ik vond t een geniale woordspeling maar de heren kunnen er niet om lachenquote:
Alles kan grappig zijn als je er vanaf de juiste hoek naar kijkt ....quote:
ik stel hogere eisen aan m'n kapselquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Is er geen handige buurvrouw met een tondeuse?.
zoals het hoortquote:
ah dus kijken mag, bijten niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
Alles kan grappig zijn als je er vanaf de juiste hoek naar kijkt ....
En dan, met de tandjes op elkaar geklemd, zo in 1 zwiep/ruk beweging je hoofd schuin naar achter gooiend, onderwijl nog steeds klemmendquote:
En waarom eigenlijk?quote:
goeie vraag! ga ik even over nadenken....quote:
Dude, that's gay.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik stel hogere eisen aan m'n kapsel
een keer naar links en rechts werkt ook goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan, met de tandjes op elkaar geklemd, zo in 1 zwiep/ruk beweging je hoofd schuin naar achter gooiend, onderwijl nog steeds klemmend
Je mag het proberenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:25 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ah dus kijken mag, bijten niet?
Omdat hij er zelf tegen aan moet kijken!quote:
*kijkt*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koude handen, warme liefde
ik mis je...
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:29 schreef McQueentje het volgende:
[..]
*kijkt*Is het al grappig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |