Ik ben nu al die stukjes aan het bekijken... maar ik zie niet iedereen tussenquote:
Het waren de kandidaten van 2 coaches, de andere 2 coaches komen volgende week aan de beurt denk ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:06 schreef Dizer het volgende:
Ik ben nu al die stukjes aan het bekijken... maar ik zie niet iedereen tussen
Wat ben je daar laat mee zeg!quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:58 schreef Dizer het volgende:
It could be wrong could be wrong... but it couldn't be right..... Love is resistance......
Ik wil naar Muse
Laatste tijd luister ik er heel veel naar. Ik weet niet waarom! Nou ja, gewoon omdat ze goed zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat ben je daar laat mee zeg!Ik heb ze al 5 keer gezien in de tussentijd
Dat heb ik 4 jaar geleden ook al tegen je geroepenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laatste tijd luister ik er heel veel naar. Ik weet niet waarom! Nou ja, gewoon omdat ze goed zijn
Hey ho wacht eens effe... ik luister al 4 jaar naar ze, maar alleen maar naar Black holes & revolutions. Nu heb ik ALLE cd's in huis en daarom luister ik naar meer...quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik 4 jaar geleden ook al tegen je geroepen
Maar goed, fijn dat je eindelijk om bent
Ook alleen op basis van Black Holes & Revelations zou je naar een concert moeten willenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey ho wacht eens effe... ik luister al 4 jaar naar ze, maar alleen maar naar Black holes & revolutions. Nu heb ik ALLE cd's in huis en daarom luister ik naar meer...
Idd, prutser die Dizer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat ben je daar laat mee zeg!Ik heb ze al 5 keer gezien in de tussentijd
Oh! We maken er een quizvraagje van!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:48 schreef MissBliss het volgende:
Ik herken die rockert helemaal niet.
Hehe! Dan ben ik nog voorbij gelopen, was avenged sevenfold in de melkwegquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef MissBliss het volgende:
Toen was ik aan het quizen, dus ik weet het niet.
Sterker nog, zo goed dat we derde waren!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef MissBliss het volgende:
Toen was ik aan het quizen, dus ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |