Och wat is er toch aan de hand schatjepatatje? Praat is eens met pappa ShowChatquote:Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan heb je de overkant zeker nog niet gehoord.
Oh ok! Maar je weet het he, je kan me altijd bereiken. Je weet waar ik woon, vraag het aan mijn overbuurman/stalker en je weet me wanneer en waar te vinden op het stationquote:Op woensdag 9 december 2009 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh vandaag niks hoor, ik maakte alleen een grapje.
Ja heb een eter bij mij morgen...quote:Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef Steve het volgende:
Iemand van de Eindhovenaren zin in een biosje morgen?
Niet nu opeens nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Je wil toch niet naar Precious he? Nu opeens?
Wat een ruk film was dat zegquote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Je wil toch niet naar Precious he? Nu opeens?
Sorry, ik ga een knappe jonge Turk helpen met huiswerkquote:Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef Steve het volgende:
Iemand van de Eindhovenaren zin in een biosje morgen?
Sletquote:Op donderdag 10 december 2009 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, ik ga een knappe jonge Turk helpen met huiswerk
Je stuurt ze de verkeerde kant opquote:
Je ondertitel zou moeten zijn Shut up and swallow.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ondertitel zou moeten zijn Shut up and swallow.
ik zie geen PIquote:Op donderdag 10 december 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ondertitel zou moeten zijn Shut up and swallow.
da's minder...quote:Op donderdag 10 december 2009 13:38 schreef Dizer het volgende:
2 makelaars over de vloer gehad, toch niet verkopen nu... ga anders verlies draaien ipv winst..
Zijn de prijzen zo ingestort dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:38 schreef Dizer het volgende:
2 makelaars over de vloer gehad, toch niet verkopen nu... ga anders verlies draaien ipv winst..
Het voegt zoveel toe aan je posts!quote:
Oh, dat is wel balen zeg! Toen je schreef volgend jaar dacht ik: nou, dat is al bijna!quote:Op donderdag 10 december 2009 @ 13:41 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een hypotheek van xxx.xxx en moet dat zeker weer terugkrijgen. Omdat te doen moet de huis in de verkoop voor 259.000 en dan hou ik nog wat over. 259.000 is momenteel een beetje teveel.... volgend jaar (begin 2011) zou het wel kunnen volgens beide makelaren...
Het máákt de post. Het zet de tóón. Het geeft de post een láding!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het voegt zoveel toe aan je posts!
Je kan het ook overdrijven!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het máákt de post. Het zet de tóón. Het geeft de post een láding!
Nee. Faggot.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 10 december 2009 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het máákt de post. Het zet de tóón. Het geeft de post een láding!
Uuuuuhm..... ff denken.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je dit weekend een keer? Ik ben elke avond vrij
(
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |