en en en?quote:
Woah ... ik had je geloofd als je 18 had gezegdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik heb het even nagekeken, 7 jaar geleden, dus 27
Dat is ook..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gapen en geeuwen zijn 2 verschillende werkwoorden in mijn beleving
nee 27quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je toen geen 29 was ... zo zien 29-jarigen er niet uit.....
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef mahlah het volgende:
[..]
Woah ... ik had je geloofd als je 18 had gezegd
quote:
Vergeet je de spoiler nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de kapster heeft een foto gemaakt voor me
is alleen tikje wazig
zal m even uploaden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje groot srry
Niet te hart van stapel lopen he? Op je andere foto's zie je eruit als 27-29quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:09 schreef Duimelot het volgende:
kort en rood, pittig durf ik niet te beoordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje groot srry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Niet te hart van stapel lopen he? Op je andere foto's zie je eruit als 27-29
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:09 schreef Duimelot het volgende:Oh, das nog best leuk zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje groot srry
![]()
ik vind wel leuk maar echt of is t omdat je nu niets anders durft te zeggenquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ouwe doos... ik dacht ergens 25 ofzo
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:09 schreef Duimelot het volgende:zover ik kan zien, LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje groot srry
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Eh, als ik het niet leuk had gevonden had ik dat ook wel gezegd. Diplomatiek, maar wel gezegd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind wel leuk maar echt of is t omdat je nu niets anders durft te zeggen
nah hoor t van de heren wel die zijn zo lekker lomp
quote:
ok iedereen doet wel ok dus ik kan nog over straatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, als ik het niet leuk had gevonden had ik dat ook wel gezegd. Diplomatiek, maar wel gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |