quote:Op donderdag 3 december 2009 08:02 schreef Dizer het volgende:
Op naar de Conferentie Geografische Informatie Systemen in de Jaarbeurs Utrecht
Jemig...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:29 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee waar jij zit dan, maar hier plenst het de hele tijd.
*bats*quote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jemig...
nee joh gekkie, hier plenst 't ook al de hele dag
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat hielp niet nee.
Andere 'dingen' hielpen wel een beetje.
mja hij dacht wrs "als jullie niet in mij komen, dan kom ik wel in jullie"... ofzoquote:Op donderdag 3 december 2009 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was nét nog ff in Den Haag en volgens mij is de Noordzee zich daar aan het uitstorten boven de stad. Hij lag in ieder geval gedeeltelijk op de weg
.
Ben inmiddels weer in Gouda en je eerste zin vind ik maar dubieusquote:Op donderdag 3 december 2009 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja hij dacht wrs "als jullie niet in mij komen, dan kom ik wel in jullie"... ofzo
maar 't nu ff droog dus eh.... buitenspelen?!
Ik vind het leuk dat iedereen weer zijn sores hier neerplemptquote:
Wat een rare zin zeg...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja hij dacht wrs "als jullie niet in mij komen, dan kom ik wel in jullie"... ofzo
maar 't nu ff droog dus eh.... buitenspelen?!
Ik was alleen maar chagrijnig toen ik onderweg naar huis natregende... Maar het was gelukkig wel lekker persistent zodat ik eerst nog een uur chaggo door het huis heb gebanjerd.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat iedereen weer zijn sores hier neerplempt!!!
Daar heb ik dus zo een hekel aan om in het donker te vertrekken in de ochtendquote:Op vrijdag 4 december 2009 07:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was alleen maar chagrijnig toen ik onderweg naar huis natregende... Maar het was gelukkig wel lekker persistent zodat ik eerst nog een uur chaggo door het huis heb gebanjerd.
Het moet hier natuurlijk niet een "Hoe voel je je nu-reeks 2 worden met allemaal van die labilio's die in te weinig tekens hun gemoedstoestand met de wereld delen.
Het is trouwens nog donker, dus ik weet niet of ik zometeen weer nat ga regenen.
Daar draait het toch om hier he.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het leuk dat iedereen weer zijn sores hier neerplempt!!!
Het is alweer overgewaaid.quote:Maar dat terzijde, vind ik het wel kut voor jou natuurlijk. Dus kop op atb
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:37 schreef Re het volgende:
placcebo gisteren was lekker
ohhh gaat dit weer opleven of is het een tijdelijke hik?
Same here, al zit ik op mijn werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |