Herkenbaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
je bent een schat, maar ik vind het buitengewoon frustrerend als het gaat krullen, dus het moet er af.
Ga anders naar zo'n ROC kapperquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
je bent een schat, maar ik vind het buitengewoon frustrerend als het gaat krullen, dus het moet er af.
je post wel die 'quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik weg ben doet ze niks, maar als ik dr even buitensluit (door mn laptop aan te zetten of nu blijkbaar de badkamerdeur dicht te doen is het raak
babe kan (en mag) niet naar buiten hier. 2 hoog en geen balkon, alleen galerij.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen kattenbak. Kattenluikjes
in dat geval gaat ze een paar weken in de badkamer wonen met alleen een kattenbak, eten en drinken en wat speeltjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
je post wel die '' maar toen mijn bonsai nog niet dood was werd ik soms echt opgefokt als ze weer eens voor de 3854975923x in de boom hing. ik hoop dus voor je dat het niet nog erger wordt enzo.
Nou ik zou niet ander willen, hoe hard je je best ook doet, je ruikt zo'n bak altijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:38 schreef dawg het volgende:
[..]
babe kan (en mag) niet naar buiten hier. 2 hoog en geen balkon, alleen galerij.
Lekker ding!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen kattenbak. Kattenluikjes
Haaaai Bosje!quote:
mooi meisjequote:
nee hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik zou niet ander willen, hoe hard je je best ook doet, je ruikt zo'n bak altijd.
ik ruik hier niks. en ik heb weinig keus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik zou niet ander willen, hoe hard je je best ook doet, je ruikt zo'n bak altijd.
Miss B! U hier?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat het alweer te lang isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt toch sowieso wat slag in je haar?
En een werk dat het scheelt, met 3 katten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoorik heb geweldig zand
Sounds familiarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat het alweer te lang is
Wordt het nog langer dan heb ik krullen
99 van de 100 keer zeker jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
al een tijdje, maar je herkende me nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
al een tijdje, maar je herkende me niet
dat welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En een werk dat het scheelt, met 3 katten.
Ik denk trouwens dat je niet het lef hebt om door te bijtenquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]Heb ik je over het hoofd gezien dan?
Hoe is t?
Andersom zou ik nooit het lef hebben dit tegen een dame te zeggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:44 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je niet het lef hebt om door te bijten
Het zit primaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat het alweer te lang is
Wordt het nog langer dan heb ik krullen
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Andersom zou ik nooit het lef hebben dit tegen een dame te zeggen
kom maar een keer ruiken danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Kattenbakken
En de bewoner mag het dan niet meer echt ruiken, bezoek wel.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:45 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb een hele jaloerse kater nu tegen mijn tieten aan liggen
Helaas heeft ie gelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kom maar een keer ruiken dan
je ruikt hier eerder mn rattenkooi dan de kattenbakquote:
Was jij dit? Mooie meid! Dat haar, die schouders, die kleding, houding en gezichts uitdrukking die aangeven dat ze nog een interessant leven tegemoed gaatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
al een tijdje, maar je herkende me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:50 schreef mahlah het volgende:
[..]
Was jij dit? Mooie meid! Dat haar, die schouders, die kleding, houding en gezichts uitdrukking die aangeven dat ze nog een interessant leven tegemoed gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boy was I wrong
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
okquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je ruikt hier eerder mn rattenkooi dan de kattenbak
Ik kan boven de kattenbak hangen en dan nog alleen bloemetjesgeur
like..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:50 schreef missbehavin het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BTJ8GVAK-D.jpg
Speciaal voor dochterlief
Ik durf er wel op te vertrouwenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Andersom zou ik nooit het lef hebben dit tegen een dame te zeggen
Daarom schrob ik de rattenkooi 1 keer in de week en krijgt ie verse kranten om te verscheurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |