Of stoppenquote:
Misschien moet je gewoon lekker wegblijven in plaats van elke keer hier langskomen en roepen dat het dood is. Hoef je dat ook niet meer te zeggenquote:
Die blijft erg lekker ja!quote:
Zekers!!! Heb ook lekkere remixen in huis. Maar goed, dat vind niet iedereen lekkerquote:
Laat je eens niet zo kennen man.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon lekker wegblijven in plaats van elke keer hier langskomen en roepen dat het dood is. Hoef je dat ook niet meer te zeggen
Tjah, je kan ook ipv elke keer hier dood gaan roepen iets leuks neerzetten of een discussie creëren, om het op gang te helpen.quote:
Maar over dat laatste maken we geintjes in plaats van in PH 1 te schieten.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef Dizer het volgende:
Oh en ik laat me niet kennen. Ik ben gewoon dat gezeik zat telkens weer. Net als hoe jullie mijn gezeik zat zijn over mijn relatie.
Ik ben springlevend!quote:
Ja maar sommige "geintjes" zijn totaal niet leuk. Verreweg van.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar over dat laatste maken we geintjes in plaats van in PH 1 te schieten.
Dat is jammer, want er zijn ook wèl zinnige dingen gezegd over de manier waarop jij hier communiceert. Maar laat maar.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar goed, ga niet weer terug naar die discussie
Dat ik bijna dood ben?quote:
Tofquote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef Dizer het volgende:
Maandag naarAlter Bridge
geweest!
Wow.. wat een show..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |