Jij scoort je veroveringen onder het seks hebben?quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:45 schreef Zhenar het volgende:
Het idee van Erik met een scoretabel heeft een mysterieuze erotische lading...
Ik vind het opwindender om zelf gescoord te worden. Presteren onder druk, RRRRrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij scoort je veroveringen onder het seks hebben?
Mijn presteren onder druk, wat doe je?!quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Zhenar, jij hoeft je om je score (nog) niet zo druk te maken.
Back boobsquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:56 schreef Steve het volgende:
http://www.peopleofwalmart.com/ Leuke site.
[ afbeelding ]
Dat is al beterquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 @ 15:56 schreef Steve het volgende:
http://www.peopleofwalmart.com/ Leuke site.
[afbeelding]
Ohquote:Op maandag 30 november 2009 02:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is nacht, MB.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een freaky rug
OMG
[ afbeelding ]
Erik. Het staat nog steeds op de site dus ik ga er vanuit dat het nog zo is.quote:Agenda Degree Volw.
NB: vrijdag 4 december 2009 zijn er geen lessen !
En waar ga jij dan heen?quote:Op maandag 30 november 2009 10:22 schreef Dizer het volgende:
Morgen komt de makelaar, mijn huis gaat misschien in de verkoop
Heel misschien naar Purmerend of anders Amsterdam.quote:
Ik had het liever anders gezien, maar ik heb niks meer te zoeken in Eindhoven.quote:
Weet ik tochquote:Op maandag 30 november 2009 11:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het liever anders gezien, maar ik heb niks meer te zoeken in Eindhoven.
Het waren twee leuke jaren maar als de relatie over is, en ik hier geen vrienden heb....
Ach ja, Eindhoven. Is echt wel een leuke stad. Maar als je verder niemand hebt, is het niet leuk inderdaad.quote:
Ja, dan zit je daar in je eentje tussen al die Brabo's...quote:Op maandag 30 november 2009 11:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het waren twee leuke jaren maar als de relatie over is, en ik hier geen vrienden heb....
Dank je.quote:Op maandag 30 november 2009 13:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dan zit je daar in je eentje tussen al die Brabo's...
Succes!
Ja om in te wonen.. maar ik kom graag een keer langsquote:Op maandag 30 november 2009 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Is dat je Gouda zo suf vindt, anders zou je hier ook welkom zijn voor een filmpje / biertje / wijntje / wii / Playstationspel hoor
Gezelligquote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja om in te wonen.. maar ik kom graag een keer langs
Heb nu toch meer tijd want in Eindhoven hoef ik toch niet sociaal te zijn
quote:Op maandag 30 november 2009 14:35 schreef Dizer het volgende:
Ik mis F. Ik wil mijn relatie weer terug
(sorry voor dit gezeik maar ik zit hier helemaal alleen en het enige wat ik nu heb is SC)
Ik neem aan dat je naast F nog wel IEMAND had in Eindhoven?quote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja om in te wonen.. maar ik kom graag een keer langs
Heb nu toch meer tijd want in Eindhoven hoef ik toch niet sociaal te zijn
Komt goed schatjequote:Op maandag 30 november 2009 14:35 schreef Dizer het volgende:
Ik mis F. Ik wil mijn relatie weer terug
(sorry voor dit gezeik maar ik zit hier helemaal alleen en het enige wat ik nu heb is SC)
Echt niet, naar EHV ben ik gauw 2 uur onderweg (met de auto dan he, ik voel me nog altijd te goed voor het OVquote:Op maandag 30 november 2009 18:46 schreef Rauzer het volgende:
DH-EHV is maar een kwartier langer dan DH-PUR?
Wat jammerquote:Op maandag 30 november 2009 11:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij laat ons in de steek Erik ...quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer. En wanneer en waar moet ik je dan stiekem spotten op random plaatsen in Eindhoven
!?
Dizerquote:Op maandag 30 november 2009 10:22 schreef Dizer het volgende:
Morgen komt de makelaar, mijn huis gaat misschien in de verkoop
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:42 schreef Duvel het volgende:
Dizer, is het wel verstandig om hals over kop te vertekken?
Laat ik mijn twijfels illustreren aan de hand van een elektrisch circuit. Stel we nemen een circuit dat lichtelijk resonant reageert op stapspanningen. Wat je dan ziet is dat je zo'n circuit een schop geeft, en dat dat leidt tot een gedempte trilling. Ik heb de plaatjes een beetje verkleind, je kunt er wel op klikken voor het volledige formaat.
[ afbeelding ]
Het circuit
[ afbeelding ]
De gedempte trilling
De uitdempende trilling staat voor jouw gemoedstoestand: dan weer dip, dan weer optimistisch, hoe dan ook: een instabiele bende. Uiteindelijk zie je ook dat alles weer goed gaat.
Stel nu dat je, terwijl je nog aan het uittrillen bent, een tweede schop aan het systeem toevoegt. Bijvoorbeeld het verkopen van je huis. Je krijgt dan het volgende circuit.
[ afbeelding ]
Je verkoopt je huis.
Je krijgt dan de volgende toffe trilling.
[ afbeelding ]
Whoa!
Zoals je ziet levert dit een flinke bende op: meer moodswings, hogere pieken en diepere dalen dan in de eerdere grafiek. Ook zie je dat de mate van instabiliteit groter is. De totale tijd van instabiliteit is gelukkig wel even lang als eerst.
Stel, we veranderen enkele parameters in het circuit, omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen hoe e.e.a. precies in elkaar zit. Even terug naar de normale wereld: stel jij zit net iets anders in elkaar in je hoofd. Je zou dan de volgende respons kunnen krijgen.
[ afbeelding ]
Oei.
Dat ziet er niet goed uit: een dalende lijn waar je niet meer uit komt. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als je naar Purmerend verhuist.
Stel, we veranderen weer iets, het is allemaal hypothetisch hè, dus we kunnen veranderen wat we willen.
[ afbeelding ]
Alternatief
Je ziet nu dat de trillingen minder heftig zijn, maar dat de totale tijd dat je instabiel bent wel langer duurt. Het is maar net wat je wilt.
Resumerend: doe niets overhaast, bezint eer ge begint, et cetera!
Hoop jij ook stiekem dat jij daar deel van uit maaktquote:Op woensdag 2 december 2009 19:25 schreef Zhenar het volgende:
Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt.
Tssk, hij maakt al een hele tijd deel uit mijn levenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoop jij ook stiekem dat jij daar deel van uit maakt?
Bedoel je met "ook" dat jij stiekem hoopt dat ik daar deel van uitmaak?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoop jij ook stiekem dat jij daar deel van uit maakt?
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk, hij maakt al een hele tijd deel uit mijn leven
HOI!!quote:
Hee Vistrio!quote:
Hee ZappBranniganquote:
Ik kan niet meer inloggen met die accounts, wachtwoorden zijn gereset en ik de e-mail adressen niet meer...quote:
ff mailen naar forum@fok.nl krijg je ze zo terugquote:Op woensdag 2 december 2009 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan niet meer inloggen met die accounts, wachtwoorden zijn gereset en ik de e-mail adressen niet meer...
Ah! Top!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef Re het volgende:
[..]
ff mailen naar forum@fok.nl krijg je ze zo terug
Heequote:
Wanneer het pingpongseizoen weer begint!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hee Vistrio!Wanneer gaan wij weer eens stoeltje schudden?
Hoiquote:
Hoe is het met je? Lang geleden dat het aan je gevraagd is hier!quote:
Ik vind het echt shit voor je Diz...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef Dizer het volgende:
HEERLIJK om iedereen hier weer te spreken
Komt wel goed! Wij moeten wel gauw afsprekenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het echt shit voor je Diz...Hopelijk vind je snel je draai ergens anders ook weer.
Ik word digitaal verwaarloosd!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Lang geleden dat het aan je gevraagd is hier!
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:02 schreef Dizer het volgende:
Op naar de Conferentie Geografische Informatie Systemen in de Jaarbeurs Utrecht
Jemig...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:29 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee waar jij zit dan, maar hier plenst het de hele tijd.
*bats*quote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jemig...
nee joh gekkie, hier plenst 't ook al de hele dag
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat hielp niet nee.
Andere 'dingen' hielpen wel een beetje.
mja hij dacht wrs "als jullie niet in mij komen, dan kom ik wel in jullie"... ofzoquote:Op donderdag 3 december 2009 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was nét nog ff in Den Haag en volgens mij is de Noordzee zich daar aan het uitstorten boven de stad. Hij lag in ieder geval gedeeltelijk op de weg
.
Ben inmiddels weer in Gouda en je eerste zin vind ik maar dubieusquote:Op donderdag 3 december 2009 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja hij dacht wrs "als jullie niet in mij komen, dan kom ik wel in jullie"... ofzo
maar 't nu ff droog dus eh.... buitenspelen?!
Ik vind het leuk dat iedereen weer zijn sores hier neerplemptquote:
Wat een rare zin zeg...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja hij dacht wrs "als jullie niet in mij komen, dan kom ik wel in jullie"... ofzo
maar 't nu ff droog dus eh.... buitenspelen?!
Ik was alleen maar chagrijnig toen ik onderweg naar huis natregende... Maar het was gelukkig wel lekker persistent zodat ik eerst nog een uur chaggo door het huis heb gebanjerd.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat iedereen weer zijn sores hier neerplempt!!!
Daar heb ik dus zo een hekel aan om in het donker te vertrekken in de ochtendquote:Op vrijdag 4 december 2009 07:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was alleen maar chagrijnig toen ik onderweg naar huis natregende... Maar het was gelukkig wel lekker persistent zodat ik eerst nog een uur chaggo door het huis heb gebanjerd.
Het moet hier natuurlijk niet een "Hoe voel je je nu-reeks 2 worden met allemaal van die labilio's die in te weinig tekens hun gemoedstoestand met de wereld delen.
Het is trouwens nog donker, dus ik weet niet of ik zometeen weer nat ga regenen.
Daar draait het toch om hier he.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het leuk dat iedereen weer zijn sores hier neerplempt!!!
Het is alweer overgewaaid.quote:Maar dat terzijde, vind ik het wel kut voor jou natuurlijk. Dus kop op atb
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:37 schreef Re het volgende:
placcebo gisteren was lekker
ohhh gaat dit weer opleven of is het een tijdelijke hik?
Same here, al zit ik op mijn werkquote:
Zeg azijnzeiker, ik dacht alleen maar dat het dan wel handig zou zijn om vast een datum te hebben, gezien de snel vollopende agenda's!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:22 schreef Duvel het volgende:
Alsof wij de komende tijd de tijd hebben.
Hm ok, how about ergens in feb?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeg azijnzeiker, ik dacht alleen maar dat het dan wel handig zou zijn om vast een datum te hebben, gezien de snel vollopende agenda's!![]()
Ja, ergens tussen de ziljoen verjaardagen doorquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ergens tussen de ziljoen verjaardagen door
Seg! Zaag!quote:
goed he?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Wat een tempo ineens! Je moet bijna opletten!
Ik heb me er al twee keer op afgetrokkenquote:
Ik vind die avatar meer bij Svensational passen!quote:
Vanavond gaat het goed. Film gekeken en nu ga ik bijna slapen, morgen weer een drukke dag!quote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
MissBliss. Hoe is het vanavond met je?
Sorryquote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna?! Ik zit hier te rillen onder de dekens!
Je moet ook warmere dekens pakken!quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna?! Ik zit hier te rillen onder de dekens!
Dat was op mijn 28e verjaardag. Ik word oud.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo he, die is écht goed!!bijna 4 jaar terug alweer... oh my
Er moet bijna voor jou net zo'n smiley als voor Re worden gemaaktquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat was op mijn 28e verjaardag. Ik word oud.
Dat kan dus nog wel een paar jaar wachten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er moet bijna voor jou net zo'n smiley als voor Re worden gemaakt.
Welke kroeg in Eindhoven zou daarvoor in aanmerking komen dan?quote:Op zondag 6 december 2009 13:28 schreef Dizer het volgende:.
Goedemorgen allemaal
Wanneer gaan we nou een meet doen? Winter Efteling meet? Of kroeg in Eindhoven meet?![]()
![]()
Irish pub of de Bommel natuurlijkquote:Op zondag 6 december 2009 13:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Welke kroeg in Eindhoven zou daarvoor in aanmerking komen dan?
Fuck you met die engel van je..quote:Op zondag 6 december 2009 21:52 schreef Ang3l het volgende:
Ew, da's die james bond homo met die ouwe kop!
Huilen helptquote:Op maandag 7 december 2009 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Geheel in ShowChatstijl voel ik me gewoon kut vanavond. En ja, ik zou in een hoekje kunnen gaan zitten huilen. In een hoekje zit ik al, maar ik huil niet.
Bang dat ik 't anders niet lekker zou vinden?quote:
Koop een Macquote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef Ang3l het volgende:
PC's die crashen zijn slecht voor je humeur
Zeker als dat ook je agenda, tv en muziekinstallatie is.
Dat heb ik dus vandaag!quote:Op maandag 7 december 2009 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Geheel in ShowChatstijl voel ik me gewoon kut vanavond. En ja, ik zou in een hoekje kunnen gaan zitten huilen. In een hoekje zit ik al, maar ik huil niet.
En heeft het je opgevrolijkt?quote:Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vandaag!Winterdepressie ofzo
![]()
Hopelijk vrolijkt de pubquiz me op
Boy George.quote:
Hopelijk was het gewoon maar 1 minder dagje.quote:Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef Zhenar het volgende:
Dat heb ik dus vandaag!Winterdepressie ofzo
![]()
Je bent Oost-Indisch depressief!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef Dizer het volgende:
Stomme winterdepressie
Gelukkig vandaag geen last van.
Ik lijk wel een tweeling. Maar ben een maagd. Alhoewel een maagd weet meestal niet wat ie wilquote:
Zie je begint al....quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben ook een maagd. Ik weet best wat ik wil!
O nee, ik weet wat ik NIET wil.
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent ook een toyboy 2009? Is dat van die hunkwedstrijd
?
Och wat is er toch aan de hand schatjepatatje? Praat is eens met pappa ShowChatquote:Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan heb je de overkant zeker nog niet gehoord.
Oh ok! Maar je weet het he, je kan me altijd bereiken. Je weet waar ik woon, vraag het aan mijn overbuurman/stalker en je weet me wanneer en waar te vinden op het stationquote:Op woensdag 9 december 2009 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh vandaag niks hoor, ik maakte alleen een grapje.
Ja heb een eter bij mij morgen...quote:Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef Steve het volgende:
Iemand van de Eindhovenaren zin in een biosje morgen?
Niet nu opeens nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Je wil toch niet naar Precious he? Nu opeens?
Wat een ruk film was dat zegquote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Je wil toch niet naar Precious he? Nu opeens?
Sorry, ik ga een knappe jonge Turk helpen met huiswerkquote:Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef Steve het volgende:
Iemand van de Eindhovenaren zin in een biosje morgen?
Sletquote:Op donderdag 10 december 2009 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, ik ga een knappe jonge Turk helpen met huiswerk
Je stuurt ze de verkeerde kant opquote:
Je ondertitel zou moeten zijn Shut up and swallow.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ondertitel zou moeten zijn Shut up and swallow.
ik zie geen PIquote:Op donderdag 10 december 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ondertitel zou moeten zijn Shut up and swallow.
da's minder...quote:Op donderdag 10 december 2009 13:38 schreef Dizer het volgende:
2 makelaars over de vloer gehad, toch niet verkopen nu... ga anders verlies draaien ipv winst..
Zijn de prijzen zo ingestort dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:38 schreef Dizer het volgende:
2 makelaars over de vloer gehad, toch niet verkopen nu... ga anders verlies draaien ipv winst..
Het voegt zoveel toe aan je posts!quote:
Oh, dat is wel balen zeg! Toen je schreef volgend jaar dacht ik: nou, dat is al bijna!quote:Op donderdag 10 december 2009 @ 13:41 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een hypotheek van xxx.xxx en moet dat zeker weer terugkrijgen. Omdat te doen moet de huis in de verkoop voor 259.000 en dan hou ik nog wat over. 259.000 is momenteel een beetje teveel.... volgend jaar (begin 2011) zou het wel kunnen volgens beide makelaren...
Het máákt de post. Het zet de tóón. Het geeft de post een láding!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het voegt zoveel toe aan je posts!
Je kan het ook overdrijven!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het máákt de post. Het zet de tóón. Het geeft de post een láding!
Nee. Faggot.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 10 december 2009 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het máákt de post. Het zet de tóón. Het geeft de post een láding!
Uuuuuhm..... ff denken.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je dit weekend een keer? Ik ben elke avond vrij
(
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |