te vrolijk...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk, plaats vast een fotootje van de nog te organiseren ShowChat-meet!
Dan verander je 'm!quote:
Mietjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Ja en static op mn dak krijgen zeker? Dank je de koekoek!
Ga je gang.quote:
ZEG!!!!!!!!!!!!!!quote:
Afblijven.quote:
Alsof ik de moeite zou nemenquote:
quote:
Dit verklaart het tintelende onderbuik gevoel wat ik al sinds gisteren heb.quote:
Op een schaal van 1 tot 10 zit ik zo'n beetje rond de 8, gok ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
LeBeau! Lang niet gesproken
! Nog steeds een beetje gay?
Goed dat je bij een tintelend onderbuikgevoel meteen ShowChat checktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[..]
Dit verklaart het tintelende onderbuik gevoel wat ik al sinds gisteren heb.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik zag dat ie nog niet bestond dus heb ik maar aangemaakt zodat ie altijd van mij zal zijnquote:
Geniale seriequote:
quote:Het zegt mij niks maar ik loop altijd achterOp dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben er vast eeuwen laat mee, maarNew Decade
quote:Dat is de nieuwe layout, oh gij moderatorOp dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het zegt mij niks maar ik loop altijd achter
quote:Hoe moet ik dat wetenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:21 schreef MissBliss het volgende:
Die naam is trouwens nieuw sinds vandaag ofzo
quote:Neh niet echtOp dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten![]()
Ik dacht dat alles achter de schermen altijd weloverdacht en democratisch werd besloten. Met regenbogen erbij enzo.
quote:*boksOp dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef MissBliss het volgende:
Oh jaDat stel ik zo lang mogelijk uit
quote:Dat compenseert de Nieuwe lay-out
Die doen ook minder pijn als je je er tegenaan stootquote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef LeBeau het volgende:
Ik was wel tevreden met de oude layout, maar als Fok tegen mij zegt dat de oude layout stom is dan ga ik er natuurlijk niet langer mee rondlopen, want met iets stoms rondlopen maakt je ook stom.![]()
En deze heeft ronde hoekjes. Ik ben altijd een voorstander van ronde hoekjes. Hiep hiep.
Herrieskupperquote:
Aww buurmaaaaaaan..quote:
O kut sorryquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
reageer eens op mijn facebook chat????
Ja wat is er dan zo kut??!!quote:
Ja nu zat IK dus in de leegte te schreeuwen op FB he!quote:
Kusje!quote:
Jammer danquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nu zat IK dus in de leegte te schreeuwen op FB he!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon. Het is weer zover
Ach jah. Who cares..
Ah, is het weer dramakoninginnedag?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach jah. Who cares..
Dat is toch elke dag?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, is het weer dramakoninginnedag?
Je kan de knopjes vastzetten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:04 schreef LeBeau het volgende:
En jeetje, wat was ik lang bezig om de quote knop te vinden in dit "verbeterde" thema.
Ja ik kan hem BIJNA aanraken, als ik me uitrekquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:05 schreef Rauzer het volgende:
Dizer, hoe is het eigenlijk verder met je? Woon je nou nog in EHV?
Ben je niet gewoon klaar met dat gedoe? Of hoort het er inmiddels gewoon bij? Dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach jah. Who cares..
Conversatie in huize Dizer:quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon klaar met dat gedoe? Of hoort het er inmiddels gewoon bij? Dat kan ook natuurlijk.
Sorry Diz, maar het is echt al de tigste keer, en ik ga niet weer twee uur grafiekjes maken.quote:Ik heb eigenlijk wel trek in boerenkool vanavond!
- Hè getver, liever pizza of zo!
Wat? Pizza? Ik wil boerenkool!
- Nou nee, ik heb geen trek in boerenkool...
Zo kan ik niet verder met je! Het is uit!
Ja, een van de vorige keren, met ups, downs, uitdempende moodswings e.d.quote:
Ik krijg juist trek in de grafiekjes van Duvelquote:
Hier:quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik krijg juist trek in de grafiekjes van Duvel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |