sommige users daarintegenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
[..]
Als ik een geduldig persoon was zou ik het je uit proberen te leggen, maar dat ben ik niet.
Wil niet zeggen dat ik Fok! nu kansloos vind trouwens.
ben je nu erg teleurgesteld in me?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik dacht dat je met iets origineels zou komen
je verhaal dat je iedereen kansloos vond op de datingssites?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:05 schreef McQueentje het volgende:
[..]
dan nog heb je van mijn verhaal niets begrepen en je eigen conclussies getrokken
na 3/4 weken al opgeven omdat er wat kansloze rukkers zich melden en niet meteen God himself.. ja dat is bedroevend vind ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb het na krap een week of 3/4 op een datingsite ook opgegeven.
Het aanbod en de reacties zijn echt vaak bedroevend
u riep?quote:
ik had gehoopt m'n gebruikelijke patroon te kunnen doorbreken, maarja...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ben je nu erg teleurgesteld in me?
Voor jou ben ik Moster1977quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef McQueentje het volgende:
[..]
jij hebt geen o in je naam waar je een hartje van kan maken
nee, jij bent een schatjequote:
Slapen valt af want ik heb teveel koffie gedronken.quote:
nadat ik wel enkele dates heb gehad, wil je dat er wel even bij vermelden en ik heb het tot 3x toe een kans gegeven want tot 3x toe kreeg ik reclame dat ik 3 dagen free membership kreeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
je verhaal dat je iedereen kansloos vond op de datingssites?
jij ook poppekontjequote:
IK vind dat je een kloon bent...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef McQueentje het volgende:
[..]
nadat ik wel enkele dates heb gehad, wil je dat er wel even bij vermelden en ik heb het tot 3x toe een kans gegeven want tot 3x toe kreeg ik reclame dat ik 3 dagen free membership kreeg.
en tot 3x toe bleken de heren kansloos
IK vind dan dat ik die datingsites dan een kans gegeven heb
nee, dat gaat me net te ver, daarvoor ken ik je nog niet goed genoegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij ook poppekontjemaar wil je dan geen koffie uit mijn navel drinken?
kan beide afwisselend...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Slapen valt af want ik heb teveel koffie gedronken.
De laatste twee zijn opties. Ienemienemutte...
iemand wil je! ga maar teruglezen....zuchtquote:
oh....ok....fristi uit mijn navel dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, dat gaat me net te ver, daarvoor ken ik je nog niet goed genoeg![]()
speciaal voor jou dan:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik had gehoopt m'n gebruikelijke patroon te kunnen doorbreken, maarja...![]()
eehm, ow wacht
Kan ook eventueel tegelijk met twee handen maar wel jammer want ik grijp normaal de zaak met twee handen vast.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Kan ook eventueel tegelijk met twee handen maar wel jammer want ik grijp normaal de zaak met twee handen vast.
vergrootglas en pincet....dan heb je 2 handen nodig ja! (flauwe grap, sorryquote:
Niet absoluut maar het doet wel wat aan de kwaliteit.quote:
ik vind dat je dan geen geduld hebt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef McQueentje het volgende:
[..]
nadat ik wel enkele dates heb gehad, wil je dat er wel even bij vermelden en ik heb het tot 3x toe een kans gegeven want tot 3x toe kreeg ik reclame dat ik 3 dagen free membership kreeg.
en tot 3x toe bleken de heren kansloos
IK vind dan dat ik die datingsites dan een kans gegeven heb
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iemand wil je! ga maar teruglezen....zucht
zucht, het word hard werken om MI's te vermijden de eerstvolgende keer dat m'n zoontje om een fristi vraagt. je wordt bedanktquote:[..]
oh....ok....fristi uit mijn navel dan?
Ik wacht nog steeds op die koffie van jou! En wat bedoel je met verrassingsdate?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iemand wil je! ga maar teruglezen....zucht
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef McQueentje het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan:
pmmen, smsen en slapen
Ja heel erg flauw ja!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vergrootglas en pincet....dan heb je 2 handen nodig ja! (flauwe grap, sorry)
3 dates wel meer msn gesprekken en mai contact waarin men allemaal faaldequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik vind dat je dan geen geduld hebt...
na 3 mindere dates ga ik niet meteen weg. als het nu tien dates zijn die niks zijn, was ik ook bij datingsites afgehaakt. Maar aangezien dat niet zo is...
1 post boven je.....en de verrassingsmeet is dat ik zondat een fokdate heb, maar ik zeg niet met wie. en er is al hazelnootkoffie geserveerd....maar dan krijg je er nog 1quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op die koffie van jou! En wat bedoel je met verrassingsdate?
sorry...:;(quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
[..]
zucht, het word hard werken om MI's te vermijden de eerstvolgende keer dat m'n zoontje om een fristi vraagt. je wordt bedankt
kan ik daar dan een foto van krijgen met een briefje erbij met mn naam erop!?!?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Niet absoluut maar het doet wel wat aan de kwaliteit.
Waarop? Op het spuitapparaat of wat eruit komt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:21 schreef McQueentje het volgende:
[..]
kan ik daar dan een foto van krijgen met een briefje erbij met mn naam erop!?!?
het apparaat dan maarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Waarop? Op het spuitapparaat of wat eruit komt?
Doe jij dan het omgekeerde met den mutsch?
ik laat het ff aan McQueentje over om hier op te reagerenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
*Teruggelezen*
Maarre jij hebt toch iets moois opbloeiends met McQueentje begreep ik?
ik weet niet wat ik nu wel en niet mag vertellenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik laat het ff aan McQueentje over om hier op te reageren
ik dacht dat ik je dat wel toe kon vertrouwen jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:26 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik nu wel en niet mag vertellen
ik dacht we zouden het nog even stil houden?
Hij is harstikke fotogeniek!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:25 schreef McQueentje het volgende:
[..]
het apparaat dan maar
natuurlijk zo eerlijk ben ik dan nog wel...
Dat wordt vast een leuk stel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Natalie78 het volgende:
Maarre jij hebt toch iets moois opbloeiends met McQueentje begreep ik?
Wanneer faalt men niet dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef McQueentje het volgende:
[..]
3 dates wel meer msn gesprekken en mai contact waarin men allemaal faalde
een stel met mij er in is ALTIJD een leuk stelquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik dacht dat ik je dat wel toe kon vertrouwen ja![]()
En als er al een kans was om met Natalie te daten heb je die nu vast en zeker om zeep geholpen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
een stel met mij er in is ALTIJD een leuk stel
nu IRL nog het bijbehorende strakke gezicht weten op te houdenquote:
goed oefenen voor de spiegelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu IRL nog het bijbehorende strakke gezicht weten op te houden
zit er wat soeps tussen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef Spirit82 het volgende:
Mensen, jullie moeten voor de gein eens op RP zoeken op mannen tussen de 50 en 60. Die profielen... fantastisch! (vanavond bij vriendinnetje thuis op jacht geweest naar een man voor haar moeder)
dan moet ik nog harder lachen wssquote:
Vertel, waarom zou ik zoeken op mannen van die leeftijd? Laat staan een profiel voor aanmaken op RP?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef Spirit82 het volgende:
Mensen, jullie moeten voor de gein eens op RP zoeken op mannen tussen de 50 en 60. Die profielen... fantastisch! (vanavond bij vriendinnetje thuis op jacht geweest naar een man voor haar moeder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |