Maar dit is dus al een leugen die ze hanteren...de berekening klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:41 schreef Neelix het volgende:
Ik heb zelf wat zitten beoordelen met foto's op paiq, en volgens mij als je gewoon zorgt dat je er zelf een beetje duidelijk op staat en een aardige glimlach op je kop hebt, dan komt het allemaal wel goed met dat cijfer....
Er zitten flink wat onduidelijke, lelijke en korrellige fotos tussen, dus daar win je het sowieso van.
je hebt een 10 op hoeveel beoordelingen? (ik gok: afrondingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar dit is dus al een leugen die ze hanteren...de berekening klopt gewoon niet.
Nu kun je zeggen, ach, het is maar een extraatje, maar toch geeft het aan dat de site onbetrouwbaar is. Waarom zou je cijfers manipuleren?
Dus op 27 beoordelingen rond de site niet af, en op 32 stemmen ineens wel. Nee, dat is geen goede uitleg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je hebt een 10 op hoeveel beoordelingen? (ik gok: afronding)
Waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat mensen niet weglopen omdat alle foto's slecht beoordeeld worden. Ik vermoed dat de belachelijk hoge scores die je soms haalt een bij-effect zijn van het algorithme.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar dit is dus al een leugen die ze hanteren...de berekening klopt gewoon niet.
Nu kun je zeggen, ach, het is maar een extraatje, maar toch geeft het aan dat de site onbetrouwbaar is. Waarom zou je cijfers manipuleren?
Jongen, wat maakt het in hemelsnaam uit? Dat foto's beoordelen is kneiterkansloos.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is mij dus inmiddels ook wel duidelijk, daarom zou ik wel wat tijd willen investeren in een eerlijke site, alleen mis ik de skills om een website te ontwikkelen. Maar qua ideen hoe zo'n site eruit zou moeten zien heb ik wel wat inspiratie, en ik zou niet eens winst hoeven te maken...als het geen geld zou kosten en het gewoon 100% eerlijk zou zijn, zou ik het al leuk vinden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat mensen niet weglopen omdat alle foto's slecht beoordeeld worden. Ik vermoed dat de belachelijk hoge scores die je soms haalt een bij-effect zijn van het algorithme.
Het kan nog veel erger. Heel veel websites draaien op valse profielen en doen alles om maar zoveel mogelijk betalende klanten te krijgen. Leugens en bedrog helpen ze daarbij.
Zit zelf ook al een poos te spelen met het idee om een 100% niet-fake datingsite op te zetten. Ik ben alleen bang dat ik er de tijd niet voor heb op het moment.
Ik denk wel dat het kan werken en financieel haalbaar is, en de investeringskosten vallen denk ik ook nog wel mee. Ligt een beetje aan de visie en de ontwikkelmethoden.
Ik denk niet dat het afrondingen zijn, ik heb meer dan 900 stemmen per foto en de cijfers zijn nog steeds onrealistisch hoog
Je moet het wel als bedrijf opzetten en er vanuit gaan dat het een volle dagtaak wordt. En dan heb ik het nog niet eens over de ontwikkeling maar meer over het beheer (screening, je wilt geen site vol met piemels of spam) en je moet actief op zoek naar fake-profielen. Een paar man personeel heb je wel nodig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is mij dus inmiddels ook wel duidelijk, daarom zou ik wel wat tijd willen investeren in een eerlijke site, alleen mis ik de skills om een website te ontwikkelen. Maar qua ideen hoe zo'n site eruit zou moeten zien heb ik wel wat inspiratie, en ik zou niet eens winst hoeven te maken...als het geen geld zou kosten en het gewoon 100% eerlijk zou zijn, zou ik het al leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Zelfregulatie is the key word, en dat zou je kunnen bereiken door geen voordeel te geven aan valse profielen...door bijvoorbeeld ieder lid wel gratis te houden, maar met de verplichting om een eigen filmpje neer te zetten, al is het maar 10 secondes om van alle profijten die de site te bieden heeft te kunnen profiteren...een soort video-sollicitatie dus, maar dan op daten gericht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:07 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Je moet het wel als bedrijf opzetten en er vanuit gaan dat het een volle dagtaak wordt. En dan heb ik het nog niet eens over de ontwikkeling maar meer over het beheer (screening, je wilt geen site vol met piemels of spam) en je moet actief op zoek naar fake-profielen. Een paar man personeel heb je wel nodig.
Daarnaast komt nog het technisch beheer en DBA.
Vandaar ook dat het voor mij onuitvoerbaar is. Misschien als ik straks financieel wat onafhankelijker ben. En de markt niet te verzadigd is.
Aan de andere kant zou je het wellicht kunnen opzetten als FOK, van leden voor leden. Zelfregulatie. Maar nog steeds is het dan een flinke kluif.
desperate, desperate....ze wachten gewoon tot ik aan hun verzoek om te reageren gehoor geefquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:12 schreef Godshand het volgende:
Wat zijn kieskleurig, Mevrouw_voor_jou en McQueeny desperate zeg!
Als ze niet binnen een week God op de hoek hebben gevonden, via Relatieplanet, zijn datingsites kansloos!
Zo'n instelling, dat is pas kansloos.
Een nieuwe site maken kan ik wel voor je laten regelen. Maar de kern van de zaak is echter marketing, zorg dat je genoeg vissen in je vijver krijgt. En dat valt helemaal niet mee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zelfregulatie is the key word, en dat zou je kunnen bereiken door geen voordeel te geven aan valse profielen...door bijvoorbeeld ieder lid wel gratis te houden, maar met de verplichting om een eigen filmpje neer te zetten, al is het maar 10 secondes om van alle profijten die de site te bieden heeft te kunnen profiteren...een soort video-sollicitatie dus, maar dan op daten gericht.
ohja daarom had ik paiq gehouden om afentoe te kijken hoe mn foto's in de markt liggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je hebt een 10 op hoeveel beoordelingen? (ik gok: afronding)
Ik heb er niet voor gestudeerd, maar gevoelsmatig zou ik aan het begin altijd voor opvallende relatief persoonlijke marketing gaan, bijvoorbeeld voor een klein bedrag gewoon adverteren in bussen en treinen, met een echt pakkende slogan, die tegelijkertijd ook waar is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Een nieuwe site maken kan ik wel voor je laten regelen. Maar de kern van de zaak is echter marketing, zorg dat je genoeg vissen in je vijver krijgt. En dat valt helemaal niet mee.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ohja daarom had ik paiq gehouden om afentoe te kijken hoe mn foto's in de markt liggen
Ja ja...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ohja daarom had ik paiq gehouden om afentoe te kijken hoe mn foto's in de markt liggen
eens zien of ik m inlogcodes nog ergens heb
ja lach maar wel een 8,7, 9,2 en een 9,9quote:
Kap aub eens met trollen, alvast bedankt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ja lach maar wel een 8,7, 9,2 en een 9,9![]()
egostrelend
ohja en allemaal geheel gekleed in beeld!
huh pardon??quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kap aub eens met trollen, alvast bedankt...
en daarom ben ik aan het trollen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat weet jij natuurlijk niet. Ik heb mijn eigen kloonscanner.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:12 schreef Godshand het volgende:
Wat zijn kieskleurig, Mevrouw_voor_jou en McQueeny desperate zeg!
Als ze niet binnen een week God op de hoek hebben gevonden, via Relatieplanet, zijn datingsites kansloos!
Zo'n instelling, dat is pas kansloos.
En wat Paiq betreft, ik ken het al 4 jaar en ik heb er 3 serieuze relaties aan overgehouden..Begrijpend lezen is duidelijk een probleem voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is duidelijk een probleem voor jou?
Sommige kloontjes...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef McQueentje het volgende:
[..]
zie nu mijn nick er pas bij staan
nou ja zeg, wat jij zegt![]()
sommige mannen
rrrrrecht voor zn raapquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:29 schreef Mister1977 het volgende:
Hallo! Welke raap komt uit wiens mouw?
Hihi, je zei nick er (Simon).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef McQueentje het volgende:
[..]
zie nu mijn nick er pas bij staan
nou ja zeg, wat jij zegt![]()
sommige mannen
De kasteelruíne van Knossos, jeepsafari door het binnenland, Rethymnon, Chania, blue lagoon....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar cultureel in Cherso? wat moet ik daar onder verstaan?
Ah, haha, auw!quote:
ah, dankjewelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
De kasteelruíne van Knossos, jeepsafari door het binnenland, Rethymnon, Chania, blue lagoon....Kreta is best wel mooi hoor. Stelt zeker meer voor dan alleen "cherso".
Ik ben er deze zomer geweestquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dankjewelik ben er nooit geweest dus ik wist dat niet
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
Oeh, een PM van McQueentje, zal ik em lezen?
Video is echt een brug te ver. Dan moet je site wel heul goed zijn wil je mensen zo ver krijgen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zelfregulatie is the key word, en dat zou je kunnen bereiken door geen voordeel te geven aan valse profielen...door bijvoorbeeld ieder lid wel gratis te houden, maar met de verplichting om een eigen filmpje neer te zetten, al is het maar 10 secondes om van alle profijten die de site te bieden heeft te kunnen profiteren...een soort video-sollicitatie dus, maar dan op daten gericht.
Ik zou het doen! Ze is lekker hoor! (heb ik ergens gelezen tenminste)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
vind het een beetje naar hoe je in het topic doetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
Oh, daarom krijg ik geen pm. Ik ben te lief.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef McQueentje het volgende:
[..]
zal ik je een ban besparen
en het zelf dan doen:
vind het een beetje naar hoe je in het topic doet
is daar een reden voor?
echt sommige mensen
omdat jij je gedraagdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef Mister1977 het volgende:
Peetje gezapig hier.
Waarom krijg ik geen pm?
Hou es ff op ofzo. Zelfs al is het een troll, then stop feeding it.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
ik vind eigenlijk dat hij meer aan het trollen is dan ik maar okquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hou es ff op ofzo. Zelfs al is het een troll, then stop feeding it.
Het is gewoon een beetje lol, niets mis mee hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
als ze idd een troll is, heb ik er wel een verrassend inhoudelijke PM discussie mee mogen voeren. Ik deel jullie argwaan dus niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
men haalt 2 dingen door elkaar denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ze idd een troll is, heb ik er wel een verrassend inhoudelijke PM discussie mee mogen voeren. Ik deel jullie argwaan dus niet.
Dat bedoel ik ook te zeggen. Ik vind je niet als een troll gedragen, maar zelfs al zou dat zo zijn, dan vind ik hem irritanter op het moment door er over door te zagen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat hij meer aan het trollen is dan ik maar ok
ok dan had ik je verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook te zeggen. Ik vind je niet als een troll gedragen, maar zelfs al zou dat zo zijn, dan vind ik hem irritanter op het moment door er over door te zagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef 3rdRock het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koude handen, warme liefde
ik mis je...
Weer gewoon wat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ok dan had ik je verkeerd begrepen
hoe dan ook vind t wel mooi geweest
weer gewoonis veel leuker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |