dan gewoon achterwege.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon. Het is weer zover
Ach jah. Who cares..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:33 schreef MissBliss het volgende:
Ik voel me niet aangesproken want mijn reactie was wél aardig
Als je steun wilt hebben, dan moet je dat misschien eens gewoon vragen en het niet verpakken in cryptische, half lollige half bedroefde berichten, om daarna kwaad te worden dat er niet zo wordt gereageerd als jij had gewild. Want, zoals ik al zei, anderen kunnen je gedachten niet lezen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:03 schreef Dizer het volgende:
Stomme fout van mij om hier te komen en te denken dat ik steun aan iemand kan hebben.
Amen.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je steun wilt hebben, dan moet je dat misschien eens gewoon vragen en het niet verpakken in cryptische, half lollige half bedroefde berichten, om daarna kwaad te worden dat er niet zo wordt gereageerd als jij had gewild. Want, zoals ik al zei, anderen kunnen je gedachten niet lezen.
Gelukkig!quote:
Kopen is t probleem niet. Vinden wel.quote:
Of stoppenquote:
Misschien moet je gewoon lekker wegblijven in plaats van elke keer hier langskomen en roepen dat het dood is. Hoef je dat ook niet meer te zeggenquote:
Die blijft erg lekker ja!quote:
Zekers!!! Heb ook lekkere remixen in huis. Maar goed, dat vind niet iedereen lekkerquote:
Laat je eens niet zo kennen man.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon lekker wegblijven in plaats van elke keer hier langskomen en roepen dat het dood is. Hoef je dat ook niet meer te zeggen
Tjah, je kan ook ipv elke keer hier dood gaan roepen iets leuks neerzetten of een discussie creëren, om het op gang te helpen.quote:
Maar over dat laatste maken we geintjes in plaats van in PH 1 te schieten.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef Dizer het volgende:
Oh en ik laat me niet kennen. Ik ben gewoon dat gezeik zat telkens weer. Net als hoe jullie mijn gezeik zat zijn over mijn relatie.
Ik ben springlevend!quote:
Ja maar sommige "geintjes" zijn totaal niet leuk. Verreweg van.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar over dat laatste maken we geintjes in plaats van in PH 1 te schieten.
Dat is jammer, want er zijn ook wèl zinnige dingen gezegd over de manier waarop jij hier communiceert. Maar laat maar.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar goed, ga niet weer terug naar die discussie
Dat ik bijna dood ben?quote:
Tofquote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef Dizer het volgende:
Maandag naarAlter Bridge
geweest!
Wow.. wat een show..
Heula ik was daar ookquote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef Dizer het volgende:
Maandag naarAlter Bridge
geweest!
Wow.. wat een show..
Wat hier ook al?!quote:
Gezeik over gezeik.quote:
Doorbreek het dan met een nieuwe trui, zoals Steve deed! (En waar hij nog steeds niets over heeft verteldquote:
Ik heb wel een nieuw T-shirtquote:Op woensdag 10 november 2010 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doorbreek het dan met een nieuwe trui, zoals Steve deed! (En waar hij nog steeds niets over heeft verteld)
OEH! Welke kleur?quote:
Uuhm, kunnen we verhuizen naar volgende week?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof
Are we still on for friday?
Zwart, met het logo van een band.quote:
Godver lulquote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, kunnen we verhuizen naar volgende week?
Ik heb misschien een fotoshoot te pakken
Hoe heavy metal van je!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zwart, met het logo van een band.
Lees dan de edit: hij wil mee naar de quiz!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Godver lul
Maar nee, dan zit ik in Zwijndrecht
Ik zie je edit nu pas. Aargh ik heb er zelfs iets voor afgezegd!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, kunnen we verhuizen naar volgende week?
Ik heb misschien een fotoshoot te pakken
Edit: Bijvoorbeeld maandag mee naar Quiz?
Meer indie, eigenlijkquote:
Ook tof. Welke band?quote:
Ik kan toch geen edit lezen als ik aan het posten ben!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lees dan de edit: hij wil mee naar de quiz!
Kutsmoesquote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan toch geen edit lezen als ik aan het posten ben!
Zie ninja-edit.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook tof. Welke band?
Oh, zie avatar
En anders niet?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kutsmoes
Ik kom ook quizzen, zeker als Dizer erbij is
Anders misschien ook, als Neil erbij isquote:
Kan dát dan niet verzet worden?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:03 schreef Dizer het volgende:
Jaaaaa laten we maandag ouderwets gaan quizzzen dan... pleaaaaase...........
MissBliss sorry van vrijdag, maar krijg er 500 euro voor.
Neilquote:Op woensdag 10 november 2010 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders misschien ook, als Neil erbij is
Ik mis hemquote:
Zie hierquote:
Had je maandag maar tijd moeten hebbenquote:
Had ik ook liever gedaan dan op bezoek bij de huilbaby van mn collegaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had je maandag maar tijd moeten hebben
Oh jaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had ik ook liever gedaan dan op bezoek bij de huilbaby van mn collega
En beginnen de eierstokken al te rammelen?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had ik ook liever gedaan dan op bezoek bij de huilbaby van mn collega
Neuh.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En beginnen de eierstokken al te rammelen?
Tot maandagquote:
Mysterie.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:53 schreef Zhenar het volgende:
Doorbreek het dan met een nieuwe trui, zoals Steve deed! (En waar hij nog steeds niets over heeft verteld)
Been there, done that. En dan bleef het nog een week stil. En wat is er gister nou gepost? Niets meer dan een incrowdclubje dat een afspraak met elkaar probeert te maken. Nou, wat een fantastisch leesvoer voor de rest.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, je kan ook ipv elke keer hier dood gaan roepen iets leuks neerzetten of een discussie creëren, om het op gang te helpen.
Nou daar wil ik wel eens over discussiëren hoorquote:
Vertel, wat is/was er aan de hand?quote:Op donderdag 11 november 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou daar wil ik wel eens over discussiëren hoorZo goed is ie niet!
Dat is ook wel lekker, neem een bad!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo beetje ziekig, maar even een dagje thuis
Rauzerquote:
Mweeh, ik kijk ook zonder forum. Wel met een clubje mensen, dus wel leuk!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef Rauzer het volgende:
Hehe, je reageert een keer.
Waarschijnlijk wel kijken ja, zonder forum alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |