Dat is zeker een goedemorgenquote:
2 Zijn er makkelijk de 3dequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
welke 3 horen niet in het rijtje thuis?
1 + 2 + 5quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
welke 3 horen niet in het rijtje thuis?
Idd, ik heb alleen een gevoelige huid waardoor ik moet opletten met douchegel enzo. Maar ben daar al zo bekend mee dat het geen belemmering oplevert.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben echt zoooo blij dat ik geen last heb van migraine / allergieën / gewrichtsfalen en noem het maar op. *afklopt* Moet alleen elke ochtend een tabletje slikken tegen de tranen, maar daar is goed mee te leven
Noop, 2 is ook burlesquequote:
1+5+8quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Noop, 2 is ook burlesqueEr zijn er 3 niet burlesque....
ladies & gentleman, we have a winner!quote:
Ohja, lactose. Chinees!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Allergieën zat hier, maar liever dat dan iets als migraine. Het is immers m'n eigen schuld wanneer ik er ziek van word.![]()
Ik zie de koelkast wel verschijnenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ladies & gentleman, we have a winner!
5 = CG foxy, 8 = Diva of Geneva
Ik heb heul geen spleetogen.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie de koelkast wel verschijnen
Kun je de rotte plek er niet uitsnijden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb heul geen spleetogen.
En meh. Ik me verheugen op een peer, heeft 'ie een enorme rotte plek. Schil was vast stukgegaan.(En hij was verder nog knetterhard, dus mja.
)
Arme peer.
Nah, dan blijft er niets van over, helemaal niet als ik wacht tot 'ie rijp is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je de rotte plek er niet uitsnijden?
QFT!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben echt zoooo blij dat ik geen last heb van migraine / allergieën / gewrichtsfalen en noem het maar op. *afklopt* Moet alleen elke ochtend een tabletje slikken tegen de tranen, maar daar is goed mee te leven
Ja maar das een glitter en de rest is shimmerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Noop, 2 is ook burlesqueEr zijn er 3 niet burlesque....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |