En waarom maakt hij een fipo in zijn eigen fobo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom zet je een torso foto van een model in je fobo......
Hmm ligt eraan wat ik er in doe, kan nu niet meer zonder iets er in over straatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Is het dan wel lekker zacht als je er doorheen aait?
die van mij nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder smakelijk? Je houdt niet van zwarte varkens?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ligt misschien aan de foto.. vond het op de vorige foto's ook minder lijken
arme ikquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die van mij nietzo kwam een maat van mij eens open doen toen ik voor de deur stond, geen leuke grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk het. Kijk http://www.mijnalbum.nl/Foto-P7QXEZD3-D.jpgquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ligt misschien aan de foto.. vond het op de vorige foto's ook minder lijken
"vond ik hem er ook kleiner uitzien" kost zoveel typewerkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Minder smakelijk? Je houdt niet van zwarte varkens?![]()
racist!!!!![]()
[..]
die van mij nietoh, die is wel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zo'n grote alleen nooit kunnen voeren
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
die was dan of heeeeeeeeeel sterk of het ebestje was iets kleiner want hier wandel je niet even mee naar de deurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
zo kwam een maat van mij eens open doen toen ik voor de deur stond, geen leuke grap
ik zie etquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk het. Kijk http://www.mijnalbum.nl/Foto-P7QXEZD3-D.jpg
En de kat is een klein mager scharminkel, dus hij is echt niet groot.
Je eet ook zwarte varkens?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
"vond ik hem er ook kleiner uitzien" kost zoveel typewerk
nu doe ik het alsnog
die lust wel een varkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, die is wel vet
Ik zou zo'n grote alleen nooit kunnen voeren
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Minder smakelijk? Je houdt niet van zwarte varkens?![]()
racist!!!!![]()
Hij was echt niet veel kleiner dan die van jouw foto hoor...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die was dan of heeeeeeeeeel sterk of het ebestje was iets kleiner want hier wandel je niet even mee naar de deur
Heyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk het. Kijk http://www.mijnalbum.nl/Foto-P7QXEZD3-D.jpg
En de kat is een klein mager scharminkel, dus hij is echt niet groot.
geen idee dan was die vriend sterk ook goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Hij was echt niet veel kleiner dan die van jouw foto hoor...
quote:
en daarbij, jij staat er toch ook mee.... hoeveel extra moeite kost het om een paar passen te zetten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Hij was echt niet veel kleiner dan die van jouw foto hoor...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die lust wel een varken![]()
nah die heeft teveel haar denk ik hahaha, tenminste deze wilde alleen van die naakte beesten konijn met haar gaf ie kusjes maar eten deed ie niet
[..]
die van mij nietJe hoeft niet bang te zijn dat ik je ga versieren, met zo'n beest in huis zou ik niet binnen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
hoe oud is varken nu eigenlijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
varken is nu wel op slanghapjesformaat
wat een kieskeurig beest
bijna 5 maandenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe oud is varken nu eigenlijk?
ik heb honger trouwens
en geen zin om eten te pakken
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bijna 5 maandenze is van 18 mei
volgens mij welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ongeveer even oud als de katten van sis, of niet?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik droomde vannacht dat een van mijn katten afgelopen weekend een spuitje had gehad en dat ze nu ineens weer tot leven kwamEn we hadden haar lijkje bewaard in de woonkamer
![]()
pet semataryquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik droomde vannacht dat een van mijn katten afgelopen weekend een spuitje had gehad en dat ze nu ineens weer tot leven kwamEn we hadden haar lijkje bewaard in de woonkamer
![]()
cemetery?quote:
lijkt me best tofquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0098084/
niet als je nog een klein kind bent en NA die film een speurtoch in het bos moet doen waar ze verkleed als enge mensen rondlopenquote:
Ik keek als klein kind stiekem horrorfilms.. Was nergens bang van.. TOT DIE KIPPEVELRECLAME! daar was een verbrande zombieman die in beeld kwam.. Dat vond ik doodengquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
niet als je nog een klein kind bent en NA die film een speurtoch in het bos moet doen waar ze verkleed als enge mensen rondlopen![]()
Maar met gel aait dat niet leuk.. waarom snappen mannen dat nooitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ligt eraan wat ik er in doe, kan nu niet meer zonder iets er in over straat![]()
zal wel wennen zijn, werd net verteld dat t er beter uit ziet zo
ken ik nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik keek als klein kind stiekem horrorfilms.. Was nergens bang van.. TOT DIE KIPPEVELRECLAME! daar was een verbrande zombieman die in beeld kwam.. Dat vond ik doodeng
snappen we wel, andere prioriteitenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar met gel aait dat niet leuk.. waarom snappen mannen dat nooit
dat was van het spel ofzoquote:
[..]
die van mij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doet me denken aan die dansende vrouw van from dusk till dawn
dus
Daarom gebruik ik meestal ook waxquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar met gel aait dat niet leuk.. waarom snappen mannen dat nooit
daarom vind ik het heerlijk om gel eruit te woelenquote:
iehll.. Dat blijft aan je vingers plakkenquote:
kan ik me niet druk om maken, tenzij ik daarna nog plannen heb natuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom vind ik het heerlijk om gel eruit te woelen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom vind ik het heerlijk om gel eruit te woelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |