het was vast voor ons dames bedoeldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Vertel, waarom zou ik zoeken op mannen van die leeftijd? Laat staan een profiel voor aanmaken op RP?
die je vader zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:37 schreef McQueentje het volgende:
[..]
het was vast voor ons dames bedoeld
een wat oudere ervaren rijpe man
boeie dat wordt vast wel gecompenseert door andere dingenquote:
of opa./.. :squote:
niet zo overdrijven joh! zelfs ik heb eisen.....niet veel, maar tochquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ach het leeft nog![]()
ik moet geen eisen stellen enzo
ja ik eis dat hij nog leeftquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet zo overdrijven joh! zelfs ik heb eisen.....niet veel, maar toch
wat ben je toch nobel godshand!quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vraag me af wat Nathalie78 ervan denkt dat je die vraag zo stelt.
Mis je mij nu al?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef Mister1977 het volgende:
Speaking of eendje. Waar zit ze eigenlijk? In bad?
Hehe, ja heel erg! Ik sta net op het punt naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mis je mij nu al?Ik was kittens kijken bij een collega!
Alie, wanneer gaan wij nou daten?
Uhm, okay...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hehe, ja heel erg! Ik sta net op het punt naar bed te gaan.
Leuk kleine kittens. Hoe klein?
Ik vroeg ook al aan Alie of jullie al gedate hadden. Was er nog niet van gekomen. Waarom eigenlijk niet?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm, okay...![]()
7 weken, echt kleine drukke dondersteentjes. Echt aandoenlijk, vooral de poging tot miauw-en. Waarom we nog niet gedate hebben, geen idee! Ik heb vakantie, dus Natalie...
Nou moe!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm, okay...![]()
7 weken, echt kleine drukke dondersteentjes. Echt aandoenlijk, vooral de poging tot miauw-en. Waarom we nog niet gedate hebben, geen idee! Ik heb vakantie, dus Natalie...
Welterusten, ik ga ook slapen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef McQueentje het volgende:
[..]kittens!
mooie tijd om mijn bedje in te duiken![]()
alleen![]()
fijne avond nog verder
Ben je nu al moe?! Ze waren inderdaad goed speels, zit nu ook onder de krassen van de fijne nageltjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou moe!
Ah, dus die katjes waren al behoorlijk speels en energiek.
We kunnen niet samen film kijken voor je Natalie gedatet hebt!
Ze kan beter vertellen wat zij er te zoeken heeftquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Vertel, waarom zou ik zoeken op mannen van die leeftijd? Laat staan een profiel voor aanmaken op RP?
whaha, jij denkt: eerst de kansloze mannen, dan wil ze wel een lekkere vrouwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:05 schreef Natalie78 het volgende:
Nah van mij mogen jullie eerst daten, hoor! Ik wacht wel netjes.
Dan ben ik zo de hoop verloren in alle mannen dat ik alleen nog maar Natalie wil.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whaha, jij denkt: eerst de kansloze mannen, dan wil ze wel een lekkere vrouw
Woah.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan ben ik zo de hoop verloren in alle mannen dat ik alleen nog maar Natalie wil.
Ok, genoeg gewacht. Kom, we gaan koffiedatenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Woah.Hehe.
Ik wacht nog steeds op mijn koffie.![]()
zeg, ik heb je al 2 bakken gegeven!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Woah.Hehe.
Ik wacht nog steeds op mijn koffie.![]()
Oh! Gaan we eerst naar Starbucks. En daarna...naar Lush.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ok, genoeg gewacht. Kom, we gaan koffiedaten
zou je dat laatste nou wel doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh! Gaan we eerst naar Starbucks. En daarna...naar Lush.
Gaan we een verzoek indienen voor Koffiezeepquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh! Gaan we eerst naar Starbucks. En daarna...naar Lush.
Aaahh... Lekker.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeg, ik heb je al 2 bakken gegeven!
nog 1tje dan....hazelnoot
Dit wordt em, niet?quote:Oproep
Er was eens een man uit Leiden
die wilde gaan daten met meiden
ging naar Relatieplaneet
zoekt nu een date
om jou te verblijden
La, lalalalaaaaaaaaaaaala!
als jij nou ff terugleest en een samenvatting maakt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:23 schreef simpeleharry het volgende:
* simpeleharry komt ook nog even kijken.. is hier nog iets gebeurd?
Er zijn weer wat dates gehosseld.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:26 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Meer dan genoeg? Komt zeker omdat ik even weg was
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
Zo, even mn RP profiel weer aangepast..
[..]
Dit wordt em, niet?
Ahhh mooi voor de betrokkenen, gaan wel snel hier de ontwikkelingenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er zijn weer wat dates gehosseld.
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
Zo, even mn RP profiel weer aangepast..
[..]
Dit wordt em, niet?
95% wel. op de paar Foksters na die er zitten dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Is het echt zo erg gesteld dan daar?
Misschien kunnen ze niet lachen door al die face lifts?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Is het echt zo erg gesteld dan daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |