dan weet ik nu al welke ik zou nemenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:07 schreef princess-a het volgende:
@Sharaan; viel sollicitaties dus in totaal? En wat nou als ze je allemaal willen?
Roosterfobie?? Serieus?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik ben vet, da's ook wel vervelend. En ik heb platvoeten, chronische voetschimmel, chronische nicotinemonsters, overmaatse jetsers, schelpdierenallergie en ik heb een roosterfobie (ik kan niet over roosters of glazen vloeren lopen)
Maar daar is goed mee te leven allemaal
Dat is ook migrainequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:41 schreef Daph_ het volgende:
@mirannie ik heb ook wel eens zo'n aanval, knallende koppijn die écht zeer doet, pijn achter mn oog (of ogen), oor (of oren), overgevoeligheid voor licht en op dat soort momenten kijk ik letterlijk scheel van de pijn. Dan is idd alles me te veel en duik ik mn bed in. Dat noem ik overigens ook migraine, ook al ontbreekt de misselijkheid.
ja ik kán het gewoon nietquote:
Ik negeer met je meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:43 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik negeer de TD-hysterie, dat jullie het even weten
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik kán het gewoon nietik blokkeer gewoon. Spring ook weg als ik er per ongeluk op ga staan.
ik denk het. Heb het ook met glasplatenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord! Ben je dan bang dat je er doorheen zakt, of??
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het. Heb het ook met glasplatenterwijl ik geen hoogtevrees heb verder...
Ja, ik zal een pilleke pakken voor ik weg ga thuisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, neem je wel een allerfree zaterdag? Drie katten enzo
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:51 schreef RenRen- het volgende:
Er is gewoon al 2 dagen niet in het SHJNtopic gepost.
JA, ik dacht dat het topic gesloten was, dus ik ging maar even kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt?? Ik heb nog een paar foto's staan, zal ze zo even posten
Da's langquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:51 schreef RenRen- het volgende:
Er is gewoon al 2 dagen niet in het SHJNtopic gepost.
Maar dat is ook niet natuurlijk, ik ken bijna niemand die echt staat te popelen daarvanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:01 schreef Diconnected het volgende:
Ah SQ ik heb ook een roosterfobieik kan geen diepte inschatten dus dat soort dingen vind ik echt drama
Euhm naja verder heb ik diabetes, migraine met uitvallingsverschijnselen, slechte knieën, sneller vatbaar voor ontstekingen in m'n lichaam en volgens mij was dit wel.
Ok... nooit geweten. Dacht altijd dat ik gewone dikke pech had en vaker hoofdpijn dan anderen. Overgevoeligheid voor licht valt mee, alleen zonlicht is dan onmogelijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:41 schreef Daph_ het volgende:
@mirannie ik heb ook wel eens zo'n aanval, knallende koppijn die écht zeer doet, pijn achter mn oog (of ogen), oor (of oren), overgevoeligheid voor licht en op dat soort momenten kijk ik letterlijk scheel van de pijn. Dan is idd alles me te veel en duik ik mn bed in. Dat noem ik overigens ook migraine, ook al ontbreekt de misselijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |