Iedereen heeft weleens een dipje toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:29 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Op dipje na niet herkenbaar ook, nee.
Lijkt me wel. Wel goed ook, anders zouden we geen highs beleven. Zonder de lows.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:34 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Iedereen heeft weleens een dipje toch?
Dat zou wel een heel erg saai leven zijn danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Wel goed ook, anders zouden we geen highs beleven. Zonder de lows.
Oeh Leidenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
Zo, even mn RP profiel weer aangepast..
[..]
Dit wordt em, niet?
Jaquote:
volgens mij hangt dat heel erg van het type meisje/jongen af. Als een meiske mij mee zou nemen naar Sint zou ik dat kunnen waarderenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:17 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wheh, die film is zo fout dat ik er wel naar toe moet!
Gratis datingsite-ervaringen TopTip: geen goede date-film
Moggeh!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij hangt dat heel erg van het type meisje/jongen af. Als een meiske mij mee zou nemen naar Sint zou ik dat kunnen waarderen
goedemorgen btw!
Andersom ook. Of ben je zo'n traditioneel type dat per sé als man de bestemming wil uitkiezen en de rekening betalen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moggeh!
Je moet trouwens meiden op je 1e date niet mee naar de bios te nemen. Zo leer je elkaar niet kennen...
Goedemorgen allemaal!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moggeh!
Je moet trouwens meiden op je 1e date niet mee naar de bios te nemen. Zo leer je elkaar niet kennen...
Dat niet maar veel vrouwen vinden het wel prettig dat je dat doet...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Andersom ook. Of ben je zo'n traditioneel type dat per sé als man de bestemming wil uitkiezen en de rekening betalen?
Is dat dezelfde vriend waarvoor je elders informeerde naar de symptomen van een bepaalde geslachtsziekte? En die vriend waarvoor je vroeger condooms moest kopen, en die vriend waarvoor je dáárvoor ook seksboekjes kocht?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat niet maar veel vrouwen vinden het wel prettig dat je dat doet...
Om een voorbeeld te geven, vorige maand ging een vriend van mij daten, en hij liet haar meekiezen in film- en restaurantkeuze, zei ze op het einde van de date:
"Ik wil iemand die wat meer de leiding neemt, je bent te lief! Dus dit gaat em niet worden!"
Hij:
Dus ik bedoel maar
Overleg bij zulke dingen is prima en gewenst zelfsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat niet maar veel vrouwen vinden het wel prettig dat je dat doet...
Om een voorbeeld te geven, vorige maand ging een vriend van mij daten, en hij liet haar meekiezen in film- en restaurantkeuze, zei ze op het einde van de date:
"Ik wil iemand die wat meer de leiding neemt, je bent te lief! Dus dit gaat em niet worden!"
Hij:
Dus ik bedoel maar
dan ben ik echt een drama, aangezien ik sowieso al behoorlijk meegaand benquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:47 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Overleg bij zulke dingen is prima en gewenst zelfs
Maar wat helaas vooral in het begin vaak gebeurt, is dat een man zijn ruggegraat lijkt te zijn verloren.
Ze willen het dan zo graag zo goed doen dat ze veel te weinig, of geen, initiatief tonen. Alle keuzes worden dan aan de vrouw overgelaten.
Dat kan inderdaad vrij onaantrekkelijk overkomen
Dat maakt je geen dramaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan ben ik echt een drama, aangezien ik sowieso al behoorlijk meegaand ben
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:20 schreef Charles.Darwin het volgende:
Oh ja, da's waar ook. Extra druk op m'n schouders!
Ha JoeBravo, ik dacht net aan je toen ik Kieskleurig's verhaal las. Maar je verschijnt zelf alquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan ben ik echt een drama, aangezien ik sowieso al behoorlijk meegaand ben
Je stelt wel een uitdaging hoor... pfff... (no offense Joe)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Ha JoeBravo, ik dacht net aan je toen ik Kieskleurig's verhaal las. Maar je verschijnt zelf al
edit: kan een van de aanwezige vrouwen JoeBravo even uit zijn slachtofferrol duwen? Dat gejammer en gepiep moet er eerst uit, voordat hij te koppelen valt aan een willekeurig passerende vrouw
als je nu eens begint met al mijn zeurposts met een flinke knipoog te lezenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Ha JoeBravo, ik dacht net aan je toen ik Kieskleurig's verhaal las. Maar je verschijnt zelf al
edit: kan een van de aanwezige vrouwen JoeBravo even uit zijn slachtofferrol duwen? Dat gejammer en gepiep moet er eerst uit, voordat hij te koppelen valt aan een willekeurig passerende vrouw
mwah, ik weet meestal erg goed wat ik niet wil, dus zolang dat niet gebeurt ben ik al snel tevreden. Anders kom ik ook de hele tijd bij hetzelfde uit en dat ik ook niet wat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:56 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat maakt je geen dramaDat is zelfs iets wat heel simpel aan te pakken is!
Zeuren is niet aantrekkelijk, ook niet als het zeuren met een knipoog is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je nu eens begint met al mijn zeurposts met een flinke knipoog te lezen![]()
Ik zeur wel veel, maar doorgaans met een lach, that's just me.![]()
[..]
mwah, ik weet meestal erg goed wat ik niet wil, dus zolang dat niet gebeurt ben ik al snel tevreden. Anders kom ik ook de hele tijd bij hetzelfde uit en dat ik ook niet wat.
jammer danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zeuren is niet aantrekkelijk, ook niet als het zeuren met een knipoog is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |