te vrolijk...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk, plaats vast een fotootje van de nog te organiseren ShowChat-meet!
Dan verander je 'm!quote:
Mietjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Ja en static op mn dak krijgen zeker? Dank je de koekoek!
Ga je gang.quote:
ZEG!!!!!!!!!!!!!!quote:
Afblijven.quote:
Alsof ik de moeite zou nemenquote:
quote:
Dit verklaart het tintelende onderbuik gevoel wat ik al sinds gisteren heb.quote:
Op een schaal van 1 tot 10 zit ik zo'n beetje rond de 8, gok ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
LeBeau! Lang niet gesproken
! Nog steeds een beetje gay?
Goed dat je bij een tintelend onderbuikgevoel meteen ShowChat checktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[..]
Dit verklaart het tintelende onderbuik gevoel wat ik al sinds gisteren heb.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik zag dat ie nog niet bestond dus heb ik maar aangemaakt zodat ie altijd van mij zal zijnquote:
Geniale seriequote:
quote:Het zegt mij niks maar ik loop altijd achterOp dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben er vast eeuwen laat mee, maarNew Decade
quote:Dat is de nieuwe layout, oh gij moderatorOp dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het zegt mij niks maar ik loop altijd achter
quote:Hoe moet ik dat wetenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:21 schreef MissBliss het volgende:
Die naam is trouwens nieuw sinds vandaag ofzo
quote:Neh niet echtOp dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten![]()
Ik dacht dat alles achter de schermen altijd weloverdacht en democratisch werd besloten. Met regenbogen erbij enzo.
quote:*boksOp dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef MissBliss het volgende:
Oh jaDat stel ik zo lang mogelijk uit
quote:Dat compenseert de Nieuwe lay-out
Die doen ook minder pijn als je je er tegenaan stootquote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef LeBeau het volgende:
Ik was wel tevreden met de oude layout, maar als Fok tegen mij zegt dat de oude layout stom is dan ga ik er natuurlijk niet langer mee rondlopen, want met iets stoms rondlopen maakt je ook stom.![]()
En deze heeft ronde hoekjes. Ik ben altijd een voorstander van ronde hoekjes. Hiep hiep.
Herrieskupperquote:
Aww buurmaaaaaaan..quote:
O kut sorryquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
reageer eens op mijn facebook chat????
Ja wat is er dan zo kut??!!quote:
Ja nu zat IK dus in de leegte te schreeuwen op FB he!quote:
Kusje!quote:
Jammer danquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nu zat IK dus in de leegte te schreeuwen op FB he!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon. Het is weer zover
Ach jah. Who cares..
Ah, is het weer dramakoninginnedag?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach jah. Who cares..
Dat is toch elke dag?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, is het weer dramakoninginnedag?
Je kan de knopjes vastzetten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:04 schreef LeBeau het volgende:
En jeetje, wat was ik lang bezig om de quote knop te vinden in dit "verbeterde" thema.
Ja ik kan hem BIJNA aanraken, als ik me uitrekquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:05 schreef Rauzer het volgende:
Dizer, hoe is het eigenlijk verder met je? Woon je nou nog in EHV?
Ben je niet gewoon klaar met dat gedoe? Of hoort het er inmiddels gewoon bij? Dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach jah. Who cares..
Conversatie in huize Dizer:quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon klaar met dat gedoe? Of hoort het er inmiddels gewoon bij? Dat kan ook natuurlijk.
Sorry Diz, maar het is echt al de tigste keer, en ik ga niet weer twee uur grafiekjes maken.quote:Ik heb eigenlijk wel trek in boerenkool vanavond!
- Hè getver, liever pizza of zo!
Wat? Pizza? Ik wil boerenkool!
- Nou nee, ik heb geen trek in boerenkool...
Zo kan ik niet verder met je! Het is uit!
Ja, een van de vorige keren, met ups, downs, uitdempende moodswings e.d.quote:
Ik krijg juist trek in de grafiekjes van Duvelquote:
Hier:quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik krijg juist trek in de grafiekjes van Duvel
dan gewoon achterwege.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach jah. Who cares..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:33 schreef MissBliss het volgende:
Ik voel me niet aangesproken want mijn reactie was wél aardig
Als je steun wilt hebben, dan moet je dat misschien eens gewoon vragen en het niet verpakken in cryptische, half lollige half bedroefde berichten, om daarna kwaad te worden dat er niet zo wordt gereageerd als jij had gewild. Want, zoals ik al zei, anderen kunnen je gedachten niet lezen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:03 schreef Dizer het volgende:
Stomme fout van mij om hier te komen en te denken dat ik steun aan iemand kan hebben.
Amen.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je steun wilt hebben, dan moet je dat misschien eens gewoon vragen en het niet verpakken in cryptische, half lollige half bedroefde berichten, om daarna kwaad te worden dat er niet zo wordt gereageerd als jij had gewild. Want, zoals ik al zei, anderen kunnen je gedachten niet lezen.
Gelukkig!quote:
Kopen is t probleem niet. Vinden wel.quote:
Of stoppenquote:
Misschien moet je gewoon lekker wegblijven in plaats van elke keer hier langskomen en roepen dat het dood is. Hoef je dat ook niet meer te zeggenquote:
Die blijft erg lekker ja!quote:
Zekers!!! Heb ook lekkere remixen in huis. Maar goed, dat vind niet iedereen lekkerquote:
Laat je eens niet zo kennen man.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon lekker wegblijven in plaats van elke keer hier langskomen en roepen dat het dood is. Hoef je dat ook niet meer te zeggen
Tjah, je kan ook ipv elke keer hier dood gaan roepen iets leuks neerzetten of een discussie creëren, om het op gang te helpen.quote:
Maar over dat laatste maken we geintjes in plaats van in PH 1 te schieten.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef Dizer het volgende:
Oh en ik laat me niet kennen. Ik ben gewoon dat gezeik zat telkens weer. Net als hoe jullie mijn gezeik zat zijn over mijn relatie.
Ik ben springlevend!quote:
Ja maar sommige "geintjes" zijn totaal niet leuk. Verreweg van.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar over dat laatste maken we geintjes in plaats van in PH 1 te schieten.
Dat is jammer, want er zijn ook wèl zinnige dingen gezegd over de manier waarop jij hier communiceert. Maar laat maar.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar goed, ga niet weer terug naar die discussie
Dat ik bijna dood ben?quote:
Tofquote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef Dizer het volgende:
Maandag naarAlter Bridge
geweest!
Wow.. wat een show..
Heula ik was daar ookquote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef Dizer het volgende:
Maandag naarAlter Bridge
geweest!
Wow.. wat een show..
Wat hier ook al?!quote:
Gezeik over gezeik.quote:
Doorbreek het dan met een nieuwe trui, zoals Steve deed! (En waar hij nog steeds niets over heeft verteldquote:
Ik heb wel een nieuw T-shirtquote:Op woensdag 10 november 2010 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doorbreek het dan met een nieuwe trui, zoals Steve deed! (En waar hij nog steeds niets over heeft verteld)
OEH! Welke kleur?quote:
Uuhm, kunnen we verhuizen naar volgende week?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof
Are we still on for friday?
Zwart, met het logo van een band.quote:
Godver lulquote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, kunnen we verhuizen naar volgende week?
Ik heb misschien een fotoshoot te pakken
Hoe heavy metal van je!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zwart, met het logo van een band.
Lees dan de edit: hij wil mee naar de quiz!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Godver lul
Maar nee, dan zit ik in Zwijndrecht
Ik zie je edit nu pas. Aargh ik heb er zelfs iets voor afgezegd!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, kunnen we verhuizen naar volgende week?
Ik heb misschien een fotoshoot te pakken
Edit: Bijvoorbeeld maandag mee naar Quiz?
Meer indie, eigenlijkquote:
Ook tof. Welke band?quote:
Ik kan toch geen edit lezen als ik aan het posten ben!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lees dan de edit: hij wil mee naar de quiz!
Kutsmoesquote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan toch geen edit lezen als ik aan het posten ben!
Zie ninja-edit.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook tof. Welke band?
Oh, zie avatar
En anders niet?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kutsmoes
Ik kom ook quizzen, zeker als Dizer erbij is
Anders misschien ook, als Neil erbij isquote:
Kan dát dan niet verzet worden?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:03 schreef Dizer het volgende:
Jaaaaa laten we maandag ouderwets gaan quizzzen dan... pleaaaaase...........
MissBliss sorry van vrijdag, maar krijg er 500 euro voor.
Neilquote:Op woensdag 10 november 2010 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders misschien ook, als Neil erbij is
Ik mis hemquote:
Zie hierquote:
Had je maandag maar tijd moeten hebbenquote:
Had ik ook liever gedaan dan op bezoek bij de huilbaby van mn collegaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had je maandag maar tijd moeten hebben
Oh jaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had ik ook liever gedaan dan op bezoek bij de huilbaby van mn collega
En beginnen de eierstokken al te rammelen?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had ik ook liever gedaan dan op bezoek bij de huilbaby van mn collega
Neuh.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En beginnen de eierstokken al te rammelen?
Tot maandagquote:
Mysterie.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:53 schreef Zhenar het volgende:
Doorbreek het dan met een nieuwe trui, zoals Steve deed! (En waar hij nog steeds niets over heeft verteld)
Been there, done that. En dan bleef het nog een week stil. En wat is er gister nou gepost? Niets meer dan een incrowdclubje dat een afspraak met elkaar probeert te maken. Nou, wat een fantastisch leesvoer voor de rest.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, je kan ook ipv elke keer hier dood gaan roepen iets leuks neerzetten of een discussie creëren, om het op gang te helpen.
Nou daar wil ik wel eens over discussiëren hoorquote:
Vertel, wat is/was er aan de hand?quote:Op donderdag 11 november 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou daar wil ik wel eens over discussiëren hoorZo goed is ie niet!
Dat is ook wel lekker, neem een bad!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo beetje ziekig, maar even een dagje thuis
Rauzerquote:
Mweeh, ik kijk ook zonder forum. Wel met een clubje mensen, dus wel leuk!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef Rauzer het volgende:
Hehe, je reageert een keer.
Waarschijnlijk wel kijken ja, zonder forum alleen
Jennifer moet echt verdwijnen. Blah.quote:
WTF doet Rafaella mee?!?! OMG, ik baal best dat ik het niet volgquote:Op donderdag 11 november 2010 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mweeh, ik kijk ook zonder forum. Wel met een clubje mensen, dus wel leuk!
Ennuh stiekem vind ik het best leuk dat Rafaella weer meedoet
Ja en ze is vet leukquote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF doet Rafaella mee?!?! OMG, ik baal best dat ik het niet volg
Duh, ze was altijd al vet leukquote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja en ze is vet leukEn ze is door naar de liveshows!!!!!!
Dat is 4 jaar geleden of zo manquote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Duh, ze was altijd al vet leukMaar ze had toch een postnatale depressie ofzo
Gelukkig maarquote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is 4 jaar geleden of zo man.
Ze is er nu over heen.
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Rauzer!
Ga je morgen ook gezellig naar The Voice kijken?
ja hey, je kon toch morgen niet??!! Of heb je wel tijd voor the voice?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mweeh, ik kijk ook zonder forum. Wel met een clubje mensen, dus wel leuk!
Ennuh stiekem vind ik het best leuk dat Rafaella weer meedoet
Oh ja... ik kan dus helemaal geen The Voice kijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
ja hey, je kon toch morgen niet??!! Of heb je wel tijd voor the voice?
Oh fuck... Ik geloof dat ik dus ook een paar mensen moet afbellenquote:Op vrijdag 12 november 2010 07:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ja... ik kan dus helemaal geen The Voice kijken![]()
Hehequote:Op vrijdag 12 november 2010 07:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ja... ik kan dus helemaal geen The Voice kijken![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:48 schreef Dizer het volgende:
Oh en MissBliss, als de volgende keer Muse weer in de buurt van Nederland is, dan wil ik er ook heen!!!!!!!
vanavond Waste in de waterhole, die doen ook Musequote:Op vrijdag 12 november 2010 12:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe![]()
[..]
Ik ben nog nooit in Nederland naar Muse geweest trouwens, maar ik wil wel een uitzondering maken
Hoe laat spelen die?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vanavond Waste in de waterhole, die doen ook Muse.
Ik ga eerst naar Danko Jones, daarna dus daarheen.
23:00, hoofdactquote:
Ah, nou wie weetquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
23:00, hoofdact. DJ zal ongeveer rond die tijd zijn afgelopen denk ik
.
Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, nou wie weetIk ga eerst natuurlijk The Voice kijken
The Voice is anders!quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. vals kattengejank van verkrachtte covers, altijd leuk
.
Ik zapte een tijd geleden langs 2 mutsen die Alanis Morisette anaal aan het verkrachten waren in een boxring, echt niet normaal hoe emotieloos gezongenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
The Voice is anders!
Hoewel... Jennifer Ewbank voldoet wel aan bovenstaande beschrijving
Dank jequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zapte een tijd geleden langs 2 mutsen die Alanis Morisette anaal aan het verkrachten waren in een boxring, echt niet normaal hoe emotieloos gezongen. Zo overduidelijk dat ze de tekst wel kennen, maar geen idee wat ze precies zingen...
Maar goed have fun.
Ik ben nu al die stukjes aan het bekijken... maar ik zie niet iedereen tussenquote:
Het waren de kandidaten van 2 coaches, de andere 2 coaches komen volgende week aan de beurt denk ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:06 schreef Dizer het volgende:
Ik ben nu al die stukjes aan het bekijken... maar ik zie niet iedereen tussen
Wat ben je daar laat mee zeg!quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:58 schreef Dizer het volgende:
It could be wrong could be wrong... but it couldn't be right..... Love is resistance......
Ik wil naar Muse
Laatste tijd luister ik er heel veel naar. Ik weet niet waarom! Nou ja, gewoon omdat ze goed zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat ben je daar laat mee zeg!Ik heb ze al 5 keer gezien in de tussentijd
Dat heb ik 4 jaar geleden ook al tegen je geroepenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laatste tijd luister ik er heel veel naar. Ik weet niet waarom! Nou ja, gewoon omdat ze goed zijn
Hey ho wacht eens effe... ik luister al 4 jaar naar ze, maar alleen maar naar Black holes & revolutions. Nu heb ik ALLE cd's in huis en daarom luister ik naar meer...quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik 4 jaar geleden ook al tegen je geroepen
Maar goed, fijn dat je eindelijk om bent
Ook alleen op basis van Black Holes & Revelations zou je naar een concert moeten willenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey ho wacht eens effe... ik luister al 4 jaar naar ze, maar alleen maar naar Black holes & revolutions. Nu heb ik ALLE cd's in huis en daarom luister ik naar meer...
Idd, prutser die Dizer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat ben je daar laat mee zeg!Ik heb ze al 5 keer gezien in de tussentijd
Oh! We maken er een quizvraagje van!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:48 schreef MissBliss het volgende:
Ik herken die rockert helemaal niet.
Hehe! Dan ben ik nog voorbij gelopen, was avenged sevenfold in de melkwegquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef MissBliss het volgende:
Toen was ik aan het quizen, dus ik weet het niet.
Sterker nog, zo goed dat we derde waren!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef MissBliss het volgende:
Toen was ik aan het quizen, dus ik weet het niet.
Hell yeah!quote:Op woensdag 17 november 2010 00:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sterker nog, zo goed dat we derde waren!!!!
Ik ookquote:
Ew. Rotterdam.quote:
Ik vond hem tofquote:
Heula daar ben ik ookquote:
WaT?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:03 schreef Dizer het volgende:
Hebben jullie het al gehoord?
Staat gewoon in het nieuws ook nog![]()
![]()
![]()
Dries Roelvink overleden?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:03 schreef Dizer het volgende:
![]()
![]()
Zeg stop eens met die onzinquote:Op woensdag 24 november 2010 18:10 schreef Dizer het volgende:
Jeetje man, hebben jullie het echt niet gezien? Weten jullie het nog steeds niet?![]()
![]()
WTF MAN... dat het jullie ontgaan is gewoon ERG!!!!![]()
![]()
WTF, het heeft zelfs nu.nl gehaald!!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg stop eens met die onzin
Mijn foto's jaquote:Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF, het heeft zelfs nu.nl gehaald!!!!![]()
![]()
Speak now or forever hold your peace!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF, het heeft zelfs nu.nl gehaald!!!!![]()
![]()
wat??quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:03 schreef Dizer het volgende:
![]()
![]()
Je ruikt je bovenlipquote:Op woensdag 24 november 2010 19:28 schreef Ang3l het volgende:
Je liet gewoon een scheet.
Ik kan het aan de overkant van de straat (hier dus) ruiken!
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef MissBliss het volgende:
Ja dat had ik inmiddels zelf ook al bedacht![]()
Rien!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:56 schreef Ang3l het volgende:
Oui, c'est moi. Que'est-ce que tu veux?
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kan mijn bovenlip nou naar jou ruiken?!
Owacht,.....
Zo, de NS maakt er weer een potje vanquote:
OMGquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Speciaal plaatje voor Dizer
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |