Ok, genoeg gewacht. Kom, we gaan koffiedatenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Woah.Hehe.
Ik wacht nog steeds op mijn koffie.![]()
zeg, ik heb je al 2 bakken gegeven!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Woah.Hehe.
Ik wacht nog steeds op mijn koffie.![]()
Oh! Gaan we eerst naar Starbucks. En daarna...naar Lush.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ok, genoeg gewacht. Kom, we gaan koffiedaten
zou je dat laatste nou wel doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh! Gaan we eerst naar Starbucks. En daarna...naar Lush.
Gaan we een verzoek indienen voor Koffiezeepquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh! Gaan we eerst naar Starbucks. En daarna...naar Lush.
Aaahh... Lekker.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeg, ik heb je al 2 bakken gegeven!
nog 1tje dan....hazelnoot
Dit wordt em, niet?quote:Oproep
Er was eens een man uit Leiden
die wilde gaan daten met meiden
ging naar Relatieplaneet
zoekt nu een date
om jou te verblijden
La, lalalalaaaaaaaaaaaala!
als jij nou ff terugleest en een samenvatting maakt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:23 schreef simpeleharry het volgende:
* simpeleharry komt ook nog even kijken.. is hier nog iets gebeurd?
Er zijn weer wat dates gehosseld.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:26 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Meer dan genoeg? Komt zeker omdat ik even weg was
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
Zo, even mn RP profiel weer aangepast..
[..]
Dit wordt em, niet?
Ahhh mooi voor de betrokkenen, gaan wel snel hier de ontwikkelingenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er zijn weer wat dates gehosseld.
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
Zo, even mn RP profiel weer aangepast..
[..]
Dit wordt em, niet?
95% wel. op de paar Foksters na die er zitten dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Is het echt zo erg gesteld dan daar?
Misschien kunnen ze niet lachen door al die face lifts?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Is het echt zo erg gesteld dan daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |