ik hou niet van onaangename geurtjes en ik moet zeggen heb het tot nu toe overal geroken waar een dier in huis wasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom schrob ik de rattenkooi 1 keer in de week en krijgt ie verse kranten om te verscheuren
Ik rook onze hond nooit, tenzij ie nat was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou niet van onaangename geurtjes en ik moet zeggen heb het tot nu toe overal geroken waar een dier in huis was
ja, je ruikt hier wel beesten, maar de kattenbak eigenlijk niet.. Als ze heeft gepoept komt er soms een vleugje bloemengeur voorbij, maar geen poep of ppisluchtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou niet van onaangename geurtjes en ik moet zeggen heb het tot nu toe overal geroken waar een dier in huis was
Het is net als met roken denk ik, de katteneigenaar ruikt het zelf niet meer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef rival het volgende:
Het is ook niet echt een risico ....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Risico's zijn spannend maar bepaalde dingen wil ik absoluut niet riskeren
ik zal het eens aan janis vragenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef rival het volgende:
Ik gok dat de personen zonder dieren dit toch wel het beste weten!
quote:
Joplin?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik zal het eens aan janis vragen
Je gaapte vanwege de saaie discussie hier?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Was al een tijdje wakker hoor, maar dank je!
of je zuigt.. Knabbelt.. Of bijt eropquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Een lolly neem je niet.
Een lolly lik je.
Waarom dan de gaap smiley?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Was al een tijdje wakker hoor, maar dank je!
doen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zal het eens aan janis vragen
Waarom krijg ik daar nu pijnlijke associaties bijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je zuigt.. Knabbelt.. Of bijt erop
ze kan niet zo goed zingenquote:
of ze durven het niet tegen je te zeggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef missbehavin het volgende:
Mensen denken ook altijd dat big stinkt. Maar big stinkt niet!
weet ik niet, vertel?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar nu pijnlijke associaties bij
Ben niet zo van de spellingnazi's enzo, maar ... gaapte?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef mahlah het volgende:
Je gaapte vanwege de saaie discussie hier?
Hobbels zijn interessant.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, ik ben wel oud, maar zo oud ook weer niet.
![]()
En ach, wat is interessant... heb wel hobbels zat gehad iig.
giep?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben niet zo van de spellingnazi's enzo, maar ... gaapte?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je gaapte vanwege de saaie discussie hier?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of ze durven het niet tegen je te zeggen![]()
giep?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Jaar of 5 geleden dat denk ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:02 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hobbels zijn interessant.
Hoe oud was je op die foto?
quote:
Maar je word wel lid van de spellingsjugend?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja dan weet ik het nóg nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaar of 5 geleden dat denk ik.
Nee, de grammarjugend.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Feitosa het volgende:
Maar je word wel lid van de spellingsjugend?
quote:
Spellingsjugendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Maar je word wel lid van de spellingsjugend?
kipquote:
gapen en geeuwen zijn 2 verschillende werkwoorden in mijn belevingquote:
Nee ik heb het even nagekeken, 7 jaar geleden, dus 27quote:
Ik ga er maar vanuit dat je toen geen 29 was ... zo zien 29-jarigen er niet uit.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |