quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
IK BLIJF VOOR EEUWIG ALLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN![]()
Zo.
Niet waar stomme homoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
Misschien moet je niet alles wat ik zeg serieus nemen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
En kotsen is niet schattig. Hooguit dat iemand je haren vasthoudt zodat z eniet in de pot hangen, dat dat schattig kan zijn.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alles wat ik zeg serieus nemen.
Ik begrijp het wel, wijze oude vrouw die ik ben, maar toch.
Nee joh, dan denkt ie: Ah, het is wel een schatje zegquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Jawel, want ik ga ZO enorm zenuwachtig zijn met vroegtijdige zweetlozingen en stotteren en dichtklappen dat het heul niks wordt en hij denkt: Bah, stom.
Zo ben ik
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik nam je ook niet serieuheeeeuuus
Ik was net alleen de smiley vergeten
We zijn ongesteld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:48 schreef rival het volgende:
ben ik in het emo uurtje binnen gekomen?
kloptquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
Nee dan denkt ie: Hij zegt niks, hij heeft niks te melden, ik moet het gesprek op gang houden. Saai. Waarom zweet ie zo? Ew! En hij kan niet eens fatsoenlijk praten! Looosaaahhh!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, dan denkt ie: Ah, het is wel een schatje zeg
Lui wicht.quote:
ik ben heul niet lekquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn ongesteld.
Als vrouwen te lang samen posten in 1 topicreeks dan syncen hun cyclussen. En ik doe mee.
Je bent niet alleenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
heb ik van mijn mamaquote:
Maar was je de eerste keer ook zo nerveus dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan denkt ie: Hij zegt niks, hij heeft niks te melden, ik moet het gesprek op gang houden. Saai. Waarom zweet ie zo? Ew! En hij kan niet eens fatsoenlijk praten! Looosaaahhh!
Je kan het maar beter afzeggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan denkt ie: Hij zegt niks, hij heeft niks te melden, ik moet het gesprek op gang houden. Saai. Waarom zweet ie zo? Ew! En hij kan niet eens fatsoenlijk praten! Looosaaahhh!
quote:
als jij het zo graag wilt horen, zeg ik dat welquote:
Gewoon doorslikken, dan heb je daar geen last meer van. De pil bedoel ik dan hè?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
We zijn ongesteld.
Als vrouwen te lang samen posten in 1 topicreeks dan syncen hun cyclussen. En ik doe mee.
doodskist? Je gaat gewoon de kliko in hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nagel aan mijn doodskist ben je.
De eerste keer? Toen was ik flink aangeschoten en het was op stapquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar was je de eerste keer ook zo nerveus dan?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken, dan heb je daar geen last meer van. De pil bedoel ik dan hè?
Ik doe al een dagelijks hetracilletje hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken, dan heb je daar geen last meer van. De pil bedoel ik dan hè?
Weet je wat helpt? Vooraf flink zweten in de sportschool of een half uurtje hardlopen .... zorg dat je de spanning er een beetje afgetrained hebt. Even je agressie en spanning afreageren en daarna voel je je heel relaxedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Jawel, want ik ga ZO enorm zenuwachtig zijn met vroegtijdige zweetlozingen en stotteren en dichtklappen dat het heul niks wordt en hij denkt: Bah, stom.
Zo ben ik
ja, ook al geen optiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou dan zit er niks anders op dan indrinken he.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste keer? Toen was ik flink aangeschoten en het was op stap
Ja, maar die 2 broers zitten op de 4e verdieping!quote:
Een wattus?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe al een dagelijks hetracilletje hoor
Ik dacht dat jij met wel op sterk water zou zetten ofzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doodskist? Je gaat gewoon de kliko in hoor
zorg je dat je nu weer bezopen bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste keer? Toen was ik flink aangeschoten en het was op stap
Da's om te voorkomen dat ie hetero wordt.quote:
dat past niet in mn woonkamerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met wel op sterk water zou zetten ofzo.
Voor je moeder máák je ruimte!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat past niet in mn woonkamer
Bij There's something about Mary zeiden ze: Rukken voor je gaatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:54 schreef mahlah het volgende:
[..]
Weet je wat helpt? Vooraf flink zweten in de sportschool of een half uurtje hardlopen .... zorg dat je de spanning er een beetje afgetrained hebt. Even je agressie en spanning afreageren en daarna voel je je heel relaxed![]()
Wel even douchen na afloop![]()
prima.. Ik zet je wel in de schuur johquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor je moeder máák je ruimte!
Dit is gemeen, iedereen weet dat je heulemaal geen schuur hebtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
prima.. Ik zet je wel in de schuur joh
Nog erger dan een wijf hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
zorg je dat je nu weer bezopen bent![]()
zeikwijf
Met Heulmacho ging dit allemaal zooooveeel makkelijkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
zorg je dat je nu weer bezopen bent![]()
zeikwijf
Zegquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik begin steeds meer te denken dat Ang3l een soort van Gordon is
die heb ik heul welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is gemeen, iedereen weet dat je heulemaal geen schuur hebt
Oh dan heb ik straks nog wel genoeg aanloop dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die heb ik heul wel
Mensen proberen daar elke keer als ze voor de eerste keer komen aan te bellen
nanananaaaaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
................................
![]()
DAT NEEM JE TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zat dus nog in de goede hoek ook.quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZegHormoonhuishoudentje!
Wildde gij wel 's oew waffel houwe?
ja hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan heb ik straks nog wel genoeg aanloop dus.
*knijpt in wangetjes*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja hoor
En ik kom je soms ook bezoeken om mn fiets te pakken
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja hoor
En ik kom je soms ook bezoeken om mn fiets te pakken
Jahquote:
Ja die truuc werkt om seksuele spanning weg te halen.... maar wil je dat?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij There's something about Mary zeiden ze: Rukken voor je gaat
Dat haalt ook de spanning eraf
Ja. Ik wil niet met hem naar bed. Da's nog enger.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:07 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja die truuc werkt om sexuele spanning weg te halen.... maar wil je dat?
*bijt in vingertjes*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
*knijpt in wangetjes*
lief klein schattig onschuldig meisje
Oooooh.. je wil gewoon een vriendschap?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik wil niet met hem naar bed. Da's nog enger.
Ik bedoel... ik ken 'm. We hebben gepraat. Ik ken zijn naam!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:09 schreef missbehavin het volgende:
Ja, tijd voor wat Alice in Chains.
Ik neem liever wat andersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bijt in vingertjes*
Dat neem je terug
dat denk jequote:
missbehavin is al oma? Aangezien jij al moeder was?quote:
NEE!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Oooooh.. je wil gewoon een vriendschap?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:09 schreef missbehavin het volgende:
Ja, tijd voor wat Alice in Chains.
die zit op 5 minuten lopen hiervandaan, maar ik sta dusdanig diep in het rood, dat ik liever even wacht.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:09 schreef Skaai het volgende:
Geen geld voor de kapper? Het hoeft niet veel te kosten: Brainwash
.
Nou dan!quote:
Werken alleen maar lieve meisjes bij de Brainwash, heb je dat er niet voor over?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die zit op 5 minuten lopen hiervandaan, maar ik sta dusdanig diep in het rood, dat ik liever even wacht.![]()
Ja, zou je niet zeggen hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
missbehavin is al oma? Aangezien jij al moeder was?
*geeft een lollyquote:
Maar niet meteeeeen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:12 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nou dan!
Dan wil je dus seks met hem
Laynequote:
gewoon even doorbijtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar niet meteeeeen.
Sex met bekenden is eng, zeker als je ze leeuk vindt!
m'n good hair day helpt m'n motivatie om nog niet te gaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Werken alleen maar lieve meisjes bij de Brainwash, heb je dat er niet voor over?.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n good hair day helpt m'n motivatie om nog niet te gaan![]()
ideaal om te hebben, zo'n good hair day, als je de hele dag thuis zit
Nou ja ... de truuk van Something About Mary zorgt er iig voor dat je minder zin hebt in seks. De truuk van het sporten zorgt ervoor dat je nog steeds zin hebt, maar te moe om er gespannen over te worden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar niet meteeeeen.
Sex met bekenden is eng, zeker als je ze leeuk vindt!
waar zit je, dan ga ik ff voor het goeie raam staanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet nooit wanneer je bekeken wordt.
die is ook mooiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef dawg het volgende:
[..]
toch maar deze:
lijk wel verslaafd aan dat nummer de laatste tijd
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef dawg het volgende:
[..]
toch maar deze:
lijk wel verslaafd aan dat nummer de laatste tijd
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waar zit je, dan ga ik ff voor het goeie raam staan
Is er geen handige buurvrouw met een tondeuse?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n good hair day helpt m'n motivatie om nog niet te gaan![]()
ideaal om te hebben, zo'n good hair day, als je de hele dag thuis zit
hier pas 1 keer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
die heeft alleen vandaag al 5 keer opgestaan
Gewoon ergens wat drinken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef missbehavin het volgende:
Ang3l, wat gaan jullie doen eigenlijk?
Dat vooral niet doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |