Jennifer moet echt verdwijnen. Blah.quote:
WTF doet Rafaella mee?!?! OMG, ik baal best dat ik het niet volgquote:Op donderdag 11 november 2010 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mweeh, ik kijk ook zonder forum. Wel met een clubje mensen, dus wel leuk!
Ennuh stiekem vind ik het best leuk dat Rafaella weer meedoet
Ja en ze is vet leukquote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF doet Rafaella mee?!?! OMG, ik baal best dat ik het niet volg
Duh, ze was altijd al vet leukquote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja en ze is vet leukEn ze is door naar de liveshows!!!!!!
Dat is 4 jaar geleden of zo manquote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Duh, ze was altijd al vet leukMaar ze had toch een postnatale depressie ofzo
Gelukkig maarquote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is 4 jaar geleden of zo man.
Ze is er nu over heen.
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Rauzer!
Ga je morgen ook gezellig naar The Voice kijken?
ja hey, je kon toch morgen niet??!! Of heb je wel tijd voor the voice?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mweeh, ik kijk ook zonder forum. Wel met een clubje mensen, dus wel leuk!
Ennuh stiekem vind ik het best leuk dat Rafaella weer meedoet
Oh ja... ik kan dus helemaal geen The Voice kijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
ja hey, je kon toch morgen niet??!! Of heb je wel tijd voor the voice?
Oh fuck... Ik geloof dat ik dus ook een paar mensen moet afbellenquote:Op vrijdag 12 november 2010 07:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ja... ik kan dus helemaal geen The Voice kijken![]()
Hehequote:Op vrijdag 12 november 2010 07:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ja... ik kan dus helemaal geen The Voice kijken![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:48 schreef Dizer het volgende:
Oh en MissBliss, als de volgende keer Muse weer in de buurt van Nederland is, dan wil ik er ook heen!!!!!!!
vanavond Waste in de waterhole, die doen ook Musequote:Op vrijdag 12 november 2010 12:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe![]()
[..]
Ik ben nog nooit in Nederland naar Muse geweest trouwens, maar ik wil wel een uitzondering maken
Hoe laat spelen die?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vanavond Waste in de waterhole, die doen ook Muse.
Ik ga eerst naar Danko Jones, daarna dus daarheen.
23:00, hoofdactquote:
Ah, nou wie weetquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
23:00, hoofdact. DJ zal ongeveer rond die tijd zijn afgelopen denk ik
.
Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, nou wie weetIk ga eerst natuurlijk The Voice kijken
The Voice is anders!quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. vals kattengejank van verkrachtte covers, altijd leuk
.
Ik zapte een tijd geleden langs 2 mutsen die Alanis Morisette anaal aan het verkrachten waren in een boxring, echt niet normaal hoe emotieloos gezongenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
The Voice is anders!
Hoewel... Jennifer Ewbank voldoet wel aan bovenstaande beschrijving
Dank jequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zapte een tijd geleden langs 2 mutsen die Alanis Morisette anaal aan het verkrachten waren in een boxring, echt niet normaal hoe emotieloos gezongen. Zo overduidelijk dat ze de tekst wel kennen, maar geen idee wat ze precies zingen...
Maar goed have fun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |