Jij toch!quote:
quote:
Dat laatste kan ook. Dat is de nette melding dat ze je niet moeten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:14 schreef Duimelot het volgende:
even een vraag he
als je een pm verstuurd en de melding krijgt dat de inbox vol is
is deze dan echt vol of kan t ook zijn dat iemand je niet in de buddylijst heeft ofzo?
quote:
die hebben ooit op m'n CD-verlanglijstje gestaan, misschien toch maar weer eens terugzetten.quote:
maar lijkt dus of inbox vol is?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat laatste kan ook. Dat is de nette melding dat ze je niet moeten.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die hebben ooit op m'n CD-verlanglijstje gestaan, misschien toch maar weer eens terugzetten.
sorry.. Ik heb je genloktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:14 schreef Duimelot het volgende:
even een vraag he
als je een pm verstuurd en de melding krijgt dat de inbox vol is
is deze dan echt vol of kan t ook zijn dat iemand je niet in de buddylijst heeft ofzo?
Heerlijk eerlijk zeg ik lieverquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
nah hoor t van de heren wel die zijn zo lekker lomp
blok mij, dan probeer ik je te PMenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar lijkt dus of inbox vol is?
moet ik wel ff zeker weten niet dat men dan een melding krijgt van ik mot je niet je bent geblokked
De inbox "good.vs.evil" is niet beschikbaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Duim, ik heb nu ingesteld dat alleen buddy's mij kunnen pm en... Try it
als ik iemand blok, dan mag ie dat ook zeker weten....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:15 schreef Duimelot het volgende:
moet ik wel ff zeker weten niet dat men dan een melding krijgt van ik mot je niet je bent geblokked
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Duim, ik heb nu ingesteld dat alleen buddy's mij kunnen pm en... Try it
Ja graag!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:Iemand een big adopteren? Hij heeft nu twee keer met een zandsnoet de stapel schone was omgeduwd en loopt nu een krant in stukken door de kamer te strooien.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:Iemand een big adopteren? Hij heeft nu twee keer met een zandsnoet de stapel schone was omgeduwd en loopt nu een krant in stukken door de kamer te strooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |