quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil m ruilen tegenm Varken
als ie smaakt als alle andere biggetjes dan zijn we het hier niet met elkaar eensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij schijnt heul niet lekker te zijn
Waarom neem je een big als huisdier ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:Iemand een big adopteren? Hij heeft nu twee keer met een zandsnoet de stapel schone was omgeduwd en loopt nu een krant in stukken door de kamer te strooien.
Omdat ie tof is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom neem je een big als huisdier ?
Nee ze schijnen dus niet te smaken zoals grote varkens.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
als ie smaakt als alle andere biggetjes dan zijn we het hier niet met elkaar eens
omdat ze schattig zijn!?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
ohja dat maakte het weer een beetje gelijk...quote:
oh, nou dan blijf je ermee zittenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ze schijnen dus niet te smaken zoals grote varkens.
quote:
Ik heb me los moeten worstelen van ze, maar het is me geluktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
ohja dat maakte het weer een beetje gelijk...
Maar ik weet wat huppel vind van Amsterdamse accentjes ik had je hier niet terug verwacht
Mijn nichtje wilde ook een olifant toen ze junglebook zag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat ze schattig zijn!?
mn kids wilde er ook een toen we in de dierentuin van die kleine pasgeboren biggetjes zagen
kreeg het niet aan hun verstand dat ze er later net als de papa en mama uit zouden zien
Kan je zeggen dat je niet de dikste thuis bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
ik zou dan toch meer voor een aap of beer gegaan zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn nichtje wilde ook een olifant toen ze junglebook zag.
Hij is klein he, dat gaat niet echt op.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat je niet de dikste thuis bent
Schijt dat beest niet de hele boel onder?quote:
in verhoudingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is klein he, dat gaat niet echt op.
Nee hoor, hij was met een week of 2 zindelijk, hij doet alles op een plekje helemaal achter in de tuin, zover mogelijk weg. Biggen zijn nl heel schoon.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Schijt dat beest niet de hele boel onder?
Kan ik tenminste zeggen dat ik niet het enige varken in huis ben.....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat je niet de dikste thuis bent
quote:
toen wilde ik een slang en kreeg er ook een.. Ik noemde m Pinkeltje, net als mn muis en mn vis en mn hamsterquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou dan toch meer voor een aap of beer gegaan zijn
o ik wil zo'n beestjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kan ik tenminste zeggen dat ik niet het enige varken in huis ben.....![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen wilde ik een slang en kreeg er ook een.. Ik noemde m Pinkeltje, net als mn muis en mn vis en mn hamster
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:32 schreef Duimelot het volgende:
oh btw even voor de goede orde nog
die foto was oud![]()
maar weet nu dat een pleeborstel geen goeie zet is en dat misschien wel zou kunnen
leugenaarquote:
ik snap niet dat men er nog altijd intrapt bij mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was wel grappigquote:
Minivarken met eigen villa met verandaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar hij slaapt niet binnen meer hoor, hij heeft nu zijn eigen casa:
[ afbeelding ]
dat is al een flink beest als ik me niet vergisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar hij slaapt niet binnen meer hoor, hij heeft nu zijn eigen casa:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik snap niet dat men er nog altijd intrapt bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
het was maar een kleintjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou never nooit geen slang gekregen hebben
dus dat heb ik later ingehaald toen ik op mezelf woonde
Valt toch wel mee? Groter wordt ie ook niet echt meer hoor. Een gemiddelde hond is groter hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat is al een flink beest als ik me niet vergis
lol.. die pleeborstel kon echt nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:32 schreef Duimelot het volgende:
die foto was oud![]()
maar weet nu dat een pleeborstel geen goeie zet is en dat misschien wel zou kunnen
nu heb je me allemaal pm's ontnomenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hij was wel grappig![]()
vanuit een bepaalde hoek gezien
pleeborstel?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:32 schreef Duimelot het volgende:
die foto was oud![]()
Waarom zet je een torso foto van een model in je fobo......quote:
ligt misschien aan de foto.. vond het op de vorige foto's ook minder lijkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Groter wordt ie ook niet echt meer hoor. Een gemiddelde hond is groter hoor.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu heb je me allemaal pm's ontnomen
En waarom maakt hij een fipo in zijn eigen fobo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom zet je een torso foto van een model in je fobo......
Hmm ligt eraan wat ik er in doe, kan nu niet meer zonder iets er in over straatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Is het dan wel lekker zacht als je er doorheen aait?
die van mij nietquote:
Minder smakelijk? Je houdt niet van zwarte varkens?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ligt misschien aan de foto.. vond het op de vorige foto's ook minder lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |