Halfdove vaders zijn een goed schrikbeeld. Ook op m'n 16e.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oordoppen zijn niet ruig als je 16 bent
Nou precies! Kijk, als mijn moeder mee at en prei geweldig lekker had gevonden, sure. Maar dat is niet het gevalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik niet iig
Zo heb ik al eeuwen geen schouderkarbonade en prei gegeten
Ik ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:25 schreef Debsterr het volgende:
Kneusjeeeeees. Ik wil stiekem dat OPI boek
.
NAO, ofwel, niet anders omschreven, ofwel: een mix van verschillendequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef mirannie het volgende:
Maar Lindytje, eetstoornis?? Which one?
Damn, dat is mooi verrot!! Mijn zusje heeft anorexia gehad en lijkt er momenteel weer in terug te glijden. Haar lichaam heeft het sowieso weinig goed gedaan en dan was het bij haar maar een jaar of 3.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NAO, ofwel, niet anders omschreven, ofwel: een mix van verschillende
Ben begonnen als een anorect, toen kreeg ik vreetbuien, toen ging ik kotsen, en nu wisselen we het af en toe een beetje af. Al ben ik helaas bar slecht geworden in de anorectische trekken![]()
Oeh, sterkte met je zusje!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Damn, dat is mooi verrot!! Mijn zusje heeft anorexia gehad en lijkt er momenteel weer in terug te glijden. Haar lichaam heeft het sowieso weinig goed gedaan en dan was het bij haar maar een jaar of 3.
Sterkte meis!
Ik ben ook vetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik ben vet, da's ook wel vervelend. En ik heb platvoeten, chronische voetschimmel, chronische nicotinemonsters, overmaatse jetsers, schelpdierenallergie en ik heb een roosterfobie (ik kan niet over roosters of glazen vloeren lopen)
Maar daar is goed mee te leven allemaal
Als je eenmaal een eetstoornis hebt, heb je die voor je hele leven heb ik begrepen. De kunst is om er niet in terug te vallen. Moeilijk!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, sterkte met je zusje!!![]()
Hier gaat t wel hoor, ik zal waarschijnlijk de rest van mijn leven een eetstoornis houden ergens, maar het is veeeeeeeeeeeel minder dan het geweest is, dus ik kan er nu heel goed mee leven![]()
(het enige grote minpunt is dat mijn stofwisseling niet zo best meer werkt, maar daar doen we het dan maar mee!)
Succes ermee hoor!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:46 schreef Lindytje het volgende:
Jullie zijn lief! Maar daarom vertelde ik het niet hoor
.... om zielig gevonden te worden ofzo, want dat ben ik heul niet!!
quote:
Da's idd een goeie! Ik moet ook nog iets gaan verzinnen... misschien wel een salade! Met geitenkaas ofzo...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over eten gesproken: geen idee wat vanavond weer te gaan eten. Sleur.
Ik weet het ook nog niet. Heb vanmorgen boodschappen gedaan en heb dus van alles in huis. Nu nog kiezen waar ik zin in heb vanavond (of eigenlijk vanmiddag, want kind moet sporten, dus wij eten om kwart over 4 al...)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over eten gesproken: geen idee wat vanavond weer te gaan eten. Sleur.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:01 schreef Lindytje het volgende:
Nee, nog beter, pastasalade met rode pesto er door en zongedroogde tomaatjes en mozarella![]()
Dat wordt het
Is het ook! En dan komkommer er door en gewone tomaat, dus dan heb je zo'n koude pastasaladequote:
Mannen met hun vleeschquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Salade is
Maar m'n vader "vreet geen konijnenvoer".
Argh.![]()
(Als het aan hem ligt, eet 'ie trouwens alleen maar vleesch. Dus mja.)
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
Poeh kwaaltjes..Ik ben van de meeste gelukkig af. 1 'kwaal' zal nog even duren voor ik daar overheen ben. Al met al heb ik niet veel te klagen/zeuren.
Ow en ik heb een slakkenfobieIk spring letterlijk 2 meter in de lucht als ik die beesten een meter van me af zie
Vleeschquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Salade is
Argh.![]()
Freaaaaaking eng !!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Slakken toch!! Oke, ze zijn goor, maar toch niet eng?
Ach, ik eet sowieso zwaar onregelmatig. Dat krijg je met wisseldiensten en een sportend kind. Gister at ik mijn avondeten om 3 uur.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is het ook! En dan komkommer er door en gewone tomaat, dus dan heb je zo'n koude pastasalade![]()
Kwart over 4 eten is wel heel erg vroeg trouwens
Lust wel vlees, maar eet liever vis. En soms ook gewoon vegetarisch. Zo lang het maar lekker isquote:
Slakken zien er vies uit. Mijn dochter vindt het geweldig om er mee te spelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
Poeh kwaaltjes..Ik ben van de meeste gelukkig af. 1 'kwaal' zal nog even duren voor ik daar overheen ben. Al met al heb ik niet veel te klagen/zeuren.
Ow en ik heb een slakkenfobieIk spring letterlijk 2 meter in de lucht als ik die beesten een meter van me af zie
Hebben wij dezelfde vader?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Salade is
Argh.![]()
I knowquote:
Ik vind het (nog steeds) tof om er zout op te gooien, liefst op zo'n dikke naaktslak.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Slakken zien er vies uit. Mijn dochter vindt het geweldig om er mee te spelen
Ze smaken overigens heerlijk in een dikke laag kruidenboter.
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het (nog steeds) tof om er zout op te gooien, liefst op zo'n dikke naaktslak.![]()
Gebruik je wel eens neusspray? Otrivin heeft Otrivin Duo, das ook bij een loopneus maar het maakt al je holtes vrij en dat is zo fijn als je oren pijn doen en je helemaal 'vol' zit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:23 schreef mirannie het volgende:
Zo, mijn eerste doos kleenex is er door in anderhalve dag 2. Voel me gelukkig niet zo grieperig meer als gister. Geen keel- en oorpijn meer. Dus nu nog even een week flink de bagger eruit snuiten en dan ben ik weer de oude.
ik gooi ze wel uit het raam ... want vies ... maar ik ben er niet bang voorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:35 schreef Joysa het volgende:
Geen spinnenfobie hier btw?
Zoveel vrouwen en dan niemand.......
Naja, dit beestje is een tijd m'n "huisbeest" geweest:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:35 schreef Joysa het volgende:
Ja wanneer is het een fobie? Als het spinnentijd is droom ik vaak dat er echt een enorme op me afkomt, en vol op mijn gezicht landt, en dan ga ik heeeel hard gillen, doe ik de lamp aan en is er niets.. Gemiddeld zon 6 keer per jaar ofzo. Toch ben ik wel weer zon held op sokken dat ik ze rustig weghaal met de stofzuigerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:35 schreef Joysa het volgende:
Dat was ikkequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:38 schreef Joysa het volgende:
Wie was dat ook alweer die zei dat ie met zn poten om de stofzuigermond ging?
Stinkende mensen die dat verhullen met een parfumwolk die bij je in de buurt gaan zitten in het ov.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Stinkende mensen die in een winkel langs je lopen
Bah, zo;n spin vind ik wel echt heel vuil...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dit beestje is een tijd m'n "huisbeest" geweest:
[ afbeelding ]
Van deze krijg ik daarentegen écht de kriebels![]()
[ afbeelding ]
Hij vrat de muggen op, dus ik vind alles best.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bah, zo;n spin vind ik wel echt heel vuil...
Sorryquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Stinkende mensen die in een winkel langs je lopen
mijn broertje kwam ook eens gillend naar me toe, dat er een ENORM GROEN BEEST op zijn beeldscherm zat. Dus ik behoedzaam benaderen, ik verwachtte minstens een babydraak, was het een krekeltjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij vrat de muggen op, dus ik vind alles best.
Dat andere beest ben ik letterlijk voor gevlucht trouwens. Ik ben een mietje
Goddank ben ik tot nu toe rationeel genoeg gebleven om te beseffen dat het belachelijk is om bang te zijn voor zo'n beest, maar ik schuif toch een meter of wat op.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn broertje kwam ook eens gillend naar me toe, dat er een ENORM GROEN BEEST op zijn beeldscherm zat. Dus ik behoedzaam benaderen, ik verwachtte minstens een babydraak, was het een krekeltje![]()
Hrr.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Verdomme net ontbeten!
Stinkende oksels in de overvolle metro![]()
Sowieso moeten mensen geen synthetische kleding dragen over het algemeen. Flink postuur of niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet gewoon met mijn postuur geen synthetische kleding dragen
Maar synthetische kleding is ook gewoon evil. Ik bedoel, ik heb bijna nooit last van klotsoksels, behalve als ik iets synthetisch draag.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
klotsoksels. Bedankt ijs, mijn dorst is weg
vandaar dat als ik het forum open het elke keer zo stinkt hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
JA HAD DAT VANMORGEN GEZEGD TOEN IK ACHTELOOS DEZE ACRYL TRUI UIT MIJN KAST VIET!
Nee, eigenlijk niet. Onder het mom van: het rent er evengoed al uit. Al weet ik dat dat gewoon eigenwijs is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gebruik je wel eens neusspray? Otrivin heeft Otrivin Duo, das ook bij een loopneus maar het maakt al je holtes vrij en dat is zo fijn als je oren pijn doen en je helemaal 'vol' zit.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stinkende mensen die dat verhullen met een parfumwolk die bij je in de buurt gaan zitten in het ov.
synthetische kleding werkt bij niemand goed volgens mij, tenzij je geen zweetklieren hebt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Macro fotografiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
* heeft altijd deo in haar tasje *
Maar ik zweet/stink echt zelden...
PS: Krekeltjes lief !!! (Ok ik moet niet zeuren met mijn slakkenfobie)
[ afbeelding ]
Lijkt me ook wel lastig, maar lijkt mij dat een dagelijkse douche, fijne deo en goede kledingkeuze een boel doen dan toch? Mn bazin zweet ook heel snel, die kleed zich dan ook 2 keer per dag om of loopt met okselpads ofzo rondquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben een echte stinkert, maar da's taboe geloof ik, je mag kei depressief zijn, in jezelf snijden en spastische darmen hebben, maar als je snel zweet en dus stinkt ben je een viespeuk
Maareh, meestal kan ik het goed onder controle houden. Maar moet wel echt opletten met wat ik aantrek.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
* heeft altijd deo in haar tasje *
Maar ik zweet/stink echt zelden...
PS: Krekeltjes lief !!! (Ok ik moet niet zeuren met mijn slakkenfobie)
[ afbeelding ]
Naja, ik ruik vooral mezelf, andere mensen schijnen me niet te ruikenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lastig, maar lijkt mij dat een dagelijkse douche, fijne deo en goede kledingkeuze een boel doen dan toch? Mn bazin zweet ook heel snel, die kleed zich dan ook 2 keer per dag om of loopt met okselpads ofzo rond
Ik ben echt panisch voor geurtjes, met dank aan de onwijze stinkerds die altijd bij ons in de winkel komen en dan heel dichtbij me gaan staan.
ja, naaktslak.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:20 schreef princess-a het volgende:
Wij hebben nu slakken in onze tuin die knaloranje zijn en lijken op een wortel, iemand enig idee hoe die heten?
Ik ging googlen, "bedoelde u orange nails?"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:20 schreef princess-a het volgende:
Wij hebben nu slakken in onze tuin die knaloranje zijn en lijken op een wortel, iemand enig idee hoe die heten?
Allez, heet ge Maaike P., als ik het eerste deel van je username?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
* Gruwelt *![]()
@Bubs: Jaa macro'sJammer dat mijn camera het begeven heeft.. Ik mis de hobby namelijk wel *zucht*
Zal ik dan een lieve foto posten?
Waterjuffers![]()
[ afbeelding ]
*kuch.. picspam*
Dat herken ik ook wel, dat ik denk dat ik stink! Maar dat is dan blijkbaar niet zo..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik ruik vooral mezelf, andere mensen schijnen me niet te ruiken
*ook geurtjesfobie heeft
Ik deed hetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
moet je voor de gein eens heel vaak achter elkaar "slak" zeggen
[ afbeelding ]
Gaaatverdamme! En ik zat zo heerlijk te smullen van mijn warme stokbroodje met filet americainquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Het kan ook een gewone wegslak zijn:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_wegslak
[ afbeelding ]
Had je al moeten wetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Allez, heet ge Maaike P., als ik het eerste deel van je username?
ik lees daar dus serieus overheenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had je al moeten wetenAangezien ik sommige pm's afsloot met Gr. Maaike
Maar juh zhe name is Maaike
Inderdaad!!quote:
Herfst is vreemd en mooi tegelijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Net als stoel. Dat vind ik echt 1 van de meest vreemde woorden
Ieeeeeequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
dat lijkt wel een beetje op gepureerde slak!
Wheheh.. Dat heb ik met de naam Paul. Krijg het mn strot niet uitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Net als stoel. Dat vind ik echt 1 van de meest vreemde woorden
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herfst is vreemd en mooi tegelijk.(Een van de weinige Nederlandse woorden met vier consonanten achter elkaar.
)
Heb je een leuke dag so far?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:51 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen bedankt nog voor de lieve reacties!
ik bedoelde dat van mij ook niet lullig hehquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben een echte stinkert, maar da's taboe geloof ik, je mag kei depressief zijn, in jezelf snijden en spastische darmen hebben, maar als je snel zweet en dus stinkt ben je een viespeuk
Maareh, meestal kan ik het goed onder controle houden. Maar moet wel echt opletten met wat ik aantrek.
vooral hun voetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik bedoelde dat van mij ook niet lullig heh![]()
![]()
Maar wel irritant iddMaar als jij jezelf ruikt en de rest vind het meevallen is beter dan andersom, dat hebben ICT-ers nogwel eens, vet stinken en het zelf niet ruiken
![]()
![]()
Ja ik vier mijn verjaardag niet, maar mijn ouders en opa en oma zijn als verassing langs gekomen vanochtend. Zaterdag gaan we met zn alle uit eten en nu ben ik met mijn vriend lekker aan het niksen, vanavond gourmetten en misschien naar de bios.quote:
HTC desire, als je voor touchscreen gaatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
YAY, vodafone belde net dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken
Dussss, Nexus one, of iPhone 4 als ze die ooit krijgen?
Die heb ik nu van mn vriend, en die vind ik echt baggerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HTC desire, als je voor touchscreen gaat
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HTC desire, als je voor touchscreen gaat
IIIIIPHOOOOOOOONEquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
YAY, vodafone belde net dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken
Dussss, Nexus one, of iPhone 4 als ze die ooit krijgen?
A boe... I is no stinky.. Ik ben een lekker ruikende ICT-erquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik bedoelde dat van mij ook niet lullig heh![]()
![]()
Maar wel irritant iddMaar als jij jezelf ruikt en de rest vind het meevallen is beter dan andersom, dat hebben ICT-ers nogwel eens, vet stinken en het zelf niet ruiken
![]()
![]()
ik ook nie hoor!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
A boe... I is no stinky.. Ik ben een lekker ruikende ICT-er
Al die nagellaknerdsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
A boe... I is no stinky.. Ik ben een lekker ruikende ICT-er
Ja, ze hebben nu alleen de 3gsquote:
beter!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Woot. Krijg pakketje met nagellak van iemand omdat ze er 'niks' mee doet.. Of ik enkel verzendkosten wil betalen dan (zit catrice bij, opi, china glaze, W.I.C,...). How sweet
dat dus ... touchscreenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vertelll!!!
Hij bevalt m'n vriend prima!
Ik vind het kut maar da's omdat touchscreen
luie ict-er!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm zit ook W.I.C. Toronto bij. Hou niet zo van groen; maarrrrr misschien valt ie mee * free nail polish ftw *![]()
PS: Ik moet zwaar verder met m'n werk.. Ik zou 2u geleden een website opleveren.. Woops !
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus ... touchscreen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helemaal omdat space haar telefoon nagellakremover te drinken geeft ... vocht + touchscreen = huilen!
quote:
trots op jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zoya crystal besteld. En toen ook maar ki en savita![]()
vanavond kieke tijdens het lakkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
In Gossip girl hebben ze al de storm 3
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Iets met "ik bestel geen cnd's mee want ik heb een hoge creditcardrekeningquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil nog wel CND's met jou meebestellen hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iets met "ik bestel geen cnd's mee want ik heb een hoge creditcardrekening"
.
Zullen zaterdag wel eens kijken danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil nog wel CND's met jou meebestellen hoor
Eerst maar burlesquejesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zullen zaterdag wel eens kijken dan.
hihi, erg he!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:42 schreef mirannie het volgende:
Wat zijn we toch een stel falerds hier, niet te geloven!
Ik zit te wachten tot viis eindelijk heeft bijgevuld. Had ze gemaild en ze zeiden eind sept of begin okt.
Ja, heel erg!!quote:
Hehe leuk is dat jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
meteen zie ik allemaal users die de sheet openen omhoog ploppen
ja dat was met mijn 1 april garpje toen ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe leuk is dat ja. Ik deed even als een malle rondklikken
.
Ben je al es klaar onderhand?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:04 schreef Loqi het volgende:
Een kneusjestopic![]()
mag ik meedoen? ik heb spierpijn
Trauma's!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
I wishneen nog lang niet ben ik bang
Maar de trap is eindelijk ontdaan van lijmresten
Ja datquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trauma's!
Ben zelf ongeveer een volle werkweek kwijt geweest aan het ontlijmen van de trap![]()
Trappen bekleden moesten ze strafbaar stellen
Neem dan gewoon een traploper
Bwhehehe, dat grapjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat was met mijn 1 april garpje toen ookToen had ik wel tien viewers tegelijk!
Wat een kloteklus....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mijn topic was ik 4 maanden na aanvang klaar.
gatverdamme die klotelijmquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:23 schreef Loqi het volgende:
Boah![]()
Voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nog geen na-foto's, misschien morgen.. maar hij is nu wit-ig van de grondverf.. morgen alle kieren dichtkitten
Omdat de bewoners voor ons idioten warenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
waarom ligt die tegelvloer zo scheef trouwens
Serieus? Niet eens af te halen bij de Bruna?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:28 schreef Debsterr het volgende:
IK - HAAT - TNT.
Altijd leveren ze alles af bij de buren. GAAN ZE HET NOU NOG EEN KEER AANBIEDEN. AAAAARGH.
Ah okee, dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Omdat de bewoners voor ons idioten waren![]()
Geen idee... wij lamineren er lekker overheen
Edit: ik weet t wel.. die tegels liggen gewoon recht in t huis.. maar de trap staat er scheef 'op'
Kom maar halen, er zijn nu 2 plakjes opgegeten doorquote:
Nee, ze proberen het morgen nogmaals. Dus DONDERDAG heb ik eindelijk die lakjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Serieus? Niet eens af te halen bij de Bruna?
Lijersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ze proberen het morgen nogmaals. Dus DONDERDAG heb ik eindelijk die lakjes.
Ik snap ook niet op basis waarvan ze ineens iets dan niet bij de buren afgeven. Want er wonen hier ook ouwe lijken die dus altijd thuis zijn, daar ligt het niet aan,quote:
Vreemd is dat... dat ze het gewoon afgevenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap ook niet op basis waarvan ze ineens iets dan niet bij de buren afgeven. Want er wonen hier ook ouwe lijken die dus altijd thuis zijn, daar ligt het niet aan,
ik denk gewoon om jou te naaien nadat je had geklaagd over damonequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap ook niet op basis waarvan ze ineens iets dan niet bij de buren afgeven. Want er wonen hier ook ouwe lijken die dus altijd thuis zijn, daar ligt het niet aan,
Ik ben een beetje klaar met die TNT. Sowieso het hele postbezorgingssysteem i.c.m. werkende mensen. Dat je, zodra je pakje binnen is bij de TNT, een belletje ofzo kunt krijgen: "Voor ¤ 5,- extra komen we het vanavond nog brengen". Ik zou het doen als ik dan zeker wist dat ik meteen m'n dingen binnen had!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vreemd is dat... dat ze het gewoon afgeven
Ik dacht het wel even jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk gewoon om jou te naaien nadat je had geklaagd over damone
Eikels! Zo, frustratie is weer weg nu weer vrolijkquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Daph_ het volgende:
[frustratie]
Moeders komt thuis. WAAROM HEB JE DAT EN DAT NIET GEDAAN?!?!!?!??!
Eh, omdat ik niet wist dat het moest?![]()
Nu is ze kwaad en chagrijnig
[/frustratie]
Het is wat met die sukkels daar! Overigens heb ik nog niets van de chauffeur gehoord m.b.t. mijn klacht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef Cyntiaa het volgende:
TNTFijn, mijn enveloppe van Mirjam is dus vermist! Weg, foetsie.. Of ik even de zender even wil vragen een formulier in te laten vullen zodat ze op basis van die omschrijving op zoek kunnen gaan.
![]()
![]()
![]()
* Duimt dat het pakketje van Vanesje en Mirannie wel gewoon aankomen *
quote:
Welkequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
<3 burlesque
ben nu aan het lakken en waaaaah zoooo moooi!
backup bottles bij volgende td bestellig!!!
the show must go on on ono no n onononononononquote:
Ben ik ook erg benieuwd naarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
the show must go on on ono no n ononononononon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ´m vanmiddag gepost, dus ik duim met je meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef Cyntiaa het volgende:
TNTFijn, mijn enveloppe van Mirjam is dus vermist! Weg, foetsie.. Of ik even de zender even wil vragen een formulier in te laten vullen zodat ze op basis van die omschrijving op zoek kunnen gaan.
![]()
![]()
![]()
* Duimt dat het pakketje van Vanesje en Mirannie wel gewoon aankomen *
Ik ben echt een zweterd, dan staan er druppels op mijn voorhoofd en bovenlip en druppelen de druppels langs mijn nek/orenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Er zit een gat in!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Het kan ook een gewone wegslak zijn:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_wegslak
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:51 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen bedankt nog voor de lieve reacties!
Die is veul mooier als die van TD!quote:
Echt wel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ben echt een zweterd, dan staan er druppels op mijn voorhoofd en bovenlip en druppelen de druppels langs mijn nek/orenIk heb altijd een schone zakdoek bij om te deppen
[..]
Er zit een gat in!
[..]
[..]
Die is veul mooier als die van TD!
Die is er al, alleen niet centraal nogquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:12 schreef Debsterr het volgende:
SQ, maak je trouwens nog een nieuw SHJN topic aan?
Hè? Ik kijk scheel zeker danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die is er al, alleen niet centraal nog
Ja er stond SHOE in de TT dan vind ik het nog niet zo raarquote:
Dat wordt echt zoveel beter als je lichter bentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ben echt een zweterd, dan staan er druppels op mijn voorhoofd en bovenlip en druppelen de druppels langs mijn nek/orenIk heb altijd een schone zakdoek bij om te deppen
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat wordt echt zoveel beter als je lichter bent![]()
Ik loldequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat sinds ik AD slik ook wel een wandelende druppeltrut ben
Ik heb ge-enterd ! Tegen beter weten inquote:
Oh oh, beterschap!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ge-enterd ! Tegen beter weten in
Boe... Kom thuis van het werk; word ik mega misselijk.. Al 2x moeten overgeven. Wel kunnen eten; maar maag is vaag
doe lekker rustig anquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:55 schreef tliciouz het volgende:
En aan alle dames die ik de sieraden beloofd heb, ik doe ze morgen en anders donderdag op de post. Vandaag geen tijd voor gehad en morgen ligt het er aan hoe laat ik klaar ben met werken.
Blegh, beterschap!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ge-enterd ! Tegen beter weten in
Boe... Kom thuis van het werk; word ik mega misselijk.. Al 2x moeten overgeven. Wel kunnen eten; maar maag is vaag
Biebelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef Debsterr het volgende:
Oh oh.. ik keek net op www.redcat.nu en nou wil ik er wel tien.
Cuuute !quote:
Nee is echt niet goed voor mijquote:
En als je dan doodgaat en ze vinden je pas na een week is je gezicht opgegeten door de kattenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee is echt niet goed voor mij. Ik wil later als ik groot ben graag een gek kattenvrouwtje worden
.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als je dan doodgaat en ze vinden je pas na een week is je gezicht opgegeten door de katten![]()
Jij bent raarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als je dan doodgaat en ze vinden je pas na een week is je gezicht opgegeten door de katten![]()
quote:
Ik verzin dit niet hoor, is serieus ooit op tv geweestquote:
Ik had dit op het begin ook, alles deed pijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
meisjes, ik heb nu zo'n anderhalve week geen acryl meer.
is het normaal dat m'n nagels scheuren bij het leven?
sommigen zijn tot verder dan m'n vlees af- en ingescheurd, m'n duim bloedt, en bij de minste of geringste beweging klapt de boel dubbel etc.
omfg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
sommigen zijn tot verder dan m'n vlees af- en ingescheurd, m'n duim bloedt, en bij de minste of geringste beweging klapt de boel dubbel etc.
sowieso een bedrijf dat zijn merk Paula noemtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Lindytje het volgende:
Die kutreclame van paula-vla-met-koeienvlekken is weer op tv.![]()
Met dat kutkind met haar lelijke blonde haar en haar nog lelijker flaporen. Ik krijg er serieus moordneigingen van![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat is er uit
Morgen maar even in den bosch checken of het daar nog staatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:20 schreef Juud- het volgende:
Ohh katten![]()
Ik was vanmiddag bij Lush in Rotterdam en de verkoopster zei dat ze voorlopig geen Lemony Flutter verkopenReden is dat er iets was met 1 vd ingredienten. Ze heeft wel verteld wat, maar dat heb ik net onthouden. Desondanks: bwuhhh.. Het komt wel weer, maar onbekend wanneer.
Heb je je acryl eraf geweekt/gevijld..?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
Jupquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
sja, helaas pindakaas denk ikquote:
grootste deel geweekt, laatste beetje gevijldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Juud- het volgende:
[..]
Heb je je acryl eraf geweekt/gevijld..?
ha, ok.quote:
Precies, om te huilen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sowieso een bedrijf dat zijn merk Paula noemt
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:58 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een kneusjes allemaal in het vorige topic.Ik zuip alleen maar teveel
Maar daar wordt aan gewerkt. En het gaat best goed!
Dan zijn je nagels nu heeel zwak. Wat je kunt doen: alsnog een dun laagje acryl op je nagels aanbrengen. Gewoon ter versteviging, dus geen tips e.d. erop zetten. Als je dat eraf laat groeien (wel af en toe een beetje bijvijlen om geen overgang te zien van acryl naar echte nagel), dan zijn je nagels voor nu wat steviger en de nagel die er achteraan groeit, is weer de normale dikte. Verder kan het ook lijken dat ze enorm slap en buigbaar zijn. Je bent gewend aan keihard (want: onbuigbaar acryl), dus dan valt het des te meer tegen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef Mirjam het volgende:
grootste deel geweekt, laatste beetje gevijld
AAaah! Wat een cutie! Zou ik ook vliefd op wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn man is verliefd op een ander
(voor het geval het filmpje niet (meer) mocht werken: op een kat dus)
Filmpje is cute, maar binnenstebuitenkatten..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn man is verliefd op een ander
(voor het geval het filmpje niet (meer) mocht werken: op een kat dus)
Binnenstebuitenkattenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:10 schreef Juud- het volgende:
[..]
Filmpje is cute, maar binnenstebuitenkatten..
Psies!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:10 schreef Juud- het volgende:
[..]
Filmpje is cute, maar binnenstebuitenkatten..
*visuals met katten die hun maag op hun rug hebben enzo*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Psies!
'why is the cat inside out???'
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
*visuals met katten die hun maag op hun rug hebben enzo*
Prettig gestoord yesquote:
Ik moet als ik jouw naam zie staan steeds aan kaas denkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Prettig gestoord yesmaar ja, dat snap ik ook wel
Serieus voor het eerst?? Wauwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef mirannie het volgende:
ik heb voor het eerst in mijn leven rode nagellak op op die ene keer na dan toen ik een jaar of 4 was en het er meteen af wilde hebben
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet als ik jouw naam zie staan steeds aan kaas denken
Want jullie hebben natuurlijk nog geen huisdierenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:28 schreef zoeperzazke het volgende:
binnenstebuitenkatten![]()
![]()
![]()
Ik ben bang dat dat ventje deze kant op gaat komen haha.... Nadat er in F&F een topic was met een link waar we gisteren live een nestej sphynx katten geboren hebben zien worden (niet deze hoor) weet m'n man het helemaal zeker, hier moet er ook zo eentje komen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef mirannie het volgende:
[..]echt waar. Nooit eerder ook een rood lakje gekocht, vond het ook echt niet mooi. Maar hele donkerrood vind ik toch wel erg gaaf, dus heb branding iron aangeschaft. Heb er natuurlijk wel flakies overheen gegooid
Daar heb je het helemaal zelf naar gemaakt!quote:
Daarom, een meer of minder maakt ook niet uit dan hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Want jullie hebben natuurlijk nog geen huisdieren
Hahahahahah! Kwam hij er wel zelf uit?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Katten
We hadden Eny net op de bovenste plank van de ensuite gezet. En hij is daar gaan liggen slapen. En we waren dus helemaal vergeten dat die kat nog op 2,5 meter hoogte zat
Is dat die ene die je ook in de krabpaal kunt gooien?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Katten
We hadden Eny net op de bovenste plank van de ensuite gezet. En hij is daar gaan liggen slapen. En we waren dus helemaal vergeten dat die kat nog op 2,5 meter hoogte zat
Hihi, ja, erg he, kan niet zonder "iets extra´s"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uiteraard! Wat is Mirannie zonder een flakies of glitters ergens overheen?
Oh, jij schiphol-mens, een vraagje: ik vlieg over 2 weken om 5u 's ochtends (vroeg!!), als we dan rond 3, half 4 inchecken, is er dan al ergens leven? Of komen we echt op zo'n dood schiphol aan? (bijv, kunnen we al tax-free sigaretten enzo shoppen?)
Moet ik nog maken. Nu te donker, sorry.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
@mirannie: FautauuuuIk hou van donker
En van rood.. En van paars.. En bruin.. En... Echt jullie zijn een vreselijke invloed
Naar Djerba, Tunesiëquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, ja, erg he, kan niet zonder "iets extra´s"
In principe is er altijd iets open vanaf 1,5 uur voor de eerste vlucht, dus dat komt goed. Maar waar ga je heen dan? Gezien de tijd van je vlucht verwacht ik eigenlijk een beetje dat je binnen Europa blijft (hoeft niet per se, maar is meestal wel zo met die vluchten) en dus helaas niet tax-free mag shoppen.
Trusten!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga lakken en naar bedje toe !
Truste meiden
Ik zit even heel diep in mijn geheugen te graven, ben zelf ook in Tunesie geweest. Officieel hoort het natuurlijk niet bij Europa, maar als ik bijvoorbeeld een reisverzekering voor je zou moeten afsluiten, krijg je wel gewoon Europa dekking.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Naar Djerba, Tunesië
Da's wel tax-free toch?
Ja, die!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is dat die ene die je ook in de krabpaal kunt gooien?![]()
En komt ie niet zelf beneden?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die!
En nee, da's te hoog, het is een theemuts he
Maar we hebben 'm al gered
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zit even heel diep in mijn geheugen te graven, ben zelf ook in Tunesie geweest. Officieel hoort het natuurlijk niet bij Europa, maar als ik bijvoorbeeld een reisverzekering voor je zou moeten afsluiten, krijg je wel gewoon Europa dekking.
Oh, wat erg, ik weet het gewoon niet meer of ik toen tax free sigaretten heb gehaald. Sowieso waren de sigaretten toen goedkoper in Tunesie, dat weet ik nog wel
Ah, dus toch, gunstig!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef Lindytje het volgende:
Mirannie, gevonden! Het is tax-free!
Zo, en nu tukkie doen! Dag allemaal!
Mocht het Show it and glow it zijn, dan mag je die van mij wel overnemen/swappenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:38 schreef Linnie20v het volgende:
Bah, mijn TD bestelling blijft 'in process' staanheb allang betaald...
Heb geen zin on Van te mailen, maar ik verwacht dat er weer iets niet leverbaar is.
bleeeghquote:
als we falen met de kat hierboven, denk ik niet dat ik in 2010 nog nagellakfaalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:57 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb echt zin om te falen maar ik doe het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |