Heula ik was daar ookquote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef Dizer het volgende:
Maandag naarAlter Bridge
geweest!
Wow.. wat een show..
Wat hier ook al?!quote:
Gezeik over gezeik.quote:
Doorbreek het dan met een nieuwe trui, zoals Steve deed! (En waar hij nog steeds niets over heeft verteldquote:
Ik heb wel een nieuw T-shirtquote:Op woensdag 10 november 2010 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doorbreek het dan met een nieuwe trui, zoals Steve deed! (En waar hij nog steeds niets over heeft verteld)
OEH! Welke kleur?quote:
Uuhm, kunnen we verhuizen naar volgende week?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof
Are we still on for friday?
Zwart, met het logo van een band.quote:
Godver lulquote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, kunnen we verhuizen naar volgende week?
Ik heb misschien een fotoshoot te pakken
Hoe heavy metal van je!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zwart, met het logo van een band.
Lees dan de edit: hij wil mee naar de quiz!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Godver lul
Maar nee, dan zit ik in Zwijndrecht
Ik zie je edit nu pas. Aargh ik heb er zelfs iets voor afgezegd!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm, kunnen we verhuizen naar volgende week?
Ik heb misschien een fotoshoot te pakken
Edit: Bijvoorbeeld maandag mee naar Quiz?
Meer indie, eigenlijkquote:
Ook tof. Welke band?quote:
Ik kan toch geen edit lezen als ik aan het posten ben!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lees dan de edit: hij wil mee naar de quiz!
Kutsmoesquote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan toch geen edit lezen als ik aan het posten ben!
Zie ninja-edit.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook tof. Welke band?
Oh, zie avatar
En anders niet?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kutsmoes
Ik kom ook quizzen, zeker als Dizer erbij is
Anders misschien ook, als Neil erbij isquote:
Kan dát dan niet verzet worden?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:03 schreef Dizer het volgende:
Jaaaaa laten we maandag ouderwets gaan quizzzen dan... pleaaaaase...........
MissBliss sorry van vrijdag, maar krijg er 500 euro voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |