Jeuj, actiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef palawan het volgende:
Wat een boel dates opeens: 3rdrock, love_sharon, ikke, en had Lamon nou ook een fok-date geregeld?
Zou het een lokkertje zijn? Wel slecht lokkertje dan erg knap is ze niet. Maar als ik iemand zou willen lokken had ik het wel zo geformuleerd. Of zou ze echt bij voorbaat al beledigd zijn dat ik geen fullmember ben geworden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:06 schreef simpeleharry het volgende:
Dat is snel
@picardmike
Ik denk dat het de bedoeling is dat jij full member wordt
yup, 2 zelfs. zondag met een nog geheime fokster en de zondag daarna met Nectarientje maar dat is zuiver vriendschappelijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, echt?
[..]
Die had zelf toch al wat gehosseld?
ik date niet met backupplannen! 1 tegelijk vind ik al moeilijk genoeg joh! straks weet ik niet meer wie er nu saxofoon speelt en wie er degoes heeft en welke dame nou ook alweer schoenenverkoopster was. 1 tegelijk is genoegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja en? 3rdrock kennende is het wel verstandig om een backup plan te regelen dan
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoe was je dat van plan?
[..]Dat gaat niks worden, denken beide dates dat 3rdRock last heeft van oploskoffieverslaving/incontinentie. "Ja ben zo terug hoor, moet weer naar de wc!".
Het was mijn eerste gedachte na het lezen van je post. Maargoed, misschien ben ik te achterdochtig en betreft het een chaotische juffrouwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zou het een lokkertje zijn? Wel slecht lokkertje dan erg knap is ze niet. Maar als ik iemand zou willen lokken had ik het wel zo geformuleerd. Of zou ze echt bij voorbaat al beledigd zijn dat ik geen fullmember ben geworden?
Nou ja, voor de mensen die WEL daten op FOK!, succes met deze users.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mja, zo anoniem zijn ze volgens mij ook niet.
Cute.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, voor de mensen die WEL daten op FOK!, succes met deze users.
Het was een hele culturele vakantie hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als ik vriend,cheronissos en vakantie lees dan kijk ik niet eens meer naar de foto![]()
Alsof ik hier op fok een lekkere neukvakantie kan overttreffen.
je hebt je in 2wk door een neger, chinees, indiër, indiaan en een europeaan laten nemen? (sorry, slechte grapquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:31 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Het was een hele culturele vakantie hoor![]()
Niet iedereen denkt meteen aan neukvakanties
Je vergeet die gast uit Argentinië nogquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt je in 2wk door een neger, chinees, indiër, indiaan en een europeaan laten nemen? (sorry, slechte grap)
maar cultureel in Cherso? wat moet ik daar onder verstaan?
Nee duh! Viel ook niet heel erg op dat het nepprofielen waren ofzo...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, nep-profielen lijken mij niet de meest gezellige dates.
Maar van wie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nee duh! Viel ook niet heel erg op dat het nepprofielen waren ofzo...
Goh, gee, ik weet niet hoor, moeilijk zeg...quote:
Ik doe niet aan klonen, altijd al een hekel aan gehad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Goh, gee, ik weet niet hoor, moeilijk zeg...
Zouden pimi en lamon er misschien iets mee te maken hebben?
Haha, shame on him!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jeuj, actie. Mijn RP-meneer laat al dagen niks meer van zich horen op msn, komt wel online op RP dus heb hem maar uit mijn contacten gegooid. Op naar de volgende
.
Ik heb nu 32 stemmen, en ben van 27 stemmen en een 9.3 naar een 10 gegaan, dat kan wiskundig gezien helemaal niet, als je mensen dan toch wil belazeren, doe dan niet alsof je een eerlijke site bent...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:28 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb nu 3 foto's op paiq staan,
6 (202 beoordelingen)
7.3 (78 beoordelingen)
8.4 (14 beoordelingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |