SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op donderdag 30 september door Douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Nice! Hoe, wie, wat, waar vandaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:06 schreef love_sharon het volgende:
Alweer een nieuwe
En ik heb weer een date voor zaterdag![]()
Ook al een date in het vooruitzicht, leuk hoor! Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:11 schreef palawan het volgende:
Gaat snel met die topics!
Ik heb voor vanavond een date geregeld!
Benieuwd hoe het wordt, ze staat al veel te lang in mijn msn lijst, en geeft ook constant hits dat ze mij wel leuk vind: ze wou me wel masseren toen ik spierpijn in mijn nek had, spreekt me constant aan, en begint ook constant met smsjes sturen.
Maar toch heb ik niet het idee dat ze heel enthousiast is. Vorige week cancelde ze al, en in het weekend kon ze niet, maar geen tegenvoorstel doen. Maar vanavond gaat het er eindelijk van komen
Spannend!
Nou heel toevallig eigenlijk..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nice! Hoe, wie, wat, waar vandaan?
Yup, gaan vanavond gewoon wat drinken in het centrum.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ook al een date in het vooruitzicht, leuk hoor! Wat gaan jullie doen?
Dat soort types gooi je na 2 dagen toch gewoon van je msn af?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:06 schreef picardmike het volgende:
Tjonge jonge ben je gratis member krijg je dit soort hartverwarmende berichten....ahum
Check mijn Hyves voor een foto alsjeblieft: xx,xx
Hi Mike
Je kan me toevoegen op msn misschien praat dat wat makelijker...
*********@hotmail.com
Groet
Ik dus toevoegen en ik zie nu al 3 weken geen plaatje verschijnen dat ik geaccepteerd ben.
Hi Mike,
Bedankt voor je berichtje terug! Volgens mij waren we allebei geen full member, dus dat heb ik net maar even gedaan. Wel leuk als ik ook een persoonlijk berichtje kan sturen, toch?!
Ik zal je anders mijn emailadres geven: ******@live.nl
Als je het leuk vindt kun je daar een berichtje achter laten. Ik ben benieuwd!
Groetjes,
Ellen
Ik dus toevoegen wederom geen gehoor. Jahoor je bent dus full member voor mij geworden, wat een snoeperd!
Leuk voor jullie allemaalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef palawan het volgende:
Wat een boel dates opeens: 3rdrock, love_sharon, ikke, en had Lamon nou ook een fok-date geregeld?
Ik date niet met FOK!kers...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef palawan het volgende:
Wat een boel dates opeens: 3rdrock, love_sharon, ikke, en had Lamon nou ook een fok-date geregeld?
Mijn date van paiq heeft vorige keer een afspraak verplaatst, en nu wil ze in plaats van morgen in het weekend. Maar het is graag of niet. Heb haar maar helemaal afgezegd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:11 schreef palawan het volgende:
Gaat snel met die topics!
Ik heb voor vanavond een date geregeld!
Benieuwd hoe het wordt, ze staat al veel te lang in mijn msn lijst, en geeft ook constant hits dat ze mij wel leuk vind: ze wou me wel masseren toen ik spierpijn in mijn nek had, spreekt me constant aan, en begint ook constant met smsjes sturen.
Maar toch heb ik niet het idee dat ze heel enthousiast is. Vorige week cancelde ze al, en in het weekend kon ze niet, maar geen tegenvoorstel doen. Maar vanavond gaat het er eindelijk van komen
Spannend!
Goede suggestie, rot ff lekker zelf opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef Socios het volgende:
Veelal allemaal kortzichtige wijven getroffen die iemand zoeken met een groot huis en torenhoge hypotheek, ´stabiel´ werk, een ´druk sociaal leven´ en ´sportieve´ ambities. Rot toch op._!
Ik heb het tegen de betreffende wijven van zo een datingsite, hoor. Niet tegen mensen in dit topic. Ik zoek ook naar tips.quote:
Ja, lekkere binnenkomer ook. Hier vast een tip: zo'n instelling op je profiel of bij een eerste Paiq chat werkt nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb het tegen de betreffende wijven van zo een datingsite, hoor. Niet tegen mensen in dit topic. Ik zoek ook naar tips.
Niet zo meteen doen van "rot zelf op" enzo. Pffff.
Zo werkt het bij mij niet waar ik aan begonnen ben dat maak ik ook afquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat soort types gooi je na 2 dagen toch gewoon van je msn af?
Wat bedoel je allemaal leuke dames die ik hier op fok gemist heb? Die zijn nu zeker allemaal weggekaaptquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:28 schreef Neelix het volgende:
Hey PiMi, toevallig dat jij ook weer langskomt, je hebt net al het nieuwe bloed gemist.
Ik heb nog nooit Paiq chat gedaan. En bovenstaande zet ik natuurlijk niet in m´n profiel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:26 schreef Neelix het volgende:
Ja, lekkere binnenkomer ook. Hier vast een tip: zo'n instelling op je profiel of bij een eerste Paiq chat werkt niet
Ja, lees maar terugquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat bedoel je allemaal leuke dames die ik hier op fok gemist heb? Die zijn nu zeker allemaal weggekaapt
Als ik vriend,cheronissos en vakantie lees dan kijk ik niet eens meer naar de fotoquote:
Mja, zo anoniem zijn ze volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zie enkel maar anonieme mensen..
Jeuj, actiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef palawan het volgende:
Zou het een lokkertje zijn? Wel slecht lokkertje dan erg knap is ze niet. Maar als ik iemand zou willen lokken had ik het wel zo geformuleerd. Of zou ze echt bij voorbaat al beledigd zijn dat ik geen fullmember ben geworden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:06 schreef simpeleharry het volgende:
Dat is snel
@picardmike
Ik denk dat het de bedoeling is dat jij full member wordt
yup, 2 zelfs. zondag met een nog geheime fokster en de zondag daarna met Nectarientje maar dat is zuiver vriendschappelijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, echt?
[..]
Die had zelf toch al wat gehosseld?
ik date niet met backupplannen! 1 tegelijk vind ik al moeilijk genoeg joh! straks weet ik niet meer wie er nu saxofoon speelt en wie er degoes heeft en welke dame nou ook alweer schoenenverkoopster was. 1 tegelijk is genoegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja en? 3rdrock kennende is het wel verstandig om een backup plan te regelen dan
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoe was je dat van plan?
[..]Dat gaat niks worden, denken beide dates dat 3rdRock last heeft van oploskoffieverslaving/incontinentie. "Ja ben zo terug hoor, moet weer naar de wc!".
Het was mijn eerste gedachte na het lezen van je post. Maargoed, misschien ben ik te achterdochtig en betreft het een chaotische juffrouwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zou het een lokkertje zijn? Wel slecht lokkertje dan erg knap is ze niet. Maar als ik iemand zou willen lokken had ik het wel zo geformuleerd. Of zou ze echt bij voorbaat al beledigd zijn dat ik geen fullmember ben geworden?
Nou ja, voor de mensen die WEL daten op FOK!, succes met deze users.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mja, zo anoniem zijn ze volgens mij ook niet.
Cute.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, voor de mensen die WEL daten op FOK!, succes met deze users.
Het was een hele culturele vakantie hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als ik vriend,cheronissos en vakantie lees dan kijk ik niet eens meer naar de foto![]()
Alsof ik hier op fok een lekkere neukvakantie kan overttreffen.
je hebt je in 2wk door een neger, chinees, indiër, indiaan en een europeaan laten nemen? (sorry, slechte grapquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Het was een hele culturele vakantie hoor![]()
Niet iedereen denkt meteen aan neukvakanties
Je vergeet die gast uit Argentinië nogquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt je in 2wk door een neger, chinees, indiër, indiaan en een europeaan laten nemen? (sorry, slechte grap)
maar cultureel in Cherso? wat moet ik daar onder verstaan?
Nee duh! Viel ook niet heel erg op dat het nepprofielen waren ofzo...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, nep-profielen lijken mij niet de meest gezellige dates.
Maar van wie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nee duh! Viel ook niet heel erg op dat het nepprofielen waren ofzo...
Goh, gee, ik weet niet hoor, moeilijk zeg...quote:
Ik doe niet aan klonen, altijd al een hekel aan gehad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Goh, gee, ik weet niet hoor, moeilijk zeg...
Zouden pimi en lamon er misschien iets mee te maken hebben?
Haha, shame on him!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jeuj, actie. Mijn RP-meneer laat al dagen niks meer van zich horen op msn, komt wel online op RP dus heb hem maar uit mijn contacten gegooid. Op naar de volgende
.
Ik heb nu 32 stemmen, en ben van 27 stemmen en een 9.3 naar een 10 gegaan, dat kan wiskundig gezien helemaal niet, als je mensen dan toch wil belazeren, doe dan niet alsof je een eerlijke site bent...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:28 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb nu 3 foto's op paiq staan,
6 (202 beoordelingen)
7.3 (78 beoordelingen)
8.4 (14 beoordelingen)
Maar dit is dus al een leugen die ze hanteren...de berekening klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:41 schreef Neelix het volgende:
Ik heb zelf wat zitten beoordelen met foto's op paiq, en volgens mij als je gewoon zorgt dat je er zelf een beetje duidelijk op staat en een aardige glimlach op je kop hebt, dan komt het allemaal wel goed met dat cijfer....
Er zitten flink wat onduidelijke, lelijke en korrellige fotos tussen, dus daar win je het sowieso van.
je hebt een 10 op hoeveel beoordelingen? (ik gok: afrondingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar dit is dus al een leugen die ze hanteren...de berekening klopt gewoon niet.
Nu kun je zeggen, ach, het is maar een extraatje, maar toch geeft het aan dat de site onbetrouwbaar is. Waarom zou je cijfers manipuleren?
Dus op 27 beoordelingen rond de site niet af, en op 32 stemmen ineens wel. Nee, dat is geen goede uitleg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je hebt een 10 op hoeveel beoordelingen? (ik gok: afronding)
Waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat mensen niet weglopen omdat alle foto's slecht beoordeeld worden. Ik vermoed dat de belachelijk hoge scores die je soms haalt een bij-effect zijn van het algorithme.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar dit is dus al een leugen die ze hanteren...de berekening klopt gewoon niet.
Nu kun je zeggen, ach, het is maar een extraatje, maar toch geeft het aan dat de site onbetrouwbaar is. Waarom zou je cijfers manipuleren?
Jongen, wat maakt het in hemelsnaam uit? Dat foto's beoordelen is kneiterkansloos.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is mij dus inmiddels ook wel duidelijk, daarom zou ik wel wat tijd willen investeren in een eerlijke site, alleen mis ik de skills om een website te ontwikkelen. Maar qua ideen hoe zo'n site eruit zou moeten zien heb ik wel wat inspiratie, en ik zou niet eens winst hoeven te maken...als het geen geld zou kosten en het gewoon 100% eerlijk zou zijn, zou ik het al leuk vinden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat mensen niet weglopen omdat alle foto's slecht beoordeeld worden. Ik vermoed dat de belachelijk hoge scores die je soms haalt een bij-effect zijn van het algorithme.
Het kan nog veel erger. Heel veel websites draaien op valse profielen en doen alles om maar zoveel mogelijk betalende klanten te krijgen. Leugens en bedrog helpen ze daarbij.
Zit zelf ook al een poos te spelen met het idee om een 100% niet-fake datingsite op te zetten. Ik ben alleen bang dat ik er de tijd niet voor heb op het moment.
Ik denk wel dat het kan werken en financieel haalbaar is, en de investeringskosten vallen denk ik ook nog wel mee. Ligt een beetje aan de visie en de ontwikkelmethoden.
Ik denk niet dat het afrondingen zijn, ik heb meer dan 900 stemmen per foto en de cijfers zijn nog steeds onrealistisch hoog
Je moet het wel als bedrijf opzetten en er vanuit gaan dat het een volle dagtaak wordt. En dan heb ik het nog niet eens over de ontwikkeling maar meer over het beheer (screening, je wilt geen site vol met piemels of spam) en je moet actief op zoek naar fake-profielen. Een paar man personeel heb je wel nodig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is mij dus inmiddels ook wel duidelijk, daarom zou ik wel wat tijd willen investeren in een eerlijke site, alleen mis ik de skills om een website te ontwikkelen. Maar qua ideen hoe zo'n site eruit zou moeten zien heb ik wel wat inspiratie, en ik zou niet eens winst hoeven te maken...als het geen geld zou kosten en het gewoon 100% eerlijk zou zijn, zou ik het al leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Zelfregulatie is the key word, en dat zou je kunnen bereiken door geen voordeel te geven aan valse profielen...door bijvoorbeeld ieder lid wel gratis te houden, maar met de verplichting om een eigen filmpje neer te zetten, al is het maar 10 secondes om van alle profijten die de site te bieden heeft te kunnen profiteren...een soort video-sollicitatie dus, maar dan op daten gericht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:07 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Je moet het wel als bedrijf opzetten en er vanuit gaan dat het een volle dagtaak wordt. En dan heb ik het nog niet eens over de ontwikkeling maar meer over het beheer (screening, je wilt geen site vol met piemels of spam) en je moet actief op zoek naar fake-profielen. Een paar man personeel heb je wel nodig.
Daarnaast komt nog het technisch beheer en DBA.
Vandaar ook dat het voor mij onuitvoerbaar is. Misschien als ik straks financieel wat onafhankelijker ben. En de markt niet te verzadigd is.
Aan de andere kant zou je het wellicht kunnen opzetten als FOK, van leden voor leden. Zelfregulatie. Maar nog steeds is het dan een flinke kluif.
desperate, desperate....ze wachten gewoon tot ik aan hun verzoek om te reageren gehoor geefquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:12 schreef Godshand het volgende:
Wat zijn kieskleurig, Mevrouw_voor_jou en McQueeny desperate zeg!
Als ze niet binnen een week God op de hoek hebben gevonden, via Relatieplanet, zijn datingsites kansloos!
Zo'n instelling, dat is pas kansloos.
Een nieuwe site maken kan ik wel voor je laten regelen. Maar de kern van de zaak is echter marketing, zorg dat je genoeg vissen in je vijver krijgt. En dat valt helemaal niet mee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zelfregulatie is the key word, en dat zou je kunnen bereiken door geen voordeel te geven aan valse profielen...door bijvoorbeeld ieder lid wel gratis te houden, maar met de verplichting om een eigen filmpje neer te zetten, al is het maar 10 secondes om van alle profijten die de site te bieden heeft te kunnen profiteren...een soort video-sollicitatie dus, maar dan op daten gericht.
ohja daarom had ik paiq gehouden om afentoe te kijken hoe mn foto's in de markt liggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je hebt een 10 op hoeveel beoordelingen? (ik gok: afronding)
Ik heb er niet voor gestudeerd, maar gevoelsmatig zou ik aan het begin altijd voor opvallende relatief persoonlijke marketing gaan, bijvoorbeeld voor een klein bedrag gewoon adverteren in bussen en treinen, met een echt pakkende slogan, die tegelijkertijd ook waar is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Een nieuwe site maken kan ik wel voor je laten regelen. Maar de kern van de zaak is echter marketing, zorg dat je genoeg vissen in je vijver krijgt. En dat valt helemaal niet mee.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ohja daarom had ik paiq gehouden om afentoe te kijken hoe mn foto's in de markt liggen
Ja ja...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ohja daarom had ik paiq gehouden om afentoe te kijken hoe mn foto's in de markt liggen
eens zien of ik m inlogcodes nog ergens heb
ja lach maar wel een 8,7, 9,2 en een 9,9quote:
Kap aub eens met trollen, alvast bedankt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ja lach maar wel een 8,7, 9,2 en een 9,9![]()
egostrelend
ohja en allemaal geheel gekleed in beeld!
huh pardon??quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kap aub eens met trollen, alvast bedankt...
en daarom ben ik aan het trollen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat weet jij natuurlijk niet. Ik heb mijn eigen kloonscanner.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:12 schreef Godshand het volgende:
Wat zijn kieskleurig, Mevrouw_voor_jou en McQueeny desperate zeg!
Als ze niet binnen een week God op de hoek hebben gevonden, via Relatieplanet, zijn datingsites kansloos!
Zo'n instelling, dat is pas kansloos.
En wat Paiq betreft, ik ken het al 4 jaar en ik heb er 3 serieuze relaties aan overgehouden..Begrijpend lezen is duidelijk een probleem voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is duidelijk een probleem voor jou?
Sommige kloontjes...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef McQueentje het volgende:
[..]
zie nu mijn nick er pas bij staan
nou ja zeg, wat jij zegt![]()
sommige mannen
rrrrrecht voor zn raapquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:29 schreef Mister1977 het volgende:
Hallo! Welke raap komt uit wiens mouw?
Hihi, je zei nick er (Simon).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef McQueentje het volgende:
[..]
zie nu mijn nick er pas bij staan
nou ja zeg, wat jij zegt![]()
sommige mannen
De kasteelruíne van Knossos, jeepsafari door het binnenland, Rethymnon, Chania, blue lagoon....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar cultureel in Cherso? wat moet ik daar onder verstaan?
Ah, haha, auw!quote:
ah, dankjewelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
De kasteelruíne van Knossos, jeepsafari door het binnenland, Rethymnon, Chania, blue lagoon....Kreta is best wel mooi hoor. Stelt zeker meer voor dan alleen "cherso".
Ik ben er deze zomer geweestquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dankjewelik ben er nooit geweest dus ik wist dat niet
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
Oeh, een PM van McQueentje, zal ik em lezen?
Video is echt een brug te ver. Dan moet je site wel heul goed zijn wil je mensen zo ver krijgen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zelfregulatie is the key word, en dat zou je kunnen bereiken door geen voordeel te geven aan valse profielen...door bijvoorbeeld ieder lid wel gratis te houden, maar met de verplichting om een eigen filmpje neer te zetten, al is het maar 10 secondes om van alle profijten die de site te bieden heeft te kunnen profiteren...een soort video-sollicitatie dus, maar dan op daten gericht.
Ik zou het doen! Ze is lekker hoor! (heb ik ergens gelezen tenminste)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
vind het een beetje naar hoe je in het topic doetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
Oh, daarom krijg ik geen pm. Ik ben te lief.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef McQueentje het volgende:
[..]
zal ik je een ban besparen
en het zelf dan doen:
vind het een beetje naar hoe je in het topic doet
is daar een reden voor?
echt sommige mensen
omdat jij je gedraagdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef Mister1977 het volgende:
Peetje gezapig hier.
Waarom krijg ik geen pm?
Hou es ff op ofzo. Zelfs al is het een troll, then stop feeding it.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
ik vind eigenlijk dat hij meer aan het trollen is dan ik maar okquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hou es ff op ofzo. Zelfs al is het een troll, then stop feeding it.
Het is gewoon een beetje lol, niets mis mee hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
als ze idd een troll is, heb ik er wel een verrassend inhoudelijke PM discussie mee mogen voeren. Ik deel jullie argwaan dus niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
men haalt 2 dingen door elkaar denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ze idd een troll is, heb ik er wel een verrassend inhoudelijke PM discussie mee mogen voeren. Ik deel jullie argwaan dus niet.
Dat bedoel ik ook te zeggen. Ik vind je niet als een troll gedragen, maar zelfs al zou dat zo zijn, dan vind ik hem irritanter op het moment door er over door te zagen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat hij meer aan het trollen is dan ik maar ok
ok dan had ik je verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook te zeggen. Ik vind je niet als een troll gedragen, maar zelfs al zou dat zo zijn, dan vind ik hem irritanter op het moment door er over door te zagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef 3rdRock het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koude handen, warme liefde
ik mis je...
Weer gewoon wat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ok dan had ik je verkeerd begrepen
hoe dan ook vind t wel mooi geweest
weer gewoonis veel leuker!
de "quote:
Plaats anders even een foto van jezelf met een briefje, waarop Lamon staat, dan wil ik je wel geloven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef McQueentje het volgende:
[..]
mag je zelf invullen als het maaris en niet
![]()
gast, je hebt zelf geen fobo, en gaat een ander dan om foto-bevestiging vragen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Plaats anders even een foto van jezelf met een briefje, waarop Lamon staat, dan wil ik je wel geloven.
ik ga je niet weer onzedelijk voorstellen pmen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:44 schreef Mister1977 het volgende:
Hallo, ik krijg niet genoeg aandacht. Hallo?
Hai! Koffie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:44 schreef Mister1977 het volgende:
Hallo, ik krijg niet genoeg aandacht. Hallo?
ja, lekker!quote:
Ik heb wel een FoBo, en 10000 foto's op FOK! staan, soms ongewenst..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gast, je hebt zelf geen fobo, en gaat een ander dan om foto-bevestiging vragen?![]()
Ik heb net gehad! Maar ik lust er nog wel eentje.quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga je niet weer onzedelijk voorstellen pmen!
komt eraanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Plaats anders even een foto van jezelf met een briefje, waarop Lamon staat, dan wil ik je wel geloven.
sorry, maar ik laat me toch liever door Natalie van koffie voorzienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock haalt oploskoffie tevoorschijn
wiener melange?
cappucino
vanillecappucino
hazelnoot
latte
je mag het uit mijn navel drinken....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, maar ik laat me toch liever door Natalie van koffie voorzien
Verras me!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock haalt oploskoffie tevoorschijn
wiener melange?
cappucino
vanillecappucino
hazelnoot
latte
Als we daar de koffie niet hebben!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, maar ik laat me toch liever door Natalie van koffie voorzien
ik heb een verrassingsdate.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Verras me!Ik ben het overzicht kwijt, wie gaat er nou allemaal daten?
Eeeeeewwwwwww.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je mag het uit mijn navel drinken....
Wie gaat jou eigenlijk daten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Als we daar de koffie niet hebben!
*sprakeloos is*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Goeie vraag! Wie gaat mij eigenlijk daten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wie gaat jou eigenlijk daten?
Heb je die date met douche-eendje nou al gehad?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*sprakeloos is*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie gaat haar redden als ze erin valt??quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joebravo een haar??? :squote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wie gaat haar redden als ze erin valt??
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:54 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goeie vraag! Wie gaat mij eigenlijk daten?
Moet ik dat dan maar doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:54 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goeie vraag! Wie gaat mij eigenlijk daten?
En nee, is er nog niet van gekomen.![]()
Hey maar nou ben ik ook wel benieuwd!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ongeduldig mannetje
dan zie je het morgen wel
of niet
Ja! Ik was van plan ervoor op te blijven!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hey maar nou ben ik ook wel benieuwd!
Aren't we allquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hey maar nou ben ik ook wel benieuwd!
Nee, nu is het te laat en ben ik mijn interesse verloren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ongeduldig mannetje
dan zie je het morgen wel
of niet
Ja precies vandaar die koffie!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja! Ik was van plan ervoor op te blijven!
zonde ik had t zo mooi geschrevenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, nu is het te laat en ben ik mijn interesse verloren.
Het hoeft niet meer.
Nee hoor...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is duidelijk een probleem voor jou?
Life of a clone is a bitch.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef McQueentje het volgende:
[..]
zonde ik had t zo mooi geschreven
Ja!quote:
dan nog heb je van mijn verhaal niets begrepen en je eigen conclussies getrokkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor...
De Nick van McQueentje had ik alleen niet op mn beeldscherm staan dus spelfout..
ik kan je wat suggesties doen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja!Hoe moet ik mijn tijd vanacht nou gaan besteden?
Je mag ook iets liefs voor mij schrijven hoor!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef McQueentje het volgende:
[..]
zonde ik had t zo mooi geschreven
Graagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:06 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik kan je wat suggesties doen...
jij hebt geen o in je naam waar je een hartje van kan makenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Je mag ook iets liefs voor mij schrijven hoor!
Alie! Opletten!quote:
ikke 2quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef McQueentje het volgende:
[..]
jij hebt geen o in je naam waar je een hartje van kan maken
ik dacht dat je met iets origineels zou komenquote:
Als ik een geduldig persoon was zou ik het je uit proberen te leggen, maar dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:05 schreef McQueentje het volgende:
[quote]Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor...
De Nick van McQueentje had ik alleen niet op mn beeldscherm staan dus spelfout..
sommige users daarintegenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
[..]
Als ik een geduldig persoon was zou ik het je uit proberen te leggen, maar dat ben ik niet.
Wil niet zeggen dat ik Fok! nu kansloos vind trouwens.
ben je nu erg teleurgesteld in me?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik dacht dat je met iets origineels zou komen
je verhaal dat je iedereen kansloos vond op de datingssites?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:05 schreef McQueentje het volgende:
[..]
dan nog heb je van mijn verhaal niets begrepen en je eigen conclussies getrokken
na 3/4 weken al opgeven omdat er wat kansloze rukkers zich melden en niet meteen God himself.. ja dat is bedroevend vind ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb het na krap een week of 3/4 op een datingsite ook opgegeven.
Het aanbod en de reacties zijn echt vaak bedroevend
u riep?quote:
ik had gehoopt m'n gebruikelijke patroon te kunnen doorbreken, maarja...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ben je nu erg teleurgesteld in me?
Voor jou ben ik Moster1977quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef McQueentje het volgende:
[..]
jij hebt geen o in je naam waar je een hartje van kan maken
nee, jij bent een schatjequote:
Slapen valt af want ik heb teveel koffie gedronken.quote:
nadat ik wel enkele dates heb gehad, wil je dat er wel even bij vermelden en ik heb het tot 3x toe een kans gegeven want tot 3x toe kreeg ik reclame dat ik 3 dagen free membership kreeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
je verhaal dat je iedereen kansloos vond op de datingssites?
jij ook poppekontjequote:
IK vind dat je een kloon bent...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef McQueentje het volgende:
[..]
nadat ik wel enkele dates heb gehad, wil je dat er wel even bij vermelden en ik heb het tot 3x toe een kans gegeven want tot 3x toe kreeg ik reclame dat ik 3 dagen free membership kreeg.
en tot 3x toe bleken de heren kansloos
IK vind dan dat ik die datingsites dan een kans gegeven heb
nee, dat gaat me net te ver, daarvoor ken ik je nog niet goed genoegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij ook poppekontjemaar wil je dan geen koffie uit mijn navel drinken?
kan beide afwisselend...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Slapen valt af want ik heb teveel koffie gedronken.
De laatste twee zijn opties. Ienemienemutte...
iemand wil je! ga maar teruglezen....zuchtquote:
oh....ok....fristi uit mijn navel dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, dat gaat me net te ver, daarvoor ken ik je nog niet goed genoeg![]()
speciaal voor jou dan:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik had gehoopt m'n gebruikelijke patroon te kunnen doorbreken, maarja...![]()
eehm, ow wacht
Kan ook eventueel tegelijk met twee handen maar wel jammer want ik grijp normaal de zaak met twee handen vast.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Kan ook eventueel tegelijk met twee handen maar wel jammer want ik grijp normaal de zaak met twee handen vast.
vergrootglas en pincet....dan heb je 2 handen nodig ja! (flauwe grap, sorryquote:
Niet absoluut maar het doet wel wat aan de kwaliteit.quote:
ik vind dat je dan geen geduld hebt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef McQueentje het volgende:
[..]
nadat ik wel enkele dates heb gehad, wil je dat er wel even bij vermelden en ik heb het tot 3x toe een kans gegeven want tot 3x toe kreeg ik reclame dat ik 3 dagen free membership kreeg.
en tot 3x toe bleken de heren kansloos
IK vind dan dat ik die datingsites dan een kans gegeven heb
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iemand wil je! ga maar teruglezen....zucht
zucht, het word hard werken om MI's te vermijden de eerstvolgende keer dat m'n zoontje om een fristi vraagt. je wordt bedanktquote:[..]
oh....ok....fristi uit mijn navel dan?
Ik wacht nog steeds op die koffie van jou! En wat bedoel je met verrassingsdate?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iemand wil je! ga maar teruglezen....zucht
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef McQueentje het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan:
pmmen, smsen en slapen
Ja heel erg flauw ja!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vergrootglas en pincet....dan heb je 2 handen nodig ja! (flauwe grap, sorry)
3 dates wel meer msn gesprekken en mai contact waarin men allemaal faaldequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik vind dat je dan geen geduld hebt...
na 3 mindere dates ga ik niet meteen weg. als het nu tien dates zijn die niks zijn, was ik ook bij datingsites afgehaakt. Maar aangezien dat niet zo is...
1 post boven je.....en de verrassingsmeet is dat ik zondat een fokdate heb, maar ik zeg niet met wie. en er is al hazelnootkoffie geserveerd....maar dan krijg je er nog 1quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op die koffie van jou! En wat bedoel je met verrassingsdate?
sorry...:;(quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
[..]
zucht, het word hard werken om MI's te vermijden de eerstvolgende keer dat m'n zoontje om een fristi vraagt. je wordt bedankt
kan ik daar dan een foto van krijgen met een briefje erbij met mn naam erop!?!?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Niet absoluut maar het doet wel wat aan de kwaliteit.
Waarop? Op het spuitapparaat of wat eruit komt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:21 schreef McQueentje het volgende:
[..]
kan ik daar dan een foto van krijgen met een briefje erbij met mn naam erop!?!?
het apparaat dan maarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Waarop? Op het spuitapparaat of wat eruit komt?
Doe jij dan het omgekeerde met den mutsch?
ik laat het ff aan McQueentje over om hier op te reagerenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
*Teruggelezen*
Maarre jij hebt toch iets moois opbloeiends met McQueentje begreep ik?
ik weet niet wat ik nu wel en niet mag vertellenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik laat het ff aan McQueentje over om hier op te reageren
ik dacht dat ik je dat wel toe kon vertrouwen jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:26 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik nu wel en niet mag vertellen
ik dacht we zouden het nog even stil houden?
Hij is harstikke fotogeniek!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:25 schreef McQueentje het volgende:
[..]
het apparaat dan maar
natuurlijk zo eerlijk ben ik dan nog wel...
Dat wordt vast een leuk stel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Natalie78 het volgende:
Maarre jij hebt toch iets moois opbloeiends met McQueentje begreep ik?
Wanneer faalt men niet dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef McQueentje het volgende:
[..]
3 dates wel meer msn gesprekken en mai contact waarin men allemaal faalde
een stel met mij er in is ALTIJD een leuk stelquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik dacht dat ik je dat wel toe kon vertrouwen ja![]()
En als er al een kans was om met Natalie te daten heb je die nu vast en zeker om zeep geholpen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
een stel met mij er in is ALTIJD een leuk stel
nu IRL nog het bijbehorende strakke gezicht weten op te houdenquote:
goed oefenen voor de spiegelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu IRL nog het bijbehorende strakke gezicht weten op te houden
zit er wat soeps tussen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef Spirit82 het volgende:
Mensen, jullie moeten voor de gein eens op RP zoeken op mannen tussen de 50 en 60. Die profielen... fantastisch! (vanavond bij vriendinnetje thuis op jacht geweest naar een man voor haar moeder)
dan moet ik nog harder lachen wssquote:
Vertel, waarom zou ik zoeken op mannen van die leeftijd? Laat staan een profiel voor aanmaken op RP?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef Spirit82 het volgende:
Mensen, jullie moeten voor de gein eens op RP zoeken op mannen tussen de 50 en 60. Die profielen... fantastisch! (vanavond bij vriendinnetje thuis op jacht geweest naar een man voor haar moeder)
het was vast voor ons dames bedoeldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Vertel, waarom zou ik zoeken op mannen van die leeftijd? Laat staan een profiel voor aanmaken op RP?
die je vader zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:37 schreef McQueentje het volgende:
[..]
het was vast voor ons dames bedoeld
een wat oudere ervaren rijpe man
boeie dat wordt vast wel gecompenseert door andere dingenquote:
of opa./.. :squote:
niet zo overdrijven joh! zelfs ik heb eisen.....niet veel, maar tochquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ach het leeft nog![]()
ik moet geen eisen stellen enzo
ja ik eis dat hij nog leeftquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet zo overdrijven joh! zelfs ik heb eisen.....niet veel, maar toch
wat ben je toch nobel godshand!quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vraag me af wat Nathalie78 ervan denkt dat je die vraag zo stelt.
Mis je mij nu al?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef Mister1977 het volgende:
Speaking of eendje. Waar zit ze eigenlijk? In bad?
Hehe, ja heel erg! Ik sta net op het punt naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mis je mij nu al?Ik was kittens kijken bij een collega!
Alie, wanneer gaan wij nou daten?
Uhm, okay...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hehe, ja heel erg! Ik sta net op het punt naar bed te gaan.
Leuk kleine kittens. Hoe klein?
Ik vroeg ook al aan Alie of jullie al gedate hadden. Was er nog niet van gekomen. Waarom eigenlijk niet?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm, okay...![]()
7 weken, echt kleine drukke dondersteentjes. Echt aandoenlijk, vooral de poging tot miauw-en. Waarom we nog niet gedate hebben, geen idee! Ik heb vakantie, dus Natalie...
Nou moe!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm, okay...![]()
7 weken, echt kleine drukke dondersteentjes. Echt aandoenlijk, vooral de poging tot miauw-en. Waarom we nog niet gedate hebben, geen idee! Ik heb vakantie, dus Natalie...
Welterusten, ik ga ook slapen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef McQueentje het volgende:
[..]kittens!
mooie tijd om mijn bedje in te duiken![]()
alleen![]()
fijne avond nog verder
Ben je nu al moe?! Ze waren inderdaad goed speels, zit nu ook onder de krassen van de fijne nageltjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou moe!
Ah, dus die katjes waren al behoorlijk speels en energiek.
We kunnen niet samen film kijken voor je Natalie gedatet hebt!
Ze kan beter vertellen wat zij er te zoeken heeftquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Vertel, waarom zou ik zoeken op mannen van die leeftijd? Laat staan een profiel voor aanmaken op RP?
whaha, jij denkt: eerst de kansloze mannen, dan wil ze wel een lekkere vrouwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:05 schreef Natalie78 het volgende:
Nah van mij mogen jullie eerst daten, hoor! Ik wacht wel netjes.
Dan ben ik zo de hoop verloren in alle mannen dat ik alleen nog maar Natalie wil.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whaha, jij denkt: eerst de kansloze mannen, dan wil ze wel een lekkere vrouw
Woah.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan ben ik zo de hoop verloren in alle mannen dat ik alleen nog maar Natalie wil.
Ok, genoeg gewacht. Kom, we gaan koffiedatenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Woah.Hehe.
Ik wacht nog steeds op mijn koffie.![]()
zeg, ik heb je al 2 bakken gegeven!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Woah.Hehe.
Ik wacht nog steeds op mijn koffie.![]()
Oh! Gaan we eerst naar Starbucks. En daarna...naar Lush.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ok, genoeg gewacht. Kom, we gaan koffiedaten
zou je dat laatste nou wel doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh! Gaan we eerst naar Starbucks. En daarna...naar Lush.
Gaan we een verzoek indienen voor Koffiezeepquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh! Gaan we eerst naar Starbucks. En daarna...naar Lush.
Aaahh... Lekker.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeg, ik heb je al 2 bakken gegeven!
nog 1tje dan....hazelnoot
Dit wordt em, niet?quote:Oproep
Er was eens een man uit Leiden
die wilde gaan daten met meiden
ging naar Relatieplaneet
zoekt nu een date
om jou te verblijden
La, lalalalaaaaaaaaaaaala!
als jij nou ff terugleest en een samenvatting maakt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:23 schreef simpeleharry het volgende:
* simpeleharry komt ook nog even kijken.. is hier nog iets gebeurd?
Er zijn weer wat dates gehosseld.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:26 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Meer dan genoeg? Komt zeker omdat ik even weg was
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
Zo, even mn RP profiel weer aangepast..
[..]
Dit wordt em, niet?
Ahhh mooi voor de betrokkenen, gaan wel snel hier de ontwikkelingenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er zijn weer wat dates gehosseld.
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit wordt em, niet?
95% wel. op de paar Foksters na die er zitten dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Is het echt zo erg gesteld dan daar?
Misschien kunnen ze niet lachen door al die face lifts?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Is het echt zo erg gesteld dan daar?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit wordt em, niet?
Hehe. Ik had eigenlijk wel iets met koffie verwacht dan van jou.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
ER was eens een gozer uit Groningen,
Die hoorde de Engelen zo zingen
hij zocht naar een vrouw
hij riep: waar ben je nou?
en nou niet allemaal voordringen!
ja, op Groningen rijmt neit zoveel
ik drink niet zoveel koffie hoor. heb alleen die naam (en die undersign) maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hehe. Ik had eigenlijk wel iets met koffie verwacht dan van jou.
Hmmquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink niet zoveel koffie hoor. heb alleen die naam (en die undersign) maar
Er was eens een jongen uit noorden
die wist niet wat ie hoorde
ja, nou en offie,
natalie wil koffie
hij kwam bijna niet uit zijn woorden!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:59 schreef Ruudt het volgende:
Ik ga het niet eens proberen met mijn woonplaats!
als dat je geen date oplevert, weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, nou en offie,
natalie wil koffie
Hahahahaha! Wow.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, nou en offie,
natalie wil koffie
Laten we het er op houden dat je je best hebt gedaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:06 schreef simpeleharry het volgende:
hier is een man uit amsterdam
nog onervaren met daten dus laat mij niet teveel zweten
ik vraag mij af wie hier op gaat reageren alhoewel ik niets kan garanderen
toch lijkt het mij leuk een afspraak te maken, alhoewel ik niet kan schaken
oid
Er was eens een dame uit Rotterdamquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:06 schreef simpeleharry het volgende:
oid
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:07 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat je je best hebt gedaan.
Er was eens een man uit Amsterdam.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:06 schreef simpeleharry het volgende:
oid
Die sint is ook niet meer wat hij geweest isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:09 schreef macondo het volgende:
[..]
![]()
Harry, Sinterklaas is pas in december.
Wheh, die film is zo fout dat ik er wel naar toe moet!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:15 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Die sint is ook niet meer wat hij geweest is![]()
Ik kon alleen maar lachen tijdens het kijken van die trailer.. maar toch leuk bedachtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:17 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wheh, die film is zo fout dat ik er wel naar toe moet!
Gratis datingsite-ervaringen TopTip: geen goede date-film
Juist wel!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:17 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Haha ja ok, op zich wel inderdaad! Als je date het ook leuk vindt, zit je gebakken!quote:
Is dat een doel voor jezelf, of een opdracht voor iedereen in dit topic?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:22 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Haha ja ok, op zich wel inderdaad! Als je date het ook leuk vindt, zit je gebakken!
ok, nieuw doel: voor 11 november een date regelen die mee gaat naar de nieuwe "Sinterklaasfilm" !
Een doel voor mezelf. Maar je mag best mee doen hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:24 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Is dat een doel voor jezelf, of een opdracht voor iedereen in dit topic?
Nee, sorry.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:23 schreef Gnomestein het volgende:
Blegh, heeft iemand dat hier wel eens... dat ie gewoon even een dipje heeft en niet tevreden is met zijn sociale leven? (ik werk in de horeca, late dagen + overdag eiglk net geen tijd hebben)
Op dipje na niet herkenbaar ook, nee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:23 schreef Gnomestein het volgende:
Blegh, heeft iemand dat hier wel eens... dat ie gewoon even een dipje heeft en niet tevreden is met zijn sociale leven? (ik werk in de horeca, late dagen + overdag eiglk net geen tijd hebben)
Iedereen heeft weleens een dipje toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:29 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Op dipje na niet herkenbaar ook, nee.
Lijkt me wel. Wel goed ook, anders zouden we geen highs beleven. Zonder de lows.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:34 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Iedereen heeft weleens een dipje toch?
Dat zou wel een heel erg saai leven zijn danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Wel goed ook, anders zouden we geen highs beleven. Zonder de lows.
Oeh Leidenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit wordt em, niet?
Jaquote:
volgens mij hangt dat heel erg van het type meisje/jongen af. Als een meiske mij mee zou nemen naar Sint zou ik dat kunnen waarderenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:17 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Moggeh!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij hangt dat heel erg van het type meisje/jongen af. Als een meiske mij mee zou nemen naar Sint zou ik dat kunnen waarderen
goedemorgen btw!
Andersom ook. Of ben je zo'n traditioneel type dat per sé als man de bestemming wil uitkiezen en de rekening betalen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moggeh!
Je moet trouwens meiden op je 1e date niet mee naar de bios te nemen. Zo leer je elkaar niet kennen...
Goedemorgen allemaal!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moggeh!
Je moet trouwens meiden op je 1e date niet mee naar de bios te nemen. Zo leer je elkaar niet kennen...
Dat niet maar veel vrouwen vinden het wel prettig dat je dat doet...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Andersom ook. Of ben je zo'n traditioneel type dat per sé als man de bestemming wil uitkiezen en de rekening betalen?
Is dat dezelfde vriend waarvoor je elders informeerde naar de symptomen van een bepaalde geslachtsziekte? En die vriend waarvoor je vroeger condooms moest kopen, en die vriend waarvoor je dáárvoor ook seksboekjes kocht?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat niet maar veel vrouwen vinden het wel prettig dat je dat doet...
Om een voorbeeld te geven, vorige maand ging een vriend van mij daten, en hij liet haar meekiezen in film- en restaurantkeuze, zei ze op het einde van de date:
"Ik wil iemand die wat meer de leiding neemt, je bent te lief! Dus dit gaat em niet worden!"
Hij:
Dus ik bedoel maar
Overleg bij zulke dingen is prima en gewenst zelfsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat niet maar veel vrouwen vinden het wel prettig dat je dat doet...
Om een voorbeeld te geven, vorige maand ging een vriend van mij daten, en hij liet haar meekiezen in film- en restaurantkeuze, zei ze op het einde van de date:
"Ik wil iemand die wat meer de leiding neemt, je bent te lief! Dus dit gaat em niet worden!"
Hij:
Dus ik bedoel maar
dan ben ik echt een drama, aangezien ik sowieso al behoorlijk meegaand benquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:47 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Overleg bij zulke dingen is prima en gewenst zelfs
Maar wat helaas vooral in het begin vaak gebeurt, is dat een man zijn ruggegraat lijkt te zijn verloren.
Ze willen het dan zo graag zo goed doen dat ze veel te weinig, of geen, initiatief tonen. Alle keuzes worden dan aan de vrouw overgelaten.
Dat kan inderdaad vrij onaantrekkelijk overkomen
Dat maakt je geen dramaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan ben ik echt een drama, aangezien ik sowieso al behoorlijk meegaand ben
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:20 schreef Charles.Darwin het volgende:
Oh ja, da's waar ook. Extra druk op m'n schouders!
Ha JoeBravo, ik dacht net aan je toen ik Kieskleurig's verhaal las. Maar je verschijnt zelf alquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan ben ik echt een drama, aangezien ik sowieso al behoorlijk meegaand ben
Je stelt wel een uitdaging hoor... pfff... (no offense Joe)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Ha JoeBravo, ik dacht net aan je toen ik Kieskleurig's verhaal las. Maar je verschijnt zelf al
edit: kan een van de aanwezige vrouwen JoeBravo even uit zijn slachtofferrol duwen? Dat gejammer en gepiep moet er eerst uit, voordat hij te koppelen valt aan een willekeurig passerende vrouw
als je nu eens begint met al mijn zeurposts met een flinke knipoog te lezenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Ha JoeBravo, ik dacht net aan je toen ik Kieskleurig's verhaal las. Maar je verschijnt zelf al
edit: kan een van de aanwezige vrouwen JoeBravo even uit zijn slachtofferrol duwen? Dat gejammer en gepiep moet er eerst uit, voordat hij te koppelen valt aan een willekeurig passerende vrouw
mwah, ik weet meestal erg goed wat ik niet wil, dus zolang dat niet gebeurt ben ik al snel tevreden. Anders kom ik ook de hele tijd bij hetzelfde uit en dat ik ook niet wat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:56 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat maakt je geen dramaDat is zelfs iets wat heel simpel aan te pakken is!
Zeuren is niet aantrekkelijk, ook niet als het zeuren met een knipoog is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je nu eens begint met al mijn zeurposts met een flinke knipoog te lezen![]()
Ik zeur wel veel, maar doorgaans met een lach, that's just me.![]()
[..]
mwah, ik weet meestal erg goed wat ik niet wil, dus zolang dat niet gebeurt ben ik al snel tevreden. Anders kom ik ook de hele tijd bij hetzelfde uit en dat ik ook niet wat.
jammer danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zeuren is niet aantrekkelijk, ook niet als het zeuren met een knipoog is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |