat nog niet gehad, gewoon op tijd nieuwe korrels in die bak gooien
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
je bent een schat, maar ik vind het buitengewoon frustrerend als het gaat krullen, dus het moet er af.
Ga anders naar zo'n ROC kapperquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
je post wel die 'quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik weg ben doet ze niks, maar als ik dr even buitensluit (door mn laptop aan te zetten of nu blijkbaar de badkamerdeur dicht te doen is het raak
babe kan (en mag) niet naar buiten hier. 2 hoog en geen balkon, alleen galerij.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen kattenbak. Kattenluikjes
in dat geval gaat ze een paar weken in de badkamer wonen met alleen een kattenbak, eten en drinken en wat speeltjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
je post wel die '' maar toen mijn bonsai nog niet dood was werd ik soms echt opgefokt als ze weer eens voor de 3854975923x in de boom hing. ik hoop dus voor je dat het niet nog erger wordt enzo.
Nou ik zou niet ander willen, hoe hard je je best ook doet, je ruikt zo'n bak altijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:38 schreef dawg het volgende:
[..]
babe kan (en mag) niet naar buiten hier. 2 hoog en geen balkon, alleen galerij.
Lekker ding!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen kattenbak. Kattenluikjes
Haaaai Bosje!quote:
mooi meisjequote:
nee hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik zou niet ander willen, hoe hard je je best ook doet, je ruikt zo'n bak altijd.
ik ruik hier niks. en ik heb weinig keus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik zou niet ander willen, hoe hard je je best ook doet, je ruikt zo'n bak altijd.
Miss B! U hier?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat het alweer te lang isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt toch sowieso wat slag in je haar?
En een werk dat het scheelt, met 3 katten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoorik heb geweldig zand
Sounds familiarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat het alweer te lang is
Wordt het nog langer dan heb ik krullen
99 van de 100 keer zeker jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
al een tijdje, maar je herkende me nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
al een tijdje, maar je herkende me niet
dat welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En een werk dat het scheelt, met 3 katten.
Ik denk trouwens dat je niet het lef hebt om door te bijtenquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]Heb ik je over het hoofd gezien dan?
Hoe is t?
Andersom zou ik nooit het lef hebben dit tegen een dame te zeggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:44 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je niet het lef hebt om door te bijten
Het zit primaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat het alweer te lang is
Wordt het nog langer dan heb ik krullen
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Andersom zou ik nooit het lef hebben dit tegen een dame te zeggen
kom maar een keer ruiken danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Kattenbakken
En de bewoner mag het dan niet meer echt ruiken, bezoek wel.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:45 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb een hele jaloerse kater nu tegen mijn tieten aan liggen
Helaas heeft ie gelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kom maar een keer ruiken dan
je ruikt hier eerder mn rattenkooi dan de kattenbakquote:
Was jij dit? Mooie meid! Dat haar, die schouders, die kleding, houding en gezichts uitdrukking die aangeven dat ze nog een interessant leven tegemoed gaatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
al een tijdje, maar je herkende me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:50 schreef mahlah het volgende:
[..]
Was jij dit? Mooie meid! Dat haar, die schouders, die kleding, houding en gezichts uitdrukking die aangeven dat ze nog een interessant leven tegemoed gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boy was I wrong
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
okquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je ruikt hier eerder mn rattenkooi dan de kattenbak
Ik kan boven de kattenbak hangen en dan nog alleen bloemetjesgeur
like..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:50 schreef missbehavin het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BTJ8GVAK-D.jpg
Speciaal voor dochterlief
Ik durf er wel op te vertrouwenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Andersom zou ik nooit het lef hebben dit tegen een dame te zeggen
Daarom schrob ik de rattenkooi 1 keer in de week en krijgt ie verse kranten om te verscheurenquote:
ik hou niet van onaangename geurtjes en ik moet zeggen heb het tot nu toe overal geroken waar een dier in huis wasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom schrob ik de rattenkooi 1 keer in de week en krijgt ie verse kranten om te verscheuren
Ik rook onze hond nooit, tenzij ie nat was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou niet van onaangename geurtjes en ik moet zeggen heb het tot nu toe overal geroken waar een dier in huis was
ja, je ruikt hier wel beesten, maar de kattenbak eigenlijk niet.. Als ze heeft gepoept komt er soms een vleugje bloemengeur voorbij, maar geen poep of ppisluchtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou niet van onaangename geurtjes en ik moet zeggen heb het tot nu toe overal geroken waar een dier in huis was
Het is net als met roken denk ik, de katteneigenaar ruikt het zelf niet meer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
Het is ook niet echt een risico ....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Risico's zijn spannend maar bepaalde dingen wil ik absoluut niet riskeren
ik zal het eens aan janis vragenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef rival het volgende:
Ik gok dat de personen zonder dieren dit toch wel het beste weten!
quote:
Joplin?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik zal het eens aan janis vragen
Je gaapte vanwege de saaie discussie hier?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Was al een tijdje wakker hoor, maar dank je!
of je zuigt.. Knabbelt.. Of bijt eropquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Een lolly neem je niet.
Een lolly lik je.
Waarom dan de gaap smiley?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Was al een tijdje wakker hoor, maar dank je!
doen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zal het eens aan janis vragen
Waarom krijg ik daar nu pijnlijke associaties bijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je zuigt.. Knabbelt.. Of bijt erop
ze kan niet zo goed zingenquote:
of ze durven het niet tegen je te zeggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef missbehavin het volgende:
Mensen denken ook altijd dat big stinkt. Maar big stinkt niet!
weet ik niet, vertel?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar nu pijnlijke associaties bij
Ben niet zo van de spellingnazi's enzo, maar ... gaapte?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef mahlah het volgende:
Je gaapte vanwege de saaie discussie hier?
Hobbels zijn interessant.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, ik ben wel oud, maar zo oud ook weer niet.
![]()
En ach, wat is interessant... heb wel hobbels zat gehad iig.
giep?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben niet zo van de spellingnazi's enzo, maar ... gaapte?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je gaapte vanwege de saaie discussie hier?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of ze durven het niet tegen je te zeggen![]()
giep?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Jaar of 5 geleden dat denk ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:02 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hobbels zijn interessant.
Hoe oud was je op die foto?
quote:
Maar je word wel lid van de spellingsjugend?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja dan weet ik het nóg nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaar of 5 geleden dat denk ik.
Nee, de grammarjugend.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Feitosa het volgende:
Maar je word wel lid van de spellingsjugend?
quote:
Spellingsjugendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Maar je word wel lid van de spellingsjugend?
kipquote:
gapen en geeuwen zijn 2 verschillende werkwoorden in mijn belevingquote:
Nee ik heb het even nagekeken, 7 jaar geleden, dus 27quote:
Ik ga er maar vanuit dat je toen geen 29 was ... zo zien 29-jarigen er niet uit.....quote:
en en en?quote:
Woah ... ik had je geloofd als je 18 had gezegdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik heb het even nagekeken, 7 jaar geleden, dus 27
Dat is ook..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gapen en geeuwen zijn 2 verschillende werkwoorden in mijn beleving
nee 27quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je toen geen 29 was ... zo zien 29-jarigen er niet uit.....
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef mahlah het volgende:
[..]
Woah ... ik had je geloofd als je 18 had gezegd
quote:
Vergeet je de spoiler nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de kapster heeft een foto gemaakt voor me
is alleen tikje wazig
zal m even uploaden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje groot srry
Niet te hart van stapel lopen he? Op je andere foto's zie je eruit als 27-29quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:09 schreef Duimelot het volgende:
kort en rood, pittig durf ik niet te beoordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje groot srry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Niet te hart van stapel lopen he? Op je andere foto's zie je eruit als 27-29
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:09 schreef Duimelot het volgende:Oh, das nog best leuk zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje groot srry
![]()
ik vind wel leuk maar echt of is t omdat je nu niets anders durft te zeggenquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ouwe doos... ik dacht ergens 25 ofzo
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:09 schreef Duimelot het volgende:zover ik kan zien, LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje groot srry
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Eh, als ik het niet leuk had gevonden had ik dat ook wel gezegd. Diplomatiek, maar wel gezegd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind wel leuk maar echt of is t omdat je nu niets anders durft te zeggen
nah hoor t van de heren wel die zijn zo lekker lomp
quote:
ok iedereen doet wel ok dus ik kan nog over straatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, als ik het niet leuk had gevonden had ik dat ook wel gezegd. Diplomatiek, maar wel gezegd.
Jij toch!quote:
quote:
Dat laatste kan ook. Dat is de nette melding dat ze je niet moeten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:14 schreef Duimelot het volgende:
even een vraag he
als je een pm verstuurd en de melding krijgt dat de inbox vol is
is deze dan echt vol of kan t ook zijn dat iemand je niet in de buddylijst heeft ofzo?
quote:
die hebben ooit op m'n CD-verlanglijstje gestaan, misschien toch maar weer eens terugzetten.quote:
maar lijkt dus of inbox vol is?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat laatste kan ook. Dat is de nette melding dat ze je niet moeten.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die hebben ooit op m'n CD-verlanglijstje gestaan, misschien toch maar weer eens terugzetten.
sorry.. Ik heb je genloktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:14 schreef Duimelot het volgende:
even een vraag he
als je een pm verstuurd en de melding krijgt dat de inbox vol is
is deze dan echt vol of kan t ook zijn dat iemand je niet in de buddylijst heeft ofzo?
Heerlijk eerlijk zeg ik lieverquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
nah hoor t van de heren wel die zijn zo lekker lomp
blok mij, dan probeer ik je te PMenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar lijkt dus of inbox vol is?
moet ik wel ff zeker weten niet dat men dan een melding krijgt van ik mot je niet je bent geblokked
De inbox "good.vs.evil" is niet beschikbaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Duim, ik heb nu ingesteld dat alleen buddy's mij kunnen pm en... Try it
als ik iemand blok, dan mag ie dat ook zeker weten....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:15 schreef Duimelot het volgende:
moet ik wel ff zeker weten niet dat men dan een melding krijgt van ik mot je niet je bent geblokked
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja graag!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:Iemand een big adopteren? Hij heeft nu twee keer met een zandsnoet de stapel schone was omgeduwd en loopt nu een krant in stukken door de kamer te strooien.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:Iemand een big adopteren? Hij heeft nu twee keer met een zandsnoet de stapel schone was omgeduwd en loopt nu een krant in stukken door de kamer te strooien.
ik wil m ruilen tegenm Varkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:Iemand een big adopteren? Hij heeft nu twee keer met een zandsnoet de stapel schone was omgeduwd en loopt nu een krant in stukken door de kamer te strooien.
Hij schijnt heul niet lekker te zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ja graag!
Wie komt er dit weekend BBQen?
ik kon gewoon wat versturen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil m ruilen tegenm Varken
als ie smaakt als alle andere biggetjes dan zijn we het hier niet met elkaar eensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij schijnt heul niet lekker te zijn
Waarom neem je een big als huisdier ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:Iemand een big adopteren? Hij heeft nu twee keer met een zandsnoet de stapel schone was omgeduwd en loopt nu een krant in stukken door de kamer te strooien.
Omdat ie tof is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom neem je een big als huisdier ?
Nee ze schijnen dus niet te smaken zoals grote varkens.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
als ie smaakt als alle andere biggetjes dan zijn we het hier niet met elkaar eens
omdat ze schattig zijn!?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
ohja dat maakte het weer een beetje gelijk...quote:
oh, nou dan blijf je ermee zittenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ze schijnen dus niet te smaken zoals grote varkens.
quote:
Ik heb me los moeten worstelen van ze, maar het is me geluktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
ohja dat maakte het weer een beetje gelijk...
Maar ik weet wat huppel vind van Amsterdamse accentjes ik had je hier niet terug verwacht
Mijn nichtje wilde ook een olifant toen ze junglebook zag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat ze schattig zijn!?
mn kids wilde er ook een toen we in de dierentuin van die kleine pasgeboren biggetjes zagen
kreeg het niet aan hun verstand dat ze er later net als de papa en mama uit zouden zien
Kan je zeggen dat je niet de dikste thuis bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
ik zou dan toch meer voor een aap of beer gegaan zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn nichtje wilde ook een olifant toen ze junglebook zag.
Hij is klein he, dat gaat niet echt op.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat je niet de dikste thuis bent
Schijt dat beest niet de hele boel onder?quote:
in verhoudingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is klein he, dat gaat niet echt op.
Nee hoor, hij was met een week of 2 zindelijk, hij doet alles op een plekje helemaal achter in de tuin, zover mogelijk weg. Biggen zijn nl heel schoon.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Schijt dat beest niet de hele boel onder?
Kan ik tenminste zeggen dat ik niet het enige varken in huis ben.....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat je niet de dikste thuis bent
quote:
toen wilde ik een slang en kreeg er ook een.. Ik noemde m Pinkeltje, net als mn muis en mn vis en mn hamsterquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou dan toch meer voor een aap of beer gegaan zijn
o ik wil zo'n beestjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kan ik tenminste zeggen dat ik niet het enige varken in huis ben.....![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen wilde ik een slang en kreeg er ook een.. Ik noemde m Pinkeltje, net als mn muis en mn vis en mn hamster
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:32 schreef Duimelot het volgende:
oh btw even voor de goede orde nog
die foto was oud![]()
maar weet nu dat een pleeborstel geen goeie zet is en dat misschien wel zou kunnen
leugenaarquote:
ik snap niet dat men er nog altijd intrapt bij mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was wel grappigquote:
Minivarken met eigen villa met verandaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar hij slaapt niet binnen meer hoor, hij heeft nu zijn eigen casa:
[ afbeelding ]
dat is al een flink beest als ik me niet vergisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar hij slaapt niet binnen meer hoor, hij heeft nu zijn eigen casa:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik snap niet dat men er nog altijd intrapt bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
het was maar een kleintjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou never nooit geen slang gekregen hebben
dus dat heb ik later ingehaald toen ik op mezelf woonde
Valt toch wel mee? Groter wordt ie ook niet echt meer hoor. Een gemiddelde hond is groter hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat is al een flink beest als ik me niet vergis
lol.. die pleeborstel kon echt nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:32 schreef Duimelot het volgende:
die foto was oud![]()
maar weet nu dat een pleeborstel geen goeie zet is en dat misschien wel zou kunnen
nu heb je me allemaal pm's ontnomenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hij was wel grappig![]()
vanuit een bepaalde hoek gezien
pleeborstel?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:32 schreef Duimelot het volgende:
die foto was oud![]()
Waarom zet je een torso foto van een model in je fobo......quote:
ligt misschien aan de foto.. vond het op de vorige foto's ook minder lijkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Groter wordt ie ook niet echt meer hoor. Een gemiddelde hond is groter hoor.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu heb je me allemaal pm's ontnomen
En waarom maakt hij een fipo in zijn eigen fobo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom zet je een torso foto van een model in je fobo......
Hmm ligt eraan wat ik er in doe, kan nu niet meer zonder iets er in over straatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Is het dan wel lekker zacht als je er doorheen aait?
die van mij nietquote:
Minder smakelijk? Je houdt niet van zwarte varkens?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ligt misschien aan de foto.. vond het op de vorige foto's ook minder lijken
arme ikquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die van mij nietzo kwam een maat van mij eens open doen toen ik voor de deur stond, geen leuke grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk het. Kijk http://www.mijnalbum.nl/Foto-P7QXEZD3-D.jpgquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ligt misschien aan de foto.. vond het op de vorige foto's ook minder lijken
"vond ik hem er ook kleiner uitzien" kost zoveel typewerkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Minder smakelijk? Je houdt niet van zwarte varkens?![]()
racist!!!!![]()
[..]
die van mij nietoh, die is wel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zo'n grote alleen nooit kunnen voeren
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
die was dan of heeeeeeeeeel sterk of het ebestje was iets kleiner want hier wandel je niet even mee naar de deurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
zo kwam een maat van mij eens open doen toen ik voor de deur stond, geen leuke grap
ik zie etquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk het. Kijk http://www.mijnalbum.nl/Foto-P7QXEZD3-D.jpg
En de kat is een klein mager scharminkel, dus hij is echt niet groot.
Je eet ook zwarte varkens?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
"vond ik hem er ook kleiner uitzien" kost zoveel typewerk
nu doe ik het alsnog
die lust wel een varkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, die is wel vet
Ik zou zo'n grote alleen nooit kunnen voeren
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Minder smakelijk? Je houdt niet van zwarte varkens?![]()
racist!!!!![]()
Hij was echt niet veel kleiner dan die van jouw foto hoor...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die was dan of heeeeeeeeeel sterk of het ebestje was iets kleiner want hier wandel je niet even mee naar de deur
Heyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk het. Kijk http://www.mijnalbum.nl/Foto-P7QXEZD3-D.jpg
En de kat is een klein mager scharminkel, dus hij is echt niet groot.
geen idee dan was die vriend sterk ook goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Hij was echt niet veel kleiner dan die van jouw foto hoor...
quote:
en daarbij, jij staat er toch ook mee.... hoeveel extra moeite kost het om een paar passen te zetten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Hij was echt niet veel kleiner dan die van jouw foto hoor...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die lust wel een varken![]()
nah die heeft teveel haar denk ik hahaha, tenminste deze wilde alleen van die naakte beesten konijn met haar gaf ie kusjes maar eten deed ie niet
[..]
die van mij nietJe hoeft niet bang te zijn dat ik je ga versieren, met zo'n beest in huis zou ik niet binnen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
hoe oud is varken nu eigenlijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
varken is nu wel op slanghapjesformaat
wat een kieskeurig beest
bijna 5 maandenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe oud is varken nu eigenlijk?
ik heb honger trouwens
en geen zin om eten te pakken
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bijna 5 maandenze is van 18 mei
volgens mij welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ongeveer even oud als de katten van sis, of niet?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik droomde vannacht dat een van mijn katten afgelopen weekend een spuitje had gehad en dat ze nu ineens weer tot leven kwamEn we hadden haar lijkje bewaard in de woonkamer
![]()
pet semataryquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik droomde vannacht dat een van mijn katten afgelopen weekend een spuitje had gehad en dat ze nu ineens weer tot leven kwamEn we hadden haar lijkje bewaard in de woonkamer
![]()
cemetery?quote:
lijkt me best tofquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0098084/
niet als je nog een klein kind bent en NA die film een speurtoch in het bos moet doen waar ze verkleed als enge mensen rondlopenquote:
Ik keek als klein kind stiekem horrorfilms.. Was nergens bang van.. TOT DIE KIPPEVELRECLAME! daar was een verbrande zombieman die in beeld kwam.. Dat vond ik doodengquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
niet als je nog een klein kind bent en NA die film een speurtoch in het bos moet doen waar ze verkleed als enge mensen rondlopen![]()
Maar met gel aait dat niet leuk.. waarom snappen mannen dat nooitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ligt eraan wat ik er in doe, kan nu niet meer zonder iets er in over straat![]()
zal wel wennen zijn, werd net verteld dat t er beter uit ziet zo
ken ik nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik keek als klein kind stiekem horrorfilms.. Was nergens bang van.. TOT DIE KIPPEVELRECLAME! daar was een verbrande zombieman die in beeld kwam.. Dat vond ik doodeng
snappen we wel, andere prioriteitenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar met gel aait dat niet leuk.. waarom snappen mannen dat nooit
dat was van het spel ofzoquote:
[..]
die van mij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doet me denken aan die dansende vrouw van from dusk till dawn
dus
Daarom gebruik ik meestal ook waxquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar met gel aait dat niet leuk.. waarom snappen mannen dat nooit
daarom vind ik het heerlijk om gel eruit te woelenquote:
iehll.. Dat blijft aan je vingers plakkenquote:
kan ik me niet druk om maken, tenzij ik daarna nog plannen heb natuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom vind ik het heerlijk om gel eruit te woelen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*gaat dit onthouden voor een evt meet met Mandyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |